Dat klopt Paul..Jensen heeft namelijk lang in Canada gewoont. ik vind hem goed Engels spreken.quote:
quote:Robert Jensen zou de David Letterman van Nederland kunnen worden, maar die kans laat hij liggen. Dat zegt radio-dj Rob Stenders, die bij Yorin FM samenwerkte met Jensen, in Veronica Magazine. Letterman is een populaire Amerikaanse talkshowhost. “Jammer dat hij zijn talent te vaak verspilt aan goedkoop plat scoren. Hij kan echt David Letterman zijn, maar beperkt zich te vaak tot het maken van een freakshow. Haal eens een keer alles uit de kast, Robert!“, zo laat Stenders weten.
Zelf zou Stenders niet zo snel op de bank ban Jensen gaan zitten. “Ik zou niet bij Jensen! gaan zitten. Ik probeer altijd een verdomd goede reden te hebben voordat ik op tv kom met mijn tronie. In tegenstelling tot veel mensen vind ik Jensen wel een enorm tv-talent. Hij is een uitstekende presentator en een van de weinigen die een heel goed interview in het Engels kan doen. Personality heeft hij ook, net als de gevatheid en intelligentie om zo’n programma te dragen.“
Eensquote:Op donderdag 1 april 2010 23:53 schreef Michie_ het volgende:
Weet niet of het al gepost is maar Rob stenders over Jensen:
[..]
Nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:10 schreef Ronaldsen het volgende:
We kunnen wel concluderen dat z'n comeback mislukt is
En Jensen lelijk doen over Peter vd Vorst dat ie weinig kijkers trekt met zijn programma 'Kat in de Zak'quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:49 schreef jantje84 het volgende:
317.000 kijkers, ook in dat opzicht is de 'comeback' mislukt.
Inderdaad, Jensen haalt nog niet eens de helft. Dit zijn cijfers zwaar onder het zender gemiddelde, hij moet dus zn mond houden. Vond het gisteren ook een matige uitzending. Ik ben een beetje klaar met Jensen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En Jensen lelijk doen over Peter vd Vorst dat ie weinig kijkers trekt met zijn programma 'Kat in de Zak'
wat heeft hij stukker minder kijkers dan Peter.
Je vergeet dat Vd Vorst op RTL4 zit waar bijna ieder programma succesvol is, Jensen op RTL5 waar bijna ieder programma matig scoort.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
En Jensen lelijk doen over Peter vd Vorst dat ie weinig kijkers trekt met zijn programma 'Kat in de Zak'
wat heeft hij stukker minder kijkers dan Peter.
Naja, matig scoren de programma's niet op RTL5, 't scoort prima in de doelgroep, en die is nou eenmaal wat kleiner dan die van RTL4. Maar dan alsnog scoorde Jensen! gisteren zwaar onder het zender gemiddelde.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je vergeet dat Vd Vorst op RTL4 zit waar bijna ieder programma succesvol is, Jensen op RTL5 waar bijna ieder programma matig scoort.
Nou kijk dan maar lekker niet meerquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Inderdaad, Jensen haalt nog niet eens de helft. Dit zijn cijfers zwaar onder het zender gemiddelde, hij moet dus zn mond houden. Vond het gisteren ook een matige uitzending. Ik ben een beetje klaar met Jensen.
Die link had ik al gepostquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:25 schreef Paul het volgende:
Robert en Jan ouwehoeren over beffen
http://www.snafu.nl/bericht/20/3237/JENSEN-NA-DE-SHOW!.html
Whehequote:Op dinsdag 6 april 2010 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.snafu.nl/bericht/20/3294/CHATROULETTE!.html
Chatroulette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |