quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gisteren stond op RTL gemist dat die na 23:15 kwam maar nu is die er helemaal niet
Opvallend dat aflevering 2 van Jensen! er ook niet op staat, terwijl aflevering 1 er wel op staat. Misschien een storing ofzo?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gisteren stond op RTL gemist dat die na 23:15 kwam maar nu is die er helemaal niet
Ik vond het best geinig. Vooral Jan en zijn Paul de Leeuw-straatonderzoekquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:49 schreef RaymanNL het volgende:
Iemand SnafuTV gezien? Was't wat? Tis niet terug te kijken namelijk...
quote:Op zondag 11 april 2010 14:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond HH van Snafu.tv en Jensen van afgelopen donderdag op RTL5 ..kijk maar in je gids.
ZIe KLB, het is TE slechtquote:
SnafuTV natuurlijkquote:Op maandag 12 april 2010 10:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Bedoel je Jensen! of Snafu tv
Het is heel anders, Snafu is gewoon de simpele flauwe humor met mensen als Kellyquote:Op maandag 12 april 2010 10:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
SnafuTV natuurlijkVind het denk ik leuker dan een reguliere Jensen! uitzending
And're pronk als Society Party kenner. Aanwezig op dé feesten in Nederlandquote:Op maandag 12 april 2010 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is heel anders, Snafu is gewoon de simpele flauwe humor met mensen als Kelly( en ik hoop dat Andre Pronk ook nog komt
)
Ik wil Manager Mitchell en Roef & Marian ook terug zien komenquote:Op maandag 12 april 2010 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is heel anders, Snafu is gewoon de simpele flauwe humor met mensen als Kelly( en ik hoop dat Andre Pronk ook nog komt
)
Mitchellquote:Op maandag 12 april 2010 17:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik wil Manager Mitchell en Roef & Marian ook terug zien komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |