Je wilt er echt niet aan hè. Dat wetenschap omkoopbaar is.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:47 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Welja, jij als IT-er moet toch weten dat comments in code soms 10 jaar na dato nog terug te vinden zijn, terwijl het onderliggende probleem allang opgelost is? Maw, enkel de aanwezigheid van die comments, zegt niks over het nog wel/niet aanwezig zijn van de code waarover het gaat. Maar goed, waar is dan de youtube clip van je waarin de resultaten van het gebruikte (gemanipuleerde) model en de goede resultaten vergeleken worden?
Iedereen is omkoopbaar, maar goed, jij denkt dat er in dit geval omkoping plaats heeft gevonden? Lijkt me dat er plenty jonge journalisten met geldingsdrang zijn die dat voor je uit willen zoeken. Ik zou zeggen, leg je bewijzen aan hun voor, en laat ze alle betrokkenen aan de schandpaal nagelen. Ik bedoel, onomstootbaar bewijs wil je hier meestal niet leveren/plaatsen, maar wees dan iig zo netjes naar de andere wereldburgers en zorg ervoor dat dit goed onderzocht wordt.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je wilt er echt niet aan hè. Dat wetenschap omkoopbaar is.
Helaas is dat het geval in deze verziekte maatschappij waar politiek grotere invloed heeft dan de harde meetgegevens.
Helaas doe je er zelf aan mee. Je bent alleen politiek bezig door tendentieuze dingen te roepen en geen harde meetgegevens te overleggen.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je wilt er echt niet aan hè. Dat wetenschap omkoopbaar is.
Helaas is dat het geval in deze verziekte maatschappij waar politiek grotere invloed heeft dan de harde meetgegevens.
het is en blijft echter ernstig smakeloos om Obama met Hitler te vergelijkenquote:Op woensdag 25 november 2009 14:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En overigens New Hitler verzin ik niet.
Mee eens, maar het is niet alsof hij de enige is en het is niet strafbaar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:04 schreef bas-beest het volgende:
[..]
het is en blijft echter ernstig smakeloos om Obama met Hitler te vergelijken
nee, da's ook weer waar... en da's maar goed ook, anders zou het hier en sowieso op straat heel erg rustig worden...quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens, maar het is niet alsof hij de enige is en het is niet strafbaar.
Helaas is smakeloosheid niet altijd een reden om afgestraft te worden.
De penalty die je die krijgt is dat een groep mensen je een stuk minder serieus nemen, simpel als dat. Maar waarvoor het in alle gevallen vooral voor dient is om mensen te shockeren, dat kan averechts werken. Zo ontzettend lang geleden is de 2de W.O. niet, dus het zit nog steeds best wel fris in het collectieve bewustzijn. Ik hou er persoonlijk niet zo van om maar wat zout te strooien in een open wond, herinneren aan iets is uiteraard een ander verhaal. En als het zonodig moet, dan kan wat argumentatie waar mensen bij stil kunnen staan, wel wat helpen. Shock kan wel mensen even stil te laten staan in de ratrace, maar aan de andere kant kunnen mensen hun schouders ophalen en met de wijsvinger op het voorhoofd tikken, allemaal nogal zwart-wit als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens, maar het is niet alsof hij de enige is en het is niet strafbaar.
Helaas is smakeloosheid niet altijd een reden om afgestraft te worden.
geldingsdrang of niet... een stuk moet langs de hoofdredacteur...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:52 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Iedereen is omkoopbaar, maar goed, jij denkt dat er in dit geval omkoping plaats heeft gevonden? Lijkt me dat er plenty jonge journalisten met geldingsdrang zijn die dat voor je uit willen zoeken. Ik zou zeggen, leg je bewijzen aan hun voor, en laat ze alle betrokkenen aan de schandpaal nagelen. Ik bedoel, onomstootbaar bewijs wil je hier meestal niet leveren/plaatsen, maar wees dan iig zo netjes naar de andere wereldburgers en zorg ervoor dat dit goed onderzocht wordt.
Laatste keer dat ik checkte had youtube geen hoofdredacteur, en zo zijn er nog plenty digitale/online kanalen om zo'n grote boodschap naar buiten te krijgen. Maar gek genoeg zie je daar alleen maar amateuristische knip en plak filmpjes, terwijl je met een camera van 500 euro een prima eigen nieuws-item kan maken. Dat zou voor iemand met een beetje journalistieke kennis een peulenschil zijn, áls echt aan de hand is wat Lambiekje vermoed, iets waar ik het duidelijk niet mee eens ben.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:34 schreef Orwell het volgende:
[..]
geldingsdrang of niet... een stuk moet langs de hoofdredacteur...
en laat die hoofdredacteur nou net weer een bilderberg-ganger zijn.
Het neigt naar een soort religieus gepreek, van de wat conservatievere soort dan..quote:Op woensdag 2 december 2009 17:32 schreef Elija het volgende:
Ja ik weet niet goed wat ik aan moet met die brief. Het toontje staat me niet aan en de openlijke bedreigingen aan het adres van journalisten en m.n. de politici al evemin. Weinig nuance verder en een nogal slappe of ontbrekende argumentatie. Speelt de tegenstanders van het complotdenken dus wel in de hand. En terecht ook.
Dit zie je ook vaak in de ufologie--dat de 'aluhoedjes' het verpesten voor een kleinere groep wellicht serieuzer onderzoekers.
Nee vooral het toontje staat me niet aan, dat alarmistische, dat van 'sluit je bij onze mening aan of anders'...beetje kermisachtig.
Ongefundeerde beschuldigingen zijn toch juist de kern van BNW ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:52 schreef ToT het volgende:
Ongefundeerde beschuldigingen zijn daarentegen weer niet gewenst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |