Deel 2 als in CoD2 of MW2? Als je MW2 bedoelt, het is een masterlijk spel. Niet voor niks het best gekochte item tot nu toe aller tijden (als in boeken/games/dvd's/cd's). Alleen de matchmaking zuigt, voor de rest is alles perfect.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:25 schreef jslavenburg het volgende:
Omg, na deel 2 was het spel sowieso kut, maar dit is echt het toppunt van activision. Ik vond ze steeds meer op EA gaan lijken met de uitmelkerij snelheid van games (en de slechte patch support), maar daar zijn ze nu weer voorbij
als in CoD2. Alles na CoD2 voelt als CoD2 met andere skins. En ik heb een grafhekel dat je moet ranken voor weapon upgrades/nieuwe wapensquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:27 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Deel 2 als in CoD2 of MW2? Als je MW2 bedoelt, het is een masterlijk spel. Niet voor niks het best gekochte item tot nu toe aller tijden (als in boeken/games/dvd's/cd's). Alleen de matchmaking zuigt, voor de rest is alles perfect.
Keeps you playingquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:29 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
als in CoD2. Alles na CoD2 voelt als CoD2 met andere skins. En ik heb een grafhekel dat je moet ranken voor weapon upgrades/nieuwe wapens
Ja precies ik ga echt niet dubbel betalenquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:25 schreef AlligatorNL het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de 360? Die betalen al 5 euro per maand voor xbox live.
Alsof de PC nog niet genoeg uitgemolken is met direct portsquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:36 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ja precies ik ga echt niet dubbel betalen![]()
Leuk spel hoor maar niet tegen elke prijs. Ik denk trouwens dat de plannen alleen voor de pc versie zijn.
Geen idee of dat zo is speel geen pc spellen meerquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:38 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Alsof de PC nog niet genoeg uitgemolken is met direct ports
Als je het niet mist, zou ik het inderdaad gewoon bij de 360 houden als ik jou was. Heb ook een 360 met gold, maar ik vind gamen op de PC fijnerquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:39 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Geen idee of dat zo is speel geen pc spellen meer
Troll maar lekker ergens anders kutkabouterquote:
Waarom klik je dan op dit topic dom wicht?quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Godverdomme, wéér Call of Duty.Dat is het enige wat ik tegenwoordig nog hoor.
Haha, de kenner aan het woordquote:
Echt, dat snap ik dan ook niet. Ga dan lekker in een kook of knutseltopic zitten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:46 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Waarom klik je dan op dit topic dom wicht?
Of moet ik even de baas vertellen dat er weer aan d'r keukenketting is geknoeid zodat ze ongemerkt bij de PC kan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:47 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Echt, dat snap ik dan ook niet. Ga dan lekker in een kook of knutseltopic zitten.
hehequote:Op vrijdag 20 november 2009 08:49 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Of moet ik even de baas vertellen dat er weer aan d'r keukenketting is geknoeid zodat ze ongemerkt bij de PC kan?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:52 schreef AlligatorNL het volgende:
Ze is in ieder geval weer weg
postactiviteit isetmyfriendsonfire: how-to keukenketting onschadelijk maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |