dat is wel zuur,quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:21 schreef Madhouse11 het volgende:
Wel irritant dat ik gisteren een TV-Gids van volgende week heb gelezen en nu al weet wie er uit gaat en wie de 2e finalist is.
Het stond er als volgt : Kandidaten 1,2, en 3 strijden om de 3e finaleplek.
![]()
Sjeez, lekker lomp van tvgids zegquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:21 schreef Madhouse11 het volgende:
Wel irritant dat ik gisteren een TV-Gids van volgende week heb gelezen en nu al weet wie er uit gaat en wie de 2e finalist is.
![]()
Pff, dat wil je gewoon niet weten. Welke tv gids stond 't in?quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:21 schreef Madhouse11 het volgende:
![]()
Veronica.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:45 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Pff, dat wil je gewoon niet weten. Welke tv gids stond 't in?
Ook zo duidelijk? Ik weet dus al wie de tweede finalekandidaat wordt en wie er vanavond uit gaat.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:50 schreef Quispi het volgende:
[..]
In de vara-gids staat het dus ook...
Ben maar niet bang, ga het niet ook nog voor anderen verpesten.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
Oh, nog niks gezien van die gidsen, dit topic dus ook maar even mijden.
yup, het staat er op precies dezelfde manier.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Ook zo duidelijk? Ik weet dus al wie de tweede finalekandidaat wordt en wie er vanavond uit gaat.
Is toch belachelijk van die gidsen!!
Papieren TV gids is volgens mij toch aardig uit de tijd?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gidsen uberhaubt
klopt toch vaak geen ene reet meer van en ze hebben geen spoiler tags....
gewoon tv gids.nl en anders de tv gids van m'n digitale tv....
Tja, tvgids.nl kun je maar voor drie dagen vooruit zien. Wij hebben het over de tv-gids waar de programmering voor volgende week in staat.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gidsen uberhaubt
klopt toch vaak geen ene reet meer van en ze hebben geen spoiler tags....
gewoon tv gids.nl en anders de tv gids van m'n digitale tv....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |