wat is dat dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:40 schreef Re het volgende:
Dit zit er trouwens iwel echt in Pandremix (GSK)
[..]
http://preventdisease.com/news/pdf/GSK_Pandemrix_2008.pdf
ja ik zag ff dat het het "dummy" vaccin was... enige verschil met huidige H1N1 vacin is de strain dusquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:55 schreef Ra-z het volgende:
Squalene 10.68 mg -> bacterie dodend middel
Alpha-tocopherol 11.86 mg -> vitamine E
Polysorbate 80 4.86 mg -> emulgent tegen het schiften
Other Ingredients:
Octoxynol 10 -> waarschijnlijk ook emulgent
Sodium chloride -> zout
Disodium phosphate -> antiklonter middel
Potassium dihydrogen phosphate -> buffer
Potassium chloride -> waarschijnlijk ook als buffer
Magnesium chloride -> antiseptica
Thiomersal -> conservernings middel
Water for injections
^- bufferzooi, medium voor je oplossing anticonserven
Purified antigen fractions of inactivated split virion
A/Vietnam/1194/2004 NIBRG-14 (H5N1)
AS03 adjuvant -> zet je afweersysteem aan om de binnenkomende zooi aan te vallen en hier van te leren als de serieuze griep virussen binnenvallen
Wat eigenlijk H5N1 Antistoffen zijn. die werden ( of worden weet ik niet zeker zou tegenwoordig wel in een lab gekweekt kunnen worden ) verkregen door een paard of ander geschikt dier te injecteren met het virus tot het antistoffen aanmaakt en deze te filteren.
Nu we het toch over schapen hebben.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:24 schreef Re het volgende:
al zouden er schapen cellen inzitten dan is er nog geen schaap voor geslacht... alleen cellen gekweekt
Ja hoor, en alle mensen die naar jouw onwetenschappelijke, ondoordachte onzin luisteren en er direct naar handelen zijn geen 'schapen'?quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:02 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nu we het toch over schapen hebben.
De schapen laten zich in ieder geval wel vaccineren, daar is iedereen nou wel over eens, dacht ik zo.
Wat ik schrijf is geen onzin.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:05 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja hoor, en alle mensen die naar jouw onwetenschappelijke, ondoordachte onzin luisteren en er direct naar handelen zijn geen 'schapen'?
Dat kan je ook prima omdraaienquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:02 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nu we het toch over schapen hebben.
De schapen laten zich in ieder geval wel vaccineren, daar is iedereen nou wel over eens, dacht ik zo.
Bij een kudde schapen hoort altijd een "herder" en een "waakhond".quote:Op zondag 22 november 2009 18:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat kan je ook prima omdraaienDe schapen die de paniekzaaiers volgens laten zich niet inenten.
Waar vallen de mensen die snappen hoe een vaccin werkt onder?quote:Op zondag 22 november 2009 19:35 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Bij een kudde schapen hoort altijd een "herder" en een "waakhond".
De herder is hier de "overheid" en de "waakhond" is hier de huisarts/GGD.
Maar behalve schapen heb je verder ook nog ezels, proefkonijnen, uilskuikens en kippen zonder kop.
Als je een statistiek zou maken denk ik dat je van alle 100 lieden die zich vrijwillig laten vaccineren het volgende symbolische beeld krijgt:
Schapen 40
Kippen zonder kop 25
Ezels 20
Uilskuikens 10
Proefkonijnen 5
hun redenatie en wijze van besluitvorming bepaalt tot welke kategorie ze behoren, niet zo zeer hun "subjectieve" begripsvermogen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waar vallen de mensen die snappen hoe een vaccin werkt onder?
Daarom schreef ik ook 'snappen' en niet 'geloven' of 'accepteren'.quote:Op zondag 22 november 2009 20:06 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
hun redenatie en wijze van besluitvorming bepaalt tot welke kategorie ze behoren, niet zo zeer hun "subjectieve" begripsvermogen.
Nou, de mensen die echt snappen wat er in het vaccin zit en zich toch vrijwillig laten vaccineren, zou ik kunnen plaatsen onder de kategorie kamikaze-piloten i.p.v schapen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook 'snappen' en niet 'geloven' of 'accepteren'.
En bedankt voor het in stand houden van een stereotypequote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nou, de mensen die echt snappen wat er in het vaccin zit en zich toch vrijwillig laten vaccineren, zou ik kunnen plaatsen onder de kategorie kamikaze-piloten i.p.v schapen.
Ik neem er vijf!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:10 schreef Dartanion het volgende:
Wegens mijn interesse die de griep in het begin bij mij gewekt heeft. Nou vooral de alu-hoedjes hebben mij op een maillijst gezet waar de mafste dingen op voorbij komen
Nu dit weer:
[..]
De herder is hier "de wazige site" en die heeft geen waakhond nodig, aangezien de schapen op ze af komen als makke lammetjes. "Voer ons alternatief/onjuist nieuws, want de waarheid kan niet waar zijn!"quote:Op zondag 22 november 2009 19:35 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Bij een kudde schapen hoort altijd een "herder" en een "waakhond".
Wat denk je van dezë mentaliteit:quote:Op maandag 23 november 2009 12:03 schreef zuchtje het volgende:
[..]
De herder is hier "de wazige site" en die heeft geen waakhond nodig, aangezien de schapen op ze af komen als makke lammetjes. "Voer ons alternatief/onjuist nieuws, want de waarheid kan niet waar zijn!"
Gelukkig is het ook niet de overheid waar je in dit geval (vaccin veiligehid) naar moet luisterenquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:19 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Wat denk je van dezë mentaliteit:
"De overheid zegt dat middel X of Y niet ongezond is, dus laten we er ons mee volprikken, of nemen we het per capsule in, of we vreten het op tot het onze oren uitkomt".
Stel eens dat de overheid niet de waarheid verkondigd ..... tja, in wat voor een wereld leven we dan ?
Omdat 90% van de mensen niet eens in staat is ten aanzien van deze bovenstaande veronderstelling of deze beschouwing een redelijke voorstelling te maken, klappen ze dicht en laten ze zich liever als vee behandelen, d.w.z. ze gaan direct iedere eigen verantwoordelijkheid afschuiven, wel zo makkelijk, zolang ze maar hun dagelijkse portie alcohol, voetbal en sex krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |