quote:
Nee niet echt, het lijkt me ook voor de teruglezer irritantquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:34 schreef MissBliss het volgende:
Ben ik de enige die dat gespam om een topic vol te krijgen een beetje irritant vindt?
Ja, nou, dat dus inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2009 @ 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee niet echt, het lijkt me ook voor de teruglezer irritant'
Het topic MOET niet vol ofzo, als er niemand is ga je toch ff de AT surfen, kijken of daar nog wat te beppen valt![]()
Doe ik iig altijd. zo'n 50 posts in je uppie is ook geen lol, en leest kut terug. En zelfs banwaardig volgens mij, zo nutteloos post-opkrikkend posten
Nee. Ik erger me er ook kapot aanquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:34 schreef MissBliss het volgende:
Ben ik de enige die dat gespam om een topic vol te krijgen een beetje irritant vindt?
I so agree. En trust me, dat komt zelden voor hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
En als ik dan toch aan het zeuren ben, JJH´tjes e.d. zijn eigenlijk ook alleen leuk als ze ´per ongeluk´ onstaan. Of je iig 3 posts heb ofzo en dan maar een vierde er bij plakt![]()
Niet één inhoudelijke post en dan:
-hmm eens kijken of het lukt
-ja zo een JJH'tje gwoon gaan?
-ja het lukt!
-nou nog maar ff verder kijken hoe ver ik kom dan
-Hmm gaat nog steeds goed
Maar goed, ieder z'n ding, ik heb volgens mij hier net nog een JJH'tje gemaakt ergens overigensEn 't is just my 2 cents, voor er weer mensen flippen omdat er ' extra regels' komen ofzo, dat hoeft dus niet van mij, ik lees er wel overheen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |