SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
Omdat ik COAX kabels haat, ik douw er liever een UTPtje in.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
met een crosscable kan je dan streamen naar je PC.
haha nee da's een grapje weet ik veel waarom vraag je dat???
Ik weet niet hoe je dat voor je ziet maar dat werkt nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:44 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Omdat ik COAX kabels haat, ik douw er liever een UTPtje in.
Dat snap ik zelf dan ook wel, zo achterlijk ben ik ook alweer nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je dat voor je ziet maar dat werkt niet.
Waarschijnlijk om op een router aan te sluiten zodat opgenomen programma's naar een PC kunnen worden overgebracht. Bij de Humax 5050C werkt dat zo. Maar waarschijnlijk wil UPC dat niet en dus is de betreffende functionaliteit eruit gesloopt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:27 schreef RoW_0 het volgende:
Ik snap niet waarom mijn UPC HD-ontvanger een internet poort heeft, twee zelfs. Waarom?
Ohja, oke. fijn. dan weet ik dat. bedankt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:01 schreef Riparius het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om op een router aan te sluiten zodat opgenomen programma's naar een PC kunnen worden overgebracht. Bij de Humax 5050C werkt dat zo. Maar waarschijnlijk wil UPC dat niet en dus is de betreffende functionaliteit eruit gesloopt.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:44 schreef RoW_0 het volgende:
Omdat ik COAX kabels haat, ik douw er liever een UTPtje in.
Dat zal zo niet gaan. De technologie om TV signalen via internet te versturen is zo verschillend van DVB-C dat je daar een compleet ander stuk elektronica voor nodig hebt. Het is niet kosteneffectief om dat al op voorhand in al die boxen te gaan stoppen als het toch nog niet gebruikt kan worden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:38 schreef 11011011 het volgende:
UPC is/gaat bezig met IPTV. Komt je signaal binnen via de UTP i.p.v. de kabel. Dat is het verschil. Caiway is hier ook al mee bezig...
Denk dat het dus een voorbereiding is op de toekomst. Scheelt hun weer vele settopboxen vervangen...
quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:38 schreef 11011011 het volgende:
UPC is/gaat bezig met IPTV. Komt je signaal binnen via de UTP i.p.v. de kabel. Dat is het verschil. Caiway is hier ook al mee bezig...
ja? Dan via COAX naar modem > UTP. Nog steeds liever dat dan mijn hele huis vol te proppen met coax.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:30 schreef Cothen het volgende:
[..]
![]()
![]()
En hoe dacht je dat de signalen het huis binnen komen... Juist, dat is nog steeds via coax
En nu wakker worden en het boekje "kabelstandaarden voor dummies" gaan lezen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:55 schreef RoW_0 het volgende:
ja? Dan via COAX naar modem > UTP. Nog steeds liever dat dan mijn hele huis vol te proppen met coax.
Lekkere switchje in je kamer, eentje naar pc, xbox en TV. dat zou ideaal zijn ja
Jij begrijpt het echt niet he, DIT KAN in de toekomst mogelijk zijn probeert die andere dude te vertellen. Niet ik zelf. Achterlijk persoon.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:00 schreef maartena het volgende:
[..]
En nu wakker worden en het boekje "kabelstandaarden voor dummies" gaan lezen.
genau, alleen komt je data-signaal dan ook niet meer via COAX binnen, maar over glas; daarvandaan een UTPtje over 1Gbit is genoeg om in hoge kwaliteit te kunnen kijkenquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:03 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Jij begrijpt het echt niet he, DIT KAN in de toekomst mogelijk zijn probeert die andere dude te vertellen. Niet ik zelf. Achterlijk persoon.
Welnee. In de toekomst doen we gewoon direct glas in het hele huis, niet een achterlijk UTP kabeltje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:03 schreef RoW_0 het volgende:
Jij begrijpt het echt niet he, DIT KAN in de toekomst mogelijk zijn probeert die andere dude te vertellen. Niet ik zelf. Achterlijk persoon.
ik mag hopen van niet... Glas-kabeltjes zelf gaan maken is geen feest, en ook de kosten van een beetje glas-switch wordt je niet vrolijk van; laat staan de "gebruiksvriendelijkheid" ervan met die fraaie WWN's e.dquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Welnee. In de toekomst doen we gewoon direct glas in het hele huis, niet een achterlijk UTP kabeltje.
Je weet niet wat UPC wil/kan (tenzij je er werkt). Verder weet ik niets van de soorten settopboxen of dat ze beide kunnen. Dus je zal vast gelijk hebbenquote:Dat zal zo niet gaan. De technologie om TV signalen via internet te versturen is zo verschillend van DVB-C dat je daar een compleet ander stuk elektronica voor nodig hebt. Het is niet kosteneffectief om dat al op voorhand in al die boxen te gaan stoppen als het toch nog niet gebruikt kan worden.
Ik zie ook meer een hybride. Glas tot aan de TV bijvoorbeeld, en dan kunnen we die UltraHD van 7680 × 4320 beeldpixels aanbieden. Dat ga je niet redden over koper, ook niet over 10 Gbps ethernet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:10 schreef kroegtijger het volgende:
ik mag hopen van niet... Glas-kabeltjes zelf gaan maken is geen feest, en ook de kosten van een beetje glas-switch wordt je niet vrolijk van; laat staan de "gebruiksvriendelijkheid" ervan met die fraaie WWN's e.dEn echt nodig is het niet om je huis helemaal van glas te voorzien; koper is wat dat betreft prima voor de komende tijd nog. Glas door het hele huis is nog 1 of 2 stappen verder dan glas tot in je huis en dan met koper verder
Alleen is 't nut van 7680 x 4320 er niet echt aangezien de meeste mensen niet een huis van dergelijke afmeting hebben en 't op "kleine" schermen volslagen nutteloos is omdat je het verschil toch niet kan zien; de mens is ook maar beperkt wat dat betreftquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:16 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik zie ook meer een hybride. Glas tot aan de TV bijvoorbeeld, en dan kunnen we die UltraHD van 7680 × 4320 beeldpixels aanbieden. Dat ga je niet redden over koper, ook niet over 10 Gbps ethernet.
Nou ja.... het kan ook ietsje minder met de resolutie natuurlijk, tussen 1080p en UltraHD zitten nog twee standaarden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:19 schreef kroegtijger het volgende:
Alleen is 't nut van 7680 x 4320 er niet echt aangezien de meeste mensen niet een huis van dergelijke afmeting hebben en 't op "kleine" schermen volslagen nutteloos is omdat je het verschil toch niet kan zien; de mens is ook maar beperkt wat dat betreft
Vandaar dat glas totaan de TV ook niet nodig is voor dat doeleinde dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |