Hoe je bijv kan berekenen hoeveel procent 40 van de 168 is. En nog wat gezwets over het mediaan en modus, vrij simpel. En jij? Beroepshouding en communicatie gehadquote:
JA. Maarten wou graag het mannetje zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je heb 'm weg laten halen ja?
Je baalt dat ik telkens gelijk heb?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je maakt telkens dezelfde one-liners op die manier gaat de lol er voor mij af. En nu stop ik met het slaan op een vervelende etterende bromvlieg.
2x op 1 avond.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja daag, jij kunt mij nog geen eens slaan
STUDENTEN OP HET HBO.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Crack_ het volgende:
De mede studentjes van Zh hebben me goed gekeurd, jeej!
fruk yhhwouuuuuu dorrffiiiiiinquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Zipportal het volgende:
THEY TOOK OUR JOBS. tujsjsj our deurs.
Volgens mij was het een gewone K hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Van Kellogg's? Waar ijzer in zit?
Ik wil niet continu lastig gevallen worden door spotters van modellenburo'squote:Op donderdag 19 november 2009 23:53 schreef reetveter het volgende:
Waarom hebben jullie niet allemaal een foto in jullie fobo's
Die waar je haar anaal nam en nog eentje waar je net uit de kerk kwamquote:
Wist ze dat jij d'r bekeek?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:02 schreef Fascination het volgende:
Had ik al verteld dat ik Pleun vandaag heb gezien? Nee he.Ze heeft dikke tieten.
!
Juuuust chekin'quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij was het een gewone K hoor
sexist!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:02 schreef Fascination het volgende:
Had ik al verteld dat ik Pleun vandaag heb gezien? Nee he.Ze heeft dikke tieten.
!
Dat ging perongeluk jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JA. Maarten wou graag het mannetje zijn.
[..]
Je baalt dat ik telkens gelijk heb?
[..]
2x op 1 avond.
En dan reken ik je kont niet eens mee.
Nee, ik heb gewerkt aan mijn ondernemingsplan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe je bijv kan berekenen hoeveel procent 40 van de 168 is. En nog wat gezwets over het mediaan en modus, vrij simpel. En jij? Beroepshouding en communicatie gehad![]()
![]()
Wat wil je beginnen? Een patatkraam?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewerkt aan mijn ondernemingsplan.
Nee joh.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:02 schreef Siniti het volgende:
php, noel, kunnen jullie geen eigen ruzietopic openen
We hebben drie uur geluncht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |