Hoe je bijv kan berekenen hoeveel procent 40 van de 168 is. En nog wat gezwets over het mediaan en modus, vrij simpel. En jij? Beroepshouding en communicatie gehadquote:
JA. Maarten wou graag het mannetje zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je heb 'm weg laten halen ja?
Je baalt dat ik telkens gelijk heb?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je maakt telkens dezelfde one-liners op die manier gaat de lol er voor mij af. En nu stop ik met het slaan op een vervelende etterende bromvlieg.
2x op 1 avond.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja daag, jij kunt mij nog geen eens slaan
STUDENTEN OP HET HBO.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Crack_ het volgende:
De mede studentjes van Zh hebben me goed gekeurd, jeej!
fruk yhhwouuuuuu dorrffiiiiiinquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Zipportal het volgende:
THEY TOOK OUR JOBS. tujsjsj our deurs.
Volgens mij was het een gewone K hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Van Kellogg's? Waar ijzer in zit?
Ik wil niet continu lastig gevallen worden door spotters van modellenburo'squote:Op donderdag 19 november 2009 23:53 schreef reetveter het volgende:
Waarom hebben jullie niet allemaal een foto in jullie fobo's
Die waar je haar anaal nam en nog eentje waar je net uit de kerk kwamquote:
Wist ze dat jij d'r bekeek?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:02 schreef Fascination het volgende:
Had ik al verteld dat ik Pleun vandaag heb gezien? Nee he.Ze heeft dikke tieten.
!
Juuuust chekin'quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij was het een gewone K hoor
sexist!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:02 schreef Fascination het volgende:
Had ik al verteld dat ik Pleun vandaag heb gezien? Nee he.Ze heeft dikke tieten.
!
Dat ging perongeluk jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JA. Maarten wou graag het mannetje zijn.
[..]
Je baalt dat ik telkens gelijk heb?
[..]
2x op 1 avond.
En dan reken ik je kont niet eens mee.
Nee, ik heb gewerkt aan mijn ondernemingsplan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe je bijv kan berekenen hoeveel procent 40 van de 168 is. En nog wat gezwets over het mediaan en modus, vrij simpel. En jij? Beroepshouding en communicatie gehad![]()
![]()
Wat wil je beginnen? Een patatkraam?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewerkt aan mijn ondernemingsplan.
Nee joh.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:02 schreef Siniti het volgende:
php, noel, kunnen jullie geen eigen ruzietopic openen
We hebben drie uur geluncht.quote:
Dat is wel na het zingen overigens.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die waar je haar anaal nam en nog eentje waar je net uit de kerk kwam
NIET!quote:
Dit vraagt om pics? Waar woont pleun?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:02 schreef Fascination het volgende:
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Php, vind je niet dat je een erg grote mond hebt voor iemand die nog niks bereikt heeft?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat wil je beginnen? Een patatkraam?
Ik heb geen pics meer.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit vraagt om pics? Waar woont pleun?
Dat idee had ik al, je zag er wat slapjes uitquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is wel na het zingen overigens.
[..]
Nou ja, niet dat we constant gegeten hebben, hoor.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik wil óók sexMORGEN WEER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwart over 4.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, het gaat om milieuvriendelijke apparaten. Het liefst werkend op kinetische energie (wind) die wordt omgezet in elektrische energie.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat wil je beginnen? Een patatkraam?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik wil óók sexJe hebt wel een hoog libido he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
20:03 uur pasquote:
Ja zeg nog maar een keer danquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb geen pics meer.Oh en de woonplaats heeft ze al tienduizend keer gezegd.
Ja, zingen kost nogal wat energie.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat idee had ik al, je zag er wat slapjes uit
Vind je het niet triest om mensen van 17 aan te spreken met jou leeftijd? Heb je niets zinnigs te doen? Maar ik hou nu echt op met het happen op jou. Je bent zaagsel voor me. Normaal reageer ik op mensen waar ik mee denk te kunnen trollen of lachen. Bij jou ontbreekt dat, je bent saai humorloos en ook nog is hersenloos.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Php, vind je niet dat je een erg grote mond hebt voor iemand die nog niks bereikt heeft?
Mileuvriendelijkheid....quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, het gaat om milieuvriendelijke apparaten. Het liefst werkend op kinetische energie (wind) die wordt omgezet in elektrische energie.
Goed voor het milieu jwtz
DAN KEN JE CRACK NOG NIET.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt wel een hoog libido he?
Liever laat dan nooit, zo dacht Broekpaling.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Lucky bastards. Ik pas om 23:00.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet ook niet teveel noten op je zang nemen!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, zingen kost nogal wat energie.
Nee, dan neem ik haar poesjequote:
Hij is toch niet het vrouwtje?quote:
Daar heeft Maartje dan ook een notenkraker voor.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je moet ook niet teveel noten op je zang nemen!
Oja, want leeftijd maakt tegenwoordig nog verschil.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vind je het niet triest om mensen van 17 aan te spreken met jou leeftijd? Heb je niets zinnigs te doen? Maar ik hou nu echt op met het happen op jou. Je bent zaagsel voor me. Normaal reageer ik op mensen waar ik mee denk te kunnen trollen of lachen. Bij jou ontbreekt dat, je bent saai humorloos en ook nog is hersenloos.
hahahahahahahhahahaa, zie die fout, hahahahhahahaha, jou, hahahahahahahhahaquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vind je het niet triest om mensen van 17 aan te spreken met jou leeftijd? Heb je niets zinnigs te doen? Maar ik hou nu echt op met het happen op jou. Je bent zaagsel voor me. Normaal reageer ik op mensen waar ik mee denk te kunnen trollen of lachen. Bij jou ontbreekt dat, je bent saai humorloos en ook nog is hersenloos.
Ik heb een hekel aan boomknuffelaars. En om wat voor apparaten gaat hier hier?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, het gaat om milieuvriendelijke apparaten. Het liefst werkend op kinetische energie (wind) die wordt omgezet in elektrische energie.
Goed voor het milieu jwtz
quote:
Best welquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inkopper.quote:
Kijk naar jezelf treurneus. Hoe erg mijn Nederlands ook zal zijn, ik schrijf niet zo infantiel als jou.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahahahahhahahaa, zie die fout, hahahahhahahaha, jou, hahahahahahahhaha
Niet beters dan drinken, neuken, en daarna meteen in slaap vallenquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:11 schreef reetveter het volgende:
Mensen met een laag libido
Mensen met een hoog libido maar die toch door de drank vroeg in slaap vallen![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geef je ze maar drie minuten ja?
[..]
Best welben net een man wat dat betreft. Erger.
Ik heb weleens te horen gekregen: ik zou niet een week met jou op vakantie kunnen, dat overleef ik neit
Dan zijn toch van die beesten dat als je je vinger in de kooi doet ineens heel veel pijn voelt?quote:
Toen ik jouW leeftijd had had ik al meer bereikt ja.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor mij euhmmmmmmmmmmmmmm 10 uur 's morgens ofzo. Ofnee, ik denk eigenlijk zondagavond pas weer.quote:
boehoequote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JE STEELT M'N MODTAAK IN KLB!
Jij bent hersenloos. Ik ben blij dat je het begrijptquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toen ik jouW leeftijd had had ik al meer bereikt ja.
Ironisch dat je mij hersenloos noemt, van iemand van de uni kan ik dat nog begrijpen maar iemand op niveau 2.
Ehh, jij weet denk ik niet wat een hamster is of wel?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan zijn toch van die beesten dat als je je vinger in de kooi doet ineens heel veel pijn voelt?
Bij stinkende mensen kan het voorkomen dat Dotje gaat bijten ja.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan zijn toch van die beesten dat als je je vinger in de kooi doet ineens heel veel pijn voelt?
`jij hebt helegaar niemand kind!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor mij euhmmmmmmmmmmmmmm 10 uur 's morgens ofzo. Ofnee, ik denk eigenlijk zondagavond pas weer.
Ik merk het al. Het zit je heel erg hoog.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toen ik jouW leeftijd had had ik al meer bereikt ja.
Ironisch dat je mij hersenloos noemt, van iemand van de uni kan ik dat nog begrijpen maar iemand op niveau 2.
Ik had niet verwacht dat jij er op donderdagavond zou zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JE STEELT M'N MODTAAK IN KLB!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat jij er op donderdagavond zou zijn.
Nou, laten we niet met z'n alle Bp zo jaloers maken!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor mij euhmmmmmmmmmmmmmm 10 uur 's morgens ofzo. Ofnee, ik denk eigenlijk zondagavond pas weer.
Dank je wel. Ik zal het meenemen in mijn reflectieverslag.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij bent hersenloos. Ik ben blij dat je het begrijpt!
Je weet dat dat gebaseerd was op een sprookje he?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:10 schreef Zotheid het volgende:
Daar heeft Maartje dan ook een notenkraker voor.
Lang zat toch?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geef je ze maar drie minuten ja?
[..]
Whut?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik merk het al. Het zit je heel erg hoog.
Beetje rijdende rechter niveau van je. Lopen modder gooien als je jezelf helemaal vast gelult hebt.
Oh godquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij stinkende mensen kan het voorkomen dat Dotje gaat bijten ja.
Nee, ik heb geen ervaring.
Heul welquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
`jij hebt helegaar niemand kind!
Hij heeft het sowieso fout, want Dotje bijt nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh godga nu niet ineens doen alsof je Crack en haar hamster door een door kent na 3 keer neuken.
![]()
[..]
Heul wel!
Ik heb ook een hekel aan boomknuffelaars, maar dat boeit nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan boomknuffelaars. En om wat voor apparaten gaat hier hier?
Even serieus, moet je dat business plan ook laten zien aan een bank zeg maar? Om te kijken wat het echte bedrijfsleven er van vindt? Bij ons op school moeten we wel bepaalde dingen bij een bedrijf laten zien namelijk
O. Zeg dat dan joh!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh godga nu niet ineens doen alsof je Crack en haar hamster door een door kent na 3 keer neuken.
![]()
[..]
Heul wel!
Godverdomme, ik zat er op te wachten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou, laten we niet met z'n alle Bp zo jaloers maken!
Ik geef het helemaal op. Veel FOK! users mee gemaakt maar jij overtreft alles. En niet in positieve zin.quote:
Hij kan wel tegen een stootjequote:Op vrijdag 20 november 2009 00:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou, laten we niet met z'n alle Bp zo jaloers maken!
[..]
Dank je wel. Ik zal het meenemen in mijn reflectieverslag.
Whehe ik las dit toen ik van onder naar boven scrollde en ik dacht dat iemand het over jou had.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geef het helemaal op. Veel FOK! users mee gemaakt maar jij overtreft alles. En niet in positieve zin.
End discussion.
Ons liefdesleven is als een sprookje!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je weet dat dat gebaseerd was op een sprookje he?![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf treurneus. Hoe erg mijn Nederlands ook zal zijn, ik schrijf niet zo infantiel als jou.
Jij kent hem nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geef het helemaal op. Veel FOK! users mee gemaakt maar jij overtreft alles. En niet in positieve zin.
End discussion.
Ga naar de hoeren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Godverdomme, ik zat er op te wachten.
Wat wou je me make dan!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HMMMM. Hmmmmm. hmmmmm. Daar kom je heel goed mee weg.
wat doe je je reageert serieus op phpquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan boomknuffelaars, maar dat boeit niet![]()
Ik ben begonnen met een trendonderzoek, wat er nu allemaal hot, trendy en in isDaarna heb ik verschillende connecties met elkaar weten te leggen. 1 connectie sprong daar toch wel uit en dat was de connectie 'milieu' en 'bezuinigen' (recessie jwt) en toen kwam ik uit op milieuvriendelijke apparaten, aangezien je tegenwoordig wordt platgegooid met ''GEEF OM HET MILIEU, ANDERS GAAT HET DOOD
![]()
![]()
''
Het gaat hier om dingen zoals een door kinetische energie aangedreven universele oplader voor telefoons, camera's en mp3-spelers. Lekker goedkoop en goed voor het milieu![]()
Ja, volgens mij wel. Bij ons vorige project, een marktonderzoek, werkten we voor een bedrijf waar we dat onderzoek voor uitwerkten.
3 keer?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
[..]
Heul wel!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij kan wel tegen een stootjeof wacht, WELKE STOOTJES?
![]()
![]()
JA MOARquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Godverdomme, ik zat er op te wachten.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij kan wel tegen een stootjeof wacht, WELKE STOOTJES?
![]()
![]()
Ongelooflijk dat iemand van het HBO überhaupt toegestaan is internet te hebbenquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
HBO en dan nog heeft hij het lef andere dom te noemen, het moet niet gekker worden.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
wat doe je je reageert serieus op php
mijn vermaak, foetsie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |