quote:Op donderdag 19 november 2009 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit was de laatste posting van Neemmijnietserieus, hij gaat jullie allemaal verlaten, 't is mooi geweest. Bedankt voor de gezellige uurtjes, iedereen kusjes en tot nooit meer ziens![]()
Toch wel knap, 't ruim 2 (?) uur volhouden zonder te postenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, eerlijk, rechttoe en rechtaan.
1. Ik was NMNS echt zat
2. Ik vind dat ik teveel tijd op Fok! zit en daardoor te weinig tijd besteed aan andere noodzakelijke dingen. Niet dat het daarom niet goed gaat, maar 't is wel een feit.
Die combi maakte dat ik dacht, ik pleit hem even. Ik calculeerde zelf al in dat het moeilijk zou worden en zei daarom expliciet dat NMNS zou vertrekken.
Toen zag ik al dat geneuzel, Marrije die er, vond ik, onterecht van langs kreeg en dacht ik "Fuck it, ik maak maar weer een account aan"
True story
Ik houd het makkelijk 7 uurtjes volquote:Op donderdag 19 november 2009 23:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Toch wel knap, 't ruim 2 (?) uur volhouden zonder te posten.
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Neu, we kunnen Nmss niet meer feliciteren nu, dus de komende weken is het van succesLiesjewensenstein.![]()
[ afbeelding ] Succes Liesje!!! [ afbeelding ]
Ja, dat was idd heel knap.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, best goed hè. Vind ik zelf ook wel, gezien al dat rumoerquote:Op donderdag 19 november 2009 23:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat je NMNS echt zat was had je ook wel gewoon kunnen vertellen, waarom je hem zat was??? Ook aan jou.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je zitten genieten over alle commotie die je los hebt gemaakt?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, best goed hè. Vind ik zelf ook wel, gezien al dat rumoer
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
En wat was er dan met een Fokster waar Soury het over had? Of was dat gewoon niet waar?
Lees deze post nu pas, zou het niet weten.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:42 schreef Soury het volgende:
Eén van die kutwijven hier hem voor het lapje gehouden.........
Dit gaat een soap opzich worden. Lijkt me niet handig . Wel boeiend .
Weet je....ik heb dadelijk een hele week de tijd om hier eens over na tedenken...nu voelt het even : niets is wat het lijkt....quote:Op donderdag 19 november 2009 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, eerlijk, rechttoe en rechtaan.
1. Ik was NMNS echt zat
2. Ik vind dat ik teveel tijd op Fok! zit en daardoor te weinig tijd besteed aan andere noodzakelijke dingen. Niet dat het daarom niet goed gaat, maar 't is wel een feit.
Die combi maakte dat ik dacht, ik pleit hem even. Ik calculeerde zelf al in dat het moeilijk zou worden en zei daarom expliciet dat NMNS zou vertrekken.
Toen zag ik al dat geneuzel, Marrije die er, vond ik, onterecht van langs kreeg en dacht ik "Fuck it, ik maak maar weer een account aan"
True story
Gelukkig hoef ik hier geen verantwoording af te leggen, maar 't leek af en toe wel even een soort van tribunaal tijdens mijn afwezigheid.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat je NMNS echt zat was had je ook wel gewoon kunnen vertellen, waarom je hem zat was??? Ook aan jou.
De hele aktie op zichzelf?
Misschien anders aan moeten pakken? maar ook daar kan ik me moelijk in verplaatsen omdat jij jouw redenen daar voor hebt.
Ben je nerveus voor volgende week Laysa?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Weet je....ik heb dadelijk een hele week de tijd om hier eens over na tedenken...nu voelt het even : niets is wat het lijkt....
en goffer ik kan niet slapen
Ik wist dat ik d kreet "kutwijven" ergens had gelezen, kon hem niet vinden. Loze kreet?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Lees deze post nu pas, zou het niet weten.
Dat is een waarheid als een (sorryquote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Weet je....ik heb dadelijk een hele week de tijd om hier eens over na tedenken...nu voelt het even : niets is wat het lijkt....
en goffer ik kan niet slapen
jaquote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je nerveus voor volgende week Laysa?
Nee schat.....ik maak me gewoon ietwat onnodig druk voor volgende weekquote:Op donderdag 19 november 2009 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb je laten schrikken door mijn Vanilla Ice opmerking?
Maar je plotselinge afscheid riep wel de nodige vragen op dat kun je niet ontkennen.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik hier geen verantwoording af te leggen, maar 't leek af en toe wel even een soort van tribunaal tijdens mijn afwezigheid.
ik zeg al....heb een hele week om jouw zonde te gaan overdenkenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is een waarheid als een (sorry) Koe. Maar jullie krijgen er iets voor terug dat er meer op lijkt dan wat het was.
Of je daar dan weer blij mee moet zijn is een tweede
Kan het me heel goed voorstellen meis. Het is ook nogal wat.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....terwijl het niet de eerste keer is en ik alle andere keren gewoon heb overleefd zie ik er toch als een berg tegenop dat ze door mn hart gaan peuren
Tja, ik kan je wel vertellen dat je dat niet moet doen, maar dat zal weinig veranderen.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee schat.....ik maak me gewoon ietwat onnodig druk voor volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |