dank je wel, maar t zal wel meevallen denk ik. 1 ghz processorquote:
komt wel goed hoor... windows mobile 6.5 is vrij stabiel en kan multitasken... de hero was me wat te klein en verder was er eigenlijk geen alternatief. Iphone zou de stap naar t-mobile betekenen. en liever winmobile dan symbian begreep ik. wachten tot februari had ik geen zin inquote:Op maandag 30 november 2009 01:00 schreef Nooduitgang het volgende:
HTC HD2.. ah, met Windows Mobile. Succes dan maar he
dank je wel, wist geen alternatief inderdaadquote:Op maandag 30 november 2009 01:23 schreef Merkie het volgende:
Als je dan toch een WM-toestel neemt dan is de HD2 de minst slechte.
Boh, dat zekerquote:Op maandag 30 november 2009 01:38 schreef elfzesendertig het volgende:
HTC HD2 is een prima ding. Je zou ook kunnen wachten op de Motorola Milestone, die zou mijn persoonlijke voorkeur hebben.
Ergens deze week via grijze import als het goed isquote:Op maandag 30 november 2009 01:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Boh, dat zeker. Maar dat duurt nog wel even voordat je die in Nederland kunt krijgen.
Ik zou even het nieuws in de gaten houden tot die tijdquote:Op woensdag 23 december 2009 11:58 schreef BlackRhino het volgende:
Ik ga zelf over 4 weken de Samsung i5700 Galaxy Spica halen. Waarom?
-Ik ben Windows Mobile zat, ik zoek een snel en stabiel besturingssysteem: Android past bij mij dus goed in het plaatje
-GPS
-Wifi/3G
-Touchscreen (virtueel toetsenbord schijnt even wennen te zijn, maar je kan wel het HTC virtueel toestenbord installeren)
-1500mAh accu, dus lange levensduur
-Prijs is heel OK: zo'n 265 euro
-AMOLED display (erg helder)
-En Layar Optic Internet is grappig grappigZie hier
In 2010 moet de Android 2.0 update komen, hij draait nu nog op 1.5
[ afbeelding ]
Lijkt me een super telefoon die Nexus. Maar duurt nog wel een tijdje voordat ie komt denk ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zou even het nieuws in de gaten houden tot die tijd![]()
http://news.nexus-one.co.uk/
http://gizmodo.com/5432678/google-nexus-one-hands-on
Ga eens terug naar je kamer in het gesticht.quote:Op maandag 28 december 2009 13:01 schreef kadeya het volgende:
Ik heb een iPhone, maar zou liever een HTC willen, of een Samsung met Windows Mobile of een LG chocoladereep. Ik zou dus geen iPhone nemen als ik jou was! En de stemmen in mijn hoofd zijn het met me eens. Zo en nu ga ik weer buiten naar mensen schreeuwen. Doei.
ooohh ik zie hierboven opeens iets heel ergs moois:
De Samsung i5700 Galaxy Spica, wat een mooie naam. Zetten ze die mooie naam er ook helemaal op, dan wil ik hem wel. En zo'n mooie klok. En is er ook een Samsung i5800 Galaxy Spica, of een Samsung i6000 Galaxy Spica. Wat is Spica? En hoe spreek je het uit? Spikka, spieka, of spitsja. Want dat wil ik wel weten als ik ernaar ga vragen bij de Belcompany. Meneer ik heb nu een iPhone, maar ik wil een Samsung Galaxy i5700 Galaxy, u weet wel: De Spica!
Ik heb een Galaxy Spica en ik ben er heel blij mee, hij is net zo mooi als de naam. Omdat ie Galaxy heet lijkt het alsof ie uit de ruimte komt, en mijn ruimteschip zou dan Spica heten. En als ik tegen mensen zeg dat ik een Galaxy Spica heb krijg ik altijd een schouderklopje en een dropveter.quote:Op maandag 28 december 2009 13:01 schreef kadeya het volgende:
Ik heb een iPhone, maar zou liever een HTC willen, of een Samsung met Windows Mobile of een LG chocoladereep. Ik zou dus geen iPhone nemen als ik jou was! En de stemmen in mijn hoofd zijn het met me eens. Zo en nu ga ik weer buiten naar mensen schreeuwen. Doei.
De Samsung i5700 Galaxy Spica, wat een mooie naam. Zetten ze die mooie naam er ook helemaal op, dan wil ik hem wel. En zo'n mooie klok. En is er ook een Samsung i5800 Galaxy Spica, of een Samsung i6000 Galaxy Spica. Wat is Spica? En hoe spreek je het uit? Spikka, spieka, of spitsja. Want dat wil ik wel weten als ik ernaar ga vragen bij de Belcompany. Meneer ik heb nu een iPhone, maar ik wil een Samsung Galaxy i5700 Galaxy, u weet wel: De Spica!
Klop eens tegen de muur, misschien zit je in de kamer hiernaast.quote:Op maandag 28 december 2009 15:21 schreef tjal het volgende:
[..]
Ik heb een Galaxy Spica en ik ben er heel blij mee, hij is net zo mooi als de naam. Omdat ie Galaxy heet lijkt het alsof ie uit de ruimte komt, en mijn ruimteschip zou dan Spica heten. En als ik tegen mensen zeg dat ik een Galaxy Spica heb krijg ik altijd een schouderklopje en een dropveter.
quote:Op maandag 28 december 2009 16:54 schreef kadeya het volgende:
[..]
Klop eens tegen de muur, misschien zit je in de kamer hiernaast.
quote:Op maandag 28 december 2009 15:21 schreef tjal het volgende:
[..]
Ik heb een Galaxy Spica en ik ben er heel blij mee, hij is net zo mooi als de naam. Omdat ie Galaxy heet lijkt het alsof ie uit de ruimte komt, en mijn ruimteschip zou dan Spica heten. En als ik tegen mensen zeg dat ik een Galaxy Spica heb krijg ik altijd een schouderklopje en een dropveter.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:01 schreef kadeya het volgende:
Die Nokia E70 was best aardig in 2006, toen 'ie uitkwam. Nu slaat het natuurlijk nergens meer op. Alsof je een 386 koopt om te internetten.quote:Op maandag 28 december 2009 22:14 schreef Pudding_broodje het volgende:
E70 omdat maddox het zegt.![]()
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone
Dat komt omdat de Pre volgens mij nooit officieel naar NL is gekomen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:54 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoort trouwens helemaal niks meer over de Palm Pre he?
Hij komt waarschijnlijk in februari in Nederland uit. Veel te laat als je het mij vraagt!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:54 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoort trouwens helemaal niks meer over de Palm Pre he?
Wat een domme marketing.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hij komt waarschijnlijk in februari in Nederland uit. Veel te laat als je het mij vraagt!
Inderdaad, tegen de tijd dat de 3,7" schermen met 1GHz processors je om de oren vliegen komt Palm met een apparaat met specs die niet eens beter zijn dan die van de iPhone 2G en 3G.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hij komt waarschijnlijk in februari in Nederland uit. Veel te laat als je het mij vraagt!
quote:Gartner predicts that Android OS shipments will exceed iPhone OS by 2012
Dat is helaas een probleem wat op vrijwel alle smartphones speelt. Zelfs de telefoons die wel een soort Flash-ondersteuning hebben dmv Flash Lite werken lang niet met alle sites.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:21 schreef Ringo het volgende:
Het enige minpunt is het ontbreken van Flash in de browser, dat maakt sommige sites onbruikbaar en vrijwel alle niet-YT filmpjes onafspeelbaar.
Het is een groot manco, vind ik, bijv. Dumpert werkt hier gewoon niet. Video is toch een steeds belangrijker onderdeel van internet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is helaas een probleem wat op vrijwel alle smartphones speelt. Zelfs de telefoons die wel een soort Flash-ondersteuning hebben dmv Flash Lite werken lang niet met alle sites.
Gelukkig is er een oplossing op komst: HTML5 ondersteunt van zichzelf het afspelen van video en heeft geen Flash nodig. Met een moderne browser kun je nu al kijken hoe dat eruit ziet op bijvoorbeeld youtube.com/html5.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is een groot manco, vind ik, bijv. Dumpert werkt hier gewoon niet. Video is toch een steeds belangrijker onderdeel van internet.
Maar nogmaals, de sublieme YT-applicatie is een groot voordeel.
Pakt de HTC Hero met Flash ondersteuning een site als Dumpert ook niet goed op?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is een groot manco, vind ik, bijv. Dumpert werkt hier gewoon niet. Video is toch een steeds belangrijker onderdeel van internet.
Maar nogmaals, de sublieme YT-applicatie is een groot voordeel.
En wat is 2MB internet nou? Vodafone bied al langer 3,6MB, 7,2MB internet aan.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:57 schreef funrider het volgende:
[..]
Pakt de HTC Hero met Flash ondersteuning een site als Dumpert ook niet goed op?
Zit zelf te overwegen om volgend jaar dat toestel aan te schaffen alleen hoop op een iets snellere opvolger met standaard meer geheugen erbij. Nu moet je zelf 8 of 16GB kaartje er nog bij kopen en betaal je in abo met internet ongeveer net zoveel als iPhone abo maar daar krijg je wel 2MB internet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |