quote:Op donderdag 19 november 2009 23:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS zit op FOK!
TS zit op msn.![]()
TS zit op andere sites!
Sites.
TS heeft een trage internetverbinding!
TS weet dat Danny de beheerder van FOK! is.
Daarom heten ze toch Banners? Ze delen bannen uit.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:09 schreef Apuleius het volgende:
Je weet dat er een ban staat op het per ongeluk op banners klikken?
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:10 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Daarom heten ze toch Banners? Ze delen bannen uit.
dat dus..quote:Op donderdag 19 november 2009 23:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS zit op FOK!
TS zit op msn.![]()
TS zit op andere sites!
Sites.
Ik heb wel drugs op en vond de OP ook beroerd om te lezen.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:11 schreef trovey het volgende:
TS heeft een OP die beroerd te lezen is aan het einde van de dag en ik ben nuchter en heb geen drugs gebruikt
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS zit op FOK!
TS zit op msn.![]()
TS zit op andere sites!
Sites.
Omg het is niet waar!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS zit op FOK!
TS zit op msn.![]()
TS zit op andere sites!
Sites.
TS denkt leuk te zijn door zelf van die TS doet dit reacties in zijn OP te verwerkenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:07 schreef Aalbers het volgende:
Als ik af en toe op FOK! (TS zit op FOK!) zit, zit ik ook wel eens op msn (TS zit op msn
, of op andere sites (TS zit op andere sites!
).
En als ik dan van die andere site (site) zit, switch ik af en toe terug naar FOK! om daar rond te kijken, en dan klik ik dus per ongeluk op de plek waar een banner zit die dan nog niet geladen is...
(TS heeft een trage internetverbinding!
)
Dus dan stopt FOK! en ga ik naar de site van die banner toe wat ik ongelooflijk kut vind! En ja, ik weet dat Danny er geld aan verdient (TS weet dat Danny de beheerder van FOK! is)
Klacht: Banners waarop je per ongeluk klikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |