dat was post nummer 20001quote:Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef Maisnon het volgende:
NoelGallagher heeft een kleine piemel
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Een hele website is aan deze taalfout gewijd
http://balonnen.goedbegin.nl/
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef Maisnon het volgende:
En terecht! 20k staat gelijk aan internetz kingquote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef S.Seagal het volgende:
Je bent er stiekem wel trots op. Gefeliciteerd.
Waarom zegt iedereen dat, de docenten, mijn ouders, de decaan, mijn vrienden, en nu ook fokkersquote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Die heeft ze wel. Jij hebt verkeerde instellingen blijkbaar.![]()
Hoer.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
UI's zijn voor de schapen, het plebs, de paupers!!!
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef Maisnon het volgende:
Uniek, jezelf bashenquote:
Zo ging ik ook de fout in.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:20 schreef Maisnon het volgende:
maar nu wil ik ook wel bevestiging van the higher powers.
Dat een OP eerst niet telde als post.
Je moet gewoon toegeven dat je hebt gefaald. Omarm je falen, alleen zo kan je er beter uitkomen.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:20 schreef Maisnon het volgende:
Inderdaad. Maisnon is dé uitgesproken heldin van FOK!. Of je het nu wilt of niet.quote:
Als een OP openings post heet is het ook wel logisch dat die ook meetelt als post eigenlijk. Had zelf volgens mij diezelfde fout gemaaktquote:Op donderdag 19 november 2009 23:20 schreef Maisnon het volgende:
QFT.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:44 schreef Chinless het volgende:
OP telde vroeger alleen niet mee in de telling van de posts in een topic. maar wel altijd als je eigen posts
Nee, volgens mij niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:44 schreef Chinless het volgende:
OP telde vroeger alleen niet mee in de telling van de posts in een topic. maar wel altijd als je eigen posts
Nu begin ik te twijfelen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |