Waar ga jij uit dan?quote:Op zondag 6 december 2009 17:50 schreef Darkestrah het volgende:
Ik kom er net achter dat ik 21 euro (!!!) heb betaald voor een kan bier. Iets van, anderhalve liter maximaal.
ÉÉNENTWINTIG EURO!
goed dat ik de kan mee naar huis heb genomen.
Dure tent danquote:
21 Euroquote:Op zondag 6 december 2009 17:50 schreef Darkestrah het volgende:
Ik kom er net achter dat ik 21 euro (!!!) heb betaald voor een kan bier. Iets van, anderhalve liter maximaal.
ÉÉNENTWINTIG EURO!
Zelfs inclusief kan is dat aan de dure kant.quote:
Thanks! Hier houd ik wel vanquote:Op zondag 6 december 2009 17:16 schreef trebremmit het volgende:
Ik blijf dit leuk vinden, bandje uit Zweden wat erg jaren tachtig klinkt.
klinkt goedquote:Op zondag 6 december 2009 17:16 schreef trebremmit het volgende:
Ik blijf dit leuk vinden, bandje uit Zweden wat erg jaren tachtig klinkt.
Lezen.quote:Op maandag 7 december 2009 13:34 schreef Darkestrah het volgende:
Boh, eindelijk 'De Donkere Kamer van Damokles' uit. Ik háát literatuurlijsten.
hangt ervan af hoe je met je literatuurlijsten omgaat.quote:Op maandag 7 december 2009 13:34 schreef Darkestrah het volgende:
ik vind het niet gek dat je roadburn niet kon betalen, moet je eens voorstellen hoeveel geld je er bij een van bierspellen doorheenjaagt.quote:Op zondag 6 december 2009 17:50 schreef Darkestrah het volgende:
ÉÉNENTWINTIG EURO!
Bierspellen doen we thuis met goedkoop bier en andere drank.quote:Op maandag 7 december 2009 14:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind het niet gek dat je roadburn niet kon betalen, moet je eens voorstellen hoeveel geld je er bij een van bierspellen doorheenjaagt.
ik vind Nederlandse literatuur over het algemeen überhaupt vrij bagger.quote:Op maandag 7 december 2009 13:34 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ga als volgende boek een boek van Kader Abdollah lezen, dat werd ook aangeraden.quote:Op maandag 7 december 2009 14:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
ik vind Nederlandse literatuur over het algemeen überhaupt vrij bagger.
Vrienden hebben bij 013 is geweldig, word ik gewoon alweer op de gastenlijst voor NDF geplaatst.quote:Op zondag 29 november 2009 13:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb de prijs gezien van een combi ticket.
Ik denk niet, nou ja, ik weet het wel zeker, die ga ik niet van de Sint krijgen.
[..]
Doe mij zulke vriendenquote:Op maandag 7 december 2009 17:23 schreef BOKA het volgende:
[..]
Vrienden hebben bij 013 is geweldig, word ik gewoon alweer op de gastenlijst voor NDF geplaatst.
En mij ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |