quote:Op donderdag 19 november 2009 23:00 schreef morningstorm het volgende:
heb je meer visueel ondersteunende plaatjes? snap er geen zak van![]()
niet mooi ook, maar dat is niet het punt wat ik probeer te makenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef CaptainCookie het volgende:
Zo moeilijk is die paint niet
Ik had het tegen de mensen die de paint niet snaptequote:Op donderdag 19 november 2009 23:09 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
niet mooi ook, maar dat is niet het punt wat ik probeer te maken
kijk!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:11 schreef Sigg het volgende:
Ik snap de plaatjes wel, en GODMILJAAR ja, files zijn kut, vanmorgen om 6 uur in de auto gestapt en alsnog een uur te laat aangekomen op de plaats van bestemming... ruim een uur verloren door files. En ja, mensen rijden nooit eens door op de linkerbaan. Graftakkenland, maar gelukkig ga ik over een paar jaar emigreren, zodra die km-heffing er door komt ben ik weg
waar wacht je op! stel niet uit tot morgen wat je vandaag kan doenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:11 schreef Sigg het volgende:
Ik snap de plaatjes wel, en GODMILJAAR ja, files zijn kut, vanmorgen om 6 uur in de auto gestapt en alsnog een uur te laat aangekomen op de plaats van bestemming... ruim een uur verloren door files. En ja, mensen rijden nooit eens door op de linkerbaan. Graftakkenland, maar gelukkig ga ik over een paar jaar emigreren, zodra die km-heffing er door komt ben ik weg
dat zijn.. ritsvakken.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:23 schreef n0ir het volgende:
In Nederland zijn geen wegen waar je vanaf links moet invoegen op de weg? Je knalt toch nooit ineens de linkerbaan op.
Of als het file is, er voor 1,5 km een strook bijkomt, middenop de weg gaan rijden, zodat de complete linkerstrook niet gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:59 schreef kikoooooo het volgende:
Van die paupers die menen jou te moeten opvoeden als je het maximale asfalt gebruikt en pas op het einde invoegt. Dat ze dan de weg gaan blokkeren.
Nederlanders en ritsen![]()
Subklacht: Geef je een ton uit aan een auto, rijd je nog steeds in een Golfquote:Op woensdag 25 november 2009 09:20 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Het zijn altijd van die wijven die zich nog aan het opmaken zijn en daarvoor expres files veroorzaken![]()
of van die jonge kantoorpikken die nog even de macho in de file willen uithangen met hun Volkswagen VR 6je.
om te kotsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |