Er stond anders nog niks op het aanrecht meneer!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:54 schreef dawg het volgende:
[..]
uhu, ik was al begonnen voordat jij er was.
heb je niet gezien hoe opgeruimd mijn huis is?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er stond anders nog niks op het aanrecht meneer!
WIjn!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, eigenlijk had het bavariatopic moeten zijn.
Removing evidence does not countquote:Op donderdag 19 november 2009 22:59 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je niet gezien hoe opgeruimd mijn huis is?
Ha hoe was de ouderavond ?quote:
boooring.. en langquote:
aah gelukkig is het bijna weekendquote:
Bijna weekend iddquote:Op donderdag 19 november 2009 23:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
aah gelukkig is het bijna weekend
haha nee, ik stond aan de andere kant van de tafelquote:
morgen werken.. en zondagavond ookquote:Op donderdag 19 november 2009 23:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
aah gelukkig is het bijna weekend
Oh, hahaquote:Op donderdag 19 november 2009 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha nee, ik stond aan de andere kant van de tafel
the horror!! aaahhquote:
Welke film nou weer softie?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:34 schreef Ang3l het volgende:
*droogt tranen*
kutfilms die me laten janken
Da's toch heul nie stoer!!!
Aah ja als de film zo goed is als het boek dan kan ik dat begrijpenquote:
neuh, knaakiaquote:
Ik heb er nu al eenquote:
Nog nooit van gehoordquote:
ik heb gewoon sony ericsson k750iquote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb er nu al een, en de 3310 was ookal top
.
In juni is hij twee jaar oud. Dan mag het pas.
Ik heb mijn Javatentamen gehaaldquote:
Tot nu toe altijd steeds twee jaar gedaan met een mobiel. Vind ik wel netjes, mensen die iedere maand een nieuwe phone hebbenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb gewoon sony ericsson k750i
al de tweede, doe er al 3 jaar mee.,.
autist as i am![]()
Meeste dames kopen dan een viboquote:Op donderdag 19 november 2009 23:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb mijn Javatentamen gehaald. Heb nu al meer studiepunten dan ik had in Tilburg. En moet toch iets hebben om mee te spelen zonder lover
.
hahahaquote:Op donderdag 19 november 2009 23:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb ik al, maar vind ik maar niets. Ik word toch meer opgewonden van dit speeltje.
*kuch* is 2009quote:Op donderdag 19 november 2009 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik krijg morgen waarschijnlijk mn platenspeler binnen
Heb 't boek niet gelezen, maar las idd dat het een boekverfilming was.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah ja als de film zo goed is als het boek dan kan ik dat begrijpen,
Ja wil ik ook graag heenquote:ga je ook nog naar "komt een vrouw bij de dokter" ?
Het staat een beetje vreemdquote:
heb je dat boek wel gelezen danquote:Op donderdag 19 november 2009 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb 't boek niet gelezen, maar las idd dat het een boekverfilming was.
Lijkt me erg mooi.
[..]
Ja wil ik ook graag heen
maar platen hebben hun charmes,.. en hij is keiiii mooiquote:
lol ow jij gaat echt helemaal naar de 60'squote:Op donderdag 19 november 2009 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar platen hebben hun charmes,.. en hij is keiiii mooi
en matcht in mn aankomende retrokamer
http://www.kijkshop.nl/pr(...)ler-radio-tt-29-red/
mooi tijdperkquote:Op donderdag 19 november 2009 23:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
lol ow jij gaat echt helemaal naar de 60's
ik ook. of ik download m. of ik koop m.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:02 schreef Tegan het volgende:
Ik wil ook naar Komt Een Vrouw Bij De Dokter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |