quote:Op donderdag 19 november 2009 22:31 schreef Dark0z het volgende:
Thunderdome roept op tot slopen
Fijn, een feest met een duizenden bezoekers gaat nu kale houthakkers oproepen om de boel te verzieken.
Als er iemand wat van m'n auto sloopt, dan klaag ik die organisatie aan. Tevens een goed excuus als er wel iets toevallig van je eigendommen gesloopt wordt, dan kan je ID&T aansprakelijk stellen
quote:Let op: Je mag alleen spullen slopen die jouw eigendom zijn. Sloop je toch iets wat niet jouw eigendom is dan zal je zeker worden gediskwalificeerd!
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:35 schreef porsche1 het volgende:
Grappig ben jij TS.
ThunderDome.![]()
R.I.P. Peter Paul.
Hoi.quote:
Gtfo.quote:
3 Steps Ahead. Early-Hardcore DJ. Sinds 2002 ofzo dood.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Wie is Peter Paul
Wat een feiten hoor je weer zegquote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
Thunderdome is voor hersenloze mensen.
Had je toch wel verwacht van phpmystylequote:Op donderdag 19 november 2009 23:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat een feiten hoor je weer zeg![]()
Weer zo'n broekie die onder een steen leeft.
Niemand die hem kent, incl mijzelf, dus nee, had het niet verwacht. Wel gewoon in het algemeen natuurlijk, vooroordelen over mensen die naar hardcore muziek luisteren bestaan al bijna 20 jaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:24 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Had je toch wel verwacht van phpmystyle
Ik zie dat jij je username niet voor niets hebt gekozen. Goede keus dusquote:Op donderdag 19 november 2009 23:24 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Had je toch wel verwacht van phpmystyle
Volgens mij moest jij me nog uitleggen waarom je PHP moet kennen om een SQL-database aan te leggen.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zie dat jij je username niet voor niets hebt gekozen. Goede keus dus![]()
Gewoon het posten blijven oefenen!
Ik heb dat duidelijk uitgelegd. Maargoed wat snap je nu nog steeds niet dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:07 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Volgens mij moest jij me nog uitleggen waarom je PHP moet kennen om een SQL-database aan te leggen.
Je heb niets uitgelegd; je hoeft namelijk totaal geen PHP te kennen voor SQL.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb dat duidelijk uitgelegd. Maargoed wat snap je nu nog steeds niet dan?
Duh, wat interesseert php mij nouquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:17 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Je heb niets uitgelegd; je hoeft namelijk totaal geen PHP te kennen voor SQL.
Het enige wat je hebt gedaan is wat willekeurige woorden uit mijn post gequote en er een '' bij gezet, geheel onterecht trouwens.
Beweeg je niet op gebiedt waar je geen verstand van hebt
Waarom duw je een 't' erbij?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Duh, wat interesseert php mij nou
![]()
Wedden. Als Paul daar is dat ze ook fristie verkopen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:15 schreef Pakspul het volgende:
illigale feesten waar non-alcoholisch dranken verboden zijn en drugs verplicht is
Haha wat een goei!quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik hoop dat er een aanslag wordt gepleegd op Thunderdome.
mbo ook.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
Thunderdome is voor hersenloze mensen.
Mwah, kan 50 kaartjes winnen, kaartje moet vast wel meer dan 50 euro opbrengen. Neem een oude auto, ga er mee crossen, in de fik etc en voila; je bent binnenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef Morrigan het volgende:
Mensen die hun eigen spullen gaan vernielen voor een kaartje.Wat erg zeg.
Fck zeg, tot 2;30 klonk het nog wel te doen, en precies op 2:30 lijkt het alsof je een kind van 5 een klopboor geeftquote:
Hoi.quote:
quote:Als men begint bij het beluisteren van de housemuziek
Dan zal men op een gegeven moment moeite gaan krijgen met bidden
Men zal ook op een gegeven moment niet meer naar de kerk mee willen gaan met hun ouders
Je ziet veel dat ze... de haar kaalscheren
Ze worden eigenlijk van god afgesneden
Omdat ze zich laten arresteren, eigenlijk, door de housemuziek
Wat van satan zelf is
Dat zijn meer dan 120 dreunen per minuut en je raakt helemaal in extase
Nou dat heeft de schepper van hemel en aarde nooit gewild
Die wil rust, in ons leven!
> U schrijft: "U zag de jeugd veranderen in een willoze kudde dansend vee."
U meent dat hè?
- Dat meen ik, want anders had ik het niet schreven.
> De duivel kreeg ze in hun greep?
- Ja! want die muziek daar zit achter eigenlijk de duivel,
Die wil zo de jongeren proberen te indoctrineren dat ze alles in onze maatschappij kapot maken
En dat komt ook al in het liedje tot uiting: "Alles naar de klote"
Nou, alles kapot
Als iemand die film in een digitaal formaat heeft of weet te vinden hou ik me aanbevolen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |