Dat wijf zie ik nog wel eindigen met een brandende band om haar nek.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:09 schreef Fargo het volgende:
Sterven in Afrika? Nou, dat kan geregeld worden...
Terwijl ze dat natuurlijk absoluut niet is, integendeel.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:11 schreef Homdeck het volgende:
Dat wijf voelt zich zo superieur ten opzichte van de lokale mensen. Om te kotsen
Wanneer op dvd verkrijgbaar + behind the scenes beeldenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:10 schreef Plato1980 het volgende:
Topaflevering.
Het is idd absoluut tenenkrommend.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef Xenomaniac het volgende:
De constant neerbuigende houding tegen de locals is echt schokkend.
Dit soort figuren worden meestal overvallen of gewoon midden op straat genecklaced.
Afdingenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
Dat afdingen was wel mooi in dat warenhuis trouwens.
Ja okay, maar eerlijk is eerlijk, daar was oma natuurlijk zelf bij en heeft ook niet echt nagedacht over wat verhuizen naar ZA nou eigenlijk inhoudt. Al met al behoorlijk ondoordacht.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:14 schreef LudoSanders het volgende:
Die oma, wat zielig om die op 81 jarige leeftijd mee te slepen naar een ver land.
Huh?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:21 schreef Sannun het volgende:
Ongelofelijk die verhalen op zijn Hyves.
Ik had erg graag de vlucht naar Zimbabwe willen zien op tv! En de nieuwste post waarin hij zegt dat zijn personeel toch zó geweldig is.. Zou hij soms al beelden van de aflevering hebben gezien en zelf ook door hebben dat hij niet echt aardig was tegen zijn personeel..
LINK LINK LINK.......quote:Op donderdag 26 november 2009 22:21 schreef Sannun het volgende:
Ongelofelijk die verhalen op zijn Hyves.
Ik had erg graag de vlucht naar Zimbabwe willen zien op tv! En de nieuwste post waarin hij zegt dat zijn personeel toch zó geweldig is.. Zou hij soms al beelden van de aflevering hebben gezien en zelf ook door hebben dat hij niet echt aardig was tegen zijn personeel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |