abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75039769
Om dit soort mensen kijk ik dit programma, fan-tas-tisch
Zij waren zo gemakkelijk om te haten
Alles maar dan ook alles was fout aan die mensen, ik heb genoten en wens ze dan ook niks goeds toe!
  donderdag 26 november 2009 @ 23:25:48 #252
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_75039878
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Alles maar dan ook alles was fout aan die mensen, ik heb genoten en wens ze dan ook niks goeds toe!

Zo werkt het stiekem wel hè?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  donderdag 26 november 2009 @ 23:29:49 #253
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_75040037
Walgelijk, hoe Thomas die werknemer Thomas zat uit te buiten. Hij weet dondersgoed dat die man gewoon helemaal niets meer heeft als hij ontslagen wordt, dus die accepteert alles wat hem wordt aangeboden.
En in plaats van zo'n man te helpen en hem een paar euro's meer te geven gaat hij hem nog minder betalen. Wat was zijn loon ook al weer, 107 euro per maand? En dan dat vreselijke enge, genoegzame lachje van hem toen hij het voor elkaar had
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_75040115
Wat een stel vanavond zeg, lekker voorbereid!
Zo niet.. dan toch!
pi_75040165
Het viel me wel mee dat we hier geen ongelukkige, klagende kids hebben gezien.
Maar voor de rest, ik schaam me soms dat ik een witte nederlander ben
pi_75040355
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:25 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ja en ik schaam mij allang niet meer voor dat soort gevoelens,
als je dit soort mensen ziet denk je..... "dan val ik zelf wel mee eigenlijk"
pi_75040454
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:29 schreef Blue-eyes het volgende:
Walgelijk, hoe Thomas die werknemer Thomas zat uit te buiten. Hij weet dondersgoed dat die man gewoon helemaal niets meer heeft als hij ontslagen wordt, dus die accepteert alles wat hem wordt aangeboden.
En in plaats van zo'n man te helpen en hem een paar euro's meer te geven gaat hij hem nog minder betalen. Wat was zijn loon ook al weer, 107 euro per maand? En dan dat vreselijke enge, genoegzame lachje van hem toen hij het voor elkaar had
En het erge is dat zo'n hulpje zijn gewicht in goud waard kan zijn en je dus met je leven speelt door zo iemand tegen je op te zetten, in Zuid-Afrika staan zo zijn stamgenoten in je slaapkamer om minder en die snijden je in stukken na je walgelijke vrouw middels een treintje rekken
Dan heb je niks aan je luchtbuksje, je handboeien en je stoere steekwerende vestje waar je bezoekers van de Zeeman en Scapino in Nederland mee kan intimideren...

Maar ik dwaal af
pi_75040516
Maar ze zullen oma echt wel daar houden want van het aow-tje van opoe kunnen ze lekker de slavendrijver blijven uithangen.
pi_75040855
Wat een klerewijf dat mens, die er ook nog eens enorm vertieft uitzag. Te belachelijk hoe ze omging met de mensen daar... En van dat genoegzame lachje van die vent toen hij zn knechtje een poot uitgedraaid had met 107 euro in de maand, werd ik ook niet vrolijk. Plaatsvervangende schaamte.

Toch wel de op één na beste aflevering ooit. Ze halen het niet tegen André en Henka, maar ze kwamen heel dichtbij.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 26 november 2009 @ 23:54:35 #260
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_75041010
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef Coos het volgende:
Maar ze zullen oma echt wel daar houden want van het aow-tje van opoe kunnen ze lekker de slavendrijver blijven uithangen.
Dat vermoeden kreeg ik ook ja!
pi_75041396
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef Coos het volgende:
Inderdaad. Met dat en de kinderbijslag kunnen ze daar wel leven
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_75041515
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:54 schreef Duderella het volgende:

[..]

Dat vermoeden kreeg ik ook ja!
En dat wijf had toch al een kuil in gedachten.
pi_75041587
Ze hadden wel een beetje de instelling die onze landgenoten hadden in vroeger tijd in de Oost, die VOC-mentaliteit waar Balkenende zo vol over is.
  vrijdag 27 november 2009 @ 00:13:19 #264
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_75041623
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 00:09 schreef Coos het volgende:

[..]

En dat wijf had toch al een kuil in gedachten.
Dat was toch ook wel echt een héle erge opmerking hè? Ik was 'm al bijna weer vergeten, in de ontkennende fase. Hoe kun je zoiets zeggen?
  vrijdag 27 november 2009 @ 00:38:09 #265
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_75042273
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:25 schreef Duderella het volgende:

[..]

ja toch
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  vrijdag 27 november 2009 @ 00:43:29 #266
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_75042377
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 00:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Ze hadden wel een beetje de instelling die onze landgenoten hadden in vroeger tijd in de Oost, die VOC-mentaliteit waar Balkenende zo vol over is.
ze zijn alleen 400 jaar te laat. Zehadden prima gepast in het gevolg van jan van riebeeck
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  vrijdag 27 november 2009 @ 00:49:54 #267
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_75042510
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Heerlijke TV.
En ze stemmen ook vast nog op de PVV, want in Nederland klopt niets met al die regeltjes. Gelukkig is het in S-A stukken beter geregeld en veel betrouwbaarder.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_75042874
SCHANDE!
  vrijdag 27 november 2009 @ 02:46:21 #269
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_75043279
Schokkend... heb er geen ander woord voor... die denken dat ze slaven hebben in plaats van mensen...

Twee Tilburg-cowboys met geknepen billen en sadistische trekjes die plotsklaps naar Zuid-Afrika willen. Kinderen mee, hun echte moeder blijft in NL. Over school heb ik ze de hele aflevering niet gehoord (waar die staat, wanneer die begint??). Ook Oma wordt nauwelijks gesteund als haar zus twee weken na aankomst, in Nederland overlijdt. Schat van een mens, maar wordt nauwelijks gewaardeerd lijkt het wel.

Heerlijk moment: de ontdekking dat er een mijn in het dal ligt. Had onze Tilburg-cowboy niet gezien bij bezichtiging. Is ook moeilijk natuurlijk als je zó vol van jezelf bent. Geldt ook voor manvrouw Marian (categorie tuinbroek plus grote bek).

Ik voelde geen greintje respect van haar voor haar zwarte medemens. Dat is geen vrouw, dat is een... een... graftak gewoon.

Ik hoop werkelijk dat die gigantisch het schip in gaan. Sorry voor de kinders en voor oma, maar dit vráágt om een grote val naar beneden.
  vrijdag 27 november 2009 @ 03:22:57 #270
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_75043369
Wie kent de aflevering nog van de familie Schoenmaker, die een ijssalon begon in Spanje. Mij vielen ze toen al op doordat die man zo nukkig en nors was en ze het met z'n tweeën in de ijssalon niet echt leken te kunnen vinden.

http://www.ikvertrek.nl/emigranten-profiel/schoenmaker

Dit staat er in hun gastenboek:
quote:
Geschreven door: Roland
Datum: 15 November 2009 19:47
Website: http://www.otelli-icecream.com/gastenboek/guestbook.php#reactie
Bericht:
Mike, Wordt het niet eens tijd om je website aan te passen? Je bent immers al een tijd gescheiden en Ilona en Milan wonen inmiddels al weer twee jaar in Nederland sinds dat je een nieuwe liefde hebt gevonden.Dit getuigt niet van respect, ook niet voor je nieuwe vriendin Fiona en je klanten. Aanpassen dus die site want dit kan echt niet, je hebt er zelfs nog oude foto\'s op staan van je ex en je dochter.Groet, Roland
pi_75044946
Tilburg-cowboys
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 27 november 2009 @ 09:32:11 #272
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_75045559
Ik had graag gezien hoe die knakker met zijn messen en handboeien in de rugzak het vliegtuig in wilde gaan
opgezegd@fok.nl
pi_75045723
Wat zou voor sommige mensen toch de reden zijn om je op te geven voor zo'n programma? Naamsbekendheid, beetje gratis promotie? Denken dat je met een camerateam achter je soms wat meer voor elkaar kunt krijgen?
pi_75046239
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:38 schreef Fargo het volgende:
Wat zou voor sommige mensen toch de reden zijn om je op te geven voor zo'n programma? Naamsbekendheid, beetje gratis promotie? Denken dat je met een camerateam achter je soms wat meer voor elkaar kunt krijgen?
Als je het een beetje goed aanpakt, heb je natuurlijk wel gratis publiciteit voor je camping, b&b, lodge of wat dan ook. Moet je natuurlijk wel kunnen laten zien dat de accommodatie op een mooie plek staat (niet in de buurt van een mijn!!) de kamers klaar zijn, een mooi zwembad. Wat ook een plus punt kan zijn is dat je sympathiek overkomt, en de kijkers je zien als een goede gastheer of gastvrouw.

Die gasten van gisteren, mochten ze ooit hun lodge afkrijgen, dan gaat daar toch niemand vrijwillig naar toe. Wat een onsympathiek stel, die denken dat de slavernij nog bestaat.

Leuke opmerking van hun knecht, die even bevestigde dat het lawaai van die mijn iedere dag aanwezig is....
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:36:52 #275
271749 Starbuck2
Prepare to eject the warpcore
pi_75047334
Hoe die "knecht" vertelde dat dat lawaai van de mijn elke werkdag te horen was...en dan die blik priceless

Een top aflevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')