quote:Op donderdag 26 november 2009 23:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Om dit soort mensen kijk ik dit programma, fan-tas-tisch
Zij waren zo gemakkelijk om te haten
Alles maar dan ook alles was fout aan die mensen, ik heb genoten en wens ze dan ook niks goeds toe!
Ja en ik schaam mij allang niet meer voor dat soort gevoelens,quote:
En het erge is dat zo'n hulpje zijn gewicht in goud waard kan zijn en je dus met je leven speelt door zo iemand tegen je op te zetten, in Zuid-Afrika staan zo zijn stamgenoten in je slaapkamer om minder en die snijden je in stukken na je walgelijke vrouw middels een treintje rekkenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:29 schreef Blue-eyes het volgende:
Walgelijk, hoe Thomas die werknemer Thomas zat uit te buiten. Hij weet dondersgoed dat die man gewoon helemaal niets meer heeft als hij ontslagen wordt, dus die accepteert alles wat hem wordt aangeboden.
En in plaats van zo'n man te helpen en hem een paar euro's meer te geven gaat hij hem nog minder betalen. Wat was zijn loon ook al weer, 107 euro per maand? En dan dat vreselijke enge, genoegzame lachje van hem toen hij het voor elkaar had
Dat vermoeden kreeg ik ook ja!quote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef Coos het volgende:
Maar ze zullen oma echt wel daar houden want van het aow-tje van opoe kunnen ze lekker de slavendrijver blijven uithangen.
Inderdaad. Met dat en de kinderbijslag kunnen ze daar wel levenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef Coos het volgende:
Maar ze zullen oma echt wel daar houden want van het aow-tje van opoe kunnen ze lekker de slavendrijver blijven uithangen.
En dat wijf had toch al een kuil in gedachten.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat vermoeden kreeg ik ook ja!
Dat was toch ook wel echt een héle erge opmerking hè? Ik was 'm al bijna weer vergeten, in de ontkennende fase. Hoe kun je zoiets zeggen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:09 schreef Coos het volgende:
[..]
En dat wijf had toch al een kuil in gedachten.
ze zijn alleen 400 jaar te laat. Zehadden prima gepast in het gevolg van jan van riebeeckquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Ze hadden wel een beetje de instelling die onze landgenoten hadden in vroeger tijd in de Oost, die VOC-mentaliteit waar Balkenende zo vol over is.
Heerlijke TV.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Om dit soort mensen kijk ik dit programma, fan-tas-tisch
Zij waren zo gemakkelijk om te haten
Alles maar dan ook alles was fout aan die mensen, ik heb genoten en wens ze dan ook niks goeds toe!
quote:Geschreven door: Roland
Datum: 15 November 2009 19:47
Website: http://www.otelli-icecream.com/gastenboek/guestbook.php#reactie
Bericht:
Mike, Wordt het niet eens tijd om je website aan te passen? Je bent immers al een tijd gescheiden en Ilona en Milan wonen inmiddels al weer twee jaar in Nederland sinds dat je een nieuwe liefde hebt gevonden.Dit getuigt niet van respect, ook niet voor je nieuwe vriendin Fiona en je klanten. Aanpassen dus die site want dit kan echt niet, je hebt er zelfs nog oude foto\'s op staan van je ex en je dochter.Groet, Roland
Als je het een beetje goed aanpakt, heb je natuurlijk wel gratis publiciteit voor je camping, b&b, lodge of wat dan ook. Moet je natuurlijk wel kunnen laten zien dat de accommodatie op een mooie plek staat (niet in de buurt van een mijn!!) de kamers klaar zijn, een mooi zwembad. Wat ook een plus punt kan zijn is dat je sympathiek overkomt, en de kijkers je zien als een goede gastheer of gastvrouw.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:38 schreef Fargo het volgende:
Wat zou voor sommige mensen toch de reden zijn om je op te geven voor zo'n programma? Naamsbekendheid, beetje gratis promotie? Denken dat je met een camerateam achter je soms wat meer voor elkaar kunt krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |