Die fuk dingen moeten gewoon sneller lezen, ik heb haast.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:25 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik zal het nog eenmaal uitleggen. Het is een chipkaart, en GEEN magneetkaart. Dat betekent dat je je kaart OP de lezer moet houden, en hem er niet overheen moet zwiepen.
Want dan doet ie het niet en moet ik op je wachten.
Bus/trein eerder nemenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Die fuk dingen moeten gewoon sneller lezen, ik heb haast.
Ja, ik ga een beetje een half uur eerder opstaan omdat zo'n fuk aparaat 10 seconden nodig heeft om 10 cijfertjes uit te lezenquote:
Ik wil helemaal niets.... en zeker niet met het OVquote:Op donderdag 19 november 2009 21:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, ik ga een beetje een half uur eerder opstaan omdat zo'n fuk aparaat 10 seconden nodig heeft om 10 cijfertjes uit te lezen.
Opschieten of ik rijd zwart, wat jij wil.
Precies.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef teknomist het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon met dat ding in je portemonnee door het poortje kunnen lopen.
Als je met het ov reist moet je eigenlijk geen haast hebben alles gaat daar retetraag. Het OV is kutquote:Op donderdag 19 november 2009 21:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Die fuk dingen moeten gewoon sneller lezen, ik heb haast.
inderdaad, stukje waar ik een kwartier over fiets doe ik met de bus anderhalf uur over(met overstap), OVquote:Op donderdag 19 november 2009 21:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als je met het ov reist moet je eigenlijk geen haast hebben alles gaat daar retetraag. Het OV is kut
met die fiets in je usericon zeker ?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
inderdaad, stukje waar ik een kwartier over fiets doe ik met de bus anderhalf uur over(met overstap), OV
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
inderdaad, stukje waar ik een kwartier over fiets doe ik met de bus anderhalf uur over(met overstap), OV
Het is een RFID chip, het systeem werkt dus met radio golven.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:25 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik zal het nog eenmaal uitleggen. Het is een chipkaart, en GEEN magneetkaart. Dat betekent dat je je kaart OP de lezer moet houden, en hem er niet overheen moet zwiepen.
Want dan doet ie het niet en moet ik op je wachten.
Zeg ik ergens van niet?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is een RFID chip, het systeem werkt dus met radio golven.
Faalhaas
Mwa, als je meerdere van die chips hebt werkt het niet, sommige mensen moeten hem dus wel eruit halenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Mensen die dat ding uit hun portomonnee halen.
Hij zit bij mij ergens heulemaal onderaan onder 324 pasjes en ik heb hem al een paar maanden niet gezien, maar ik gebruik hem wel.
Je vriendje?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef Dennis101 het volgende:
Kan hem op zo'n 15 cm hoogte houden en dan pakt ie 'm nog.
quote:
Het voordeel van RFID-chips is juist dat je hem er zo overheen kan bewegen en hem dus niet apart op die lezer hoeft te leggen.quote:Ik zal het nog eenmaal uitleggen. Het is een chipkaart, en GEEN magneetkaart. Dat betekent dat je je kaart OP de lezer moet houden, en hem er niet overheen moet zwiepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |