abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74864731
Ik vraag mij af of er beginners cursussen zijn voor mensen die willen leren leidinggeven. Maar mijn belangrijkste vraag is: bestaat er ook zoiets voor mensen (zoals ik) die het moeilijk vinden om voor zichzelf op tekomen en andere mensen de waarheid te vertellen (als ik het zo kan noemen)? Op dit moment doe ik werk beneden mijn opleidingniveau en word mij weleens de les gelezen op een 'asociale' manier, maar toch vind ik het moeilijk om hier adequaat op te reageren en ben ik bang om diegene te kwetsen (terwijl hij/ zij dat wel bij mij doet).
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_74864825
er zijn gewoon weerbaarheidstrainingen / trainingen in feedback geven.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_74864888
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:21 schreef rene90 het volgende:
er zijn gewoon weerbaarheidstrainingen / trainingen in feedback geven.
Zoiets ja.

Oja ik vraag dit natuurlijk voor een vriend van een overbuurman en zijn neef
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_74864960
Maar je kan natuurlijk ook veel bij jezelf nagaan, uiteindelijk leer je vanuit je reflecties en bewustwording van je eigen handelen.
Waardoor komt het dat je niet mensen durft te zeggen waar het op staat, ben je bang voor hun reactie, bang dat ze je niet aardig zullen vinden etc...Allemaal dingen die je jezelf kan afvragen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_74864972
Google eens op assertiviteitstraining

Graag gedaan
  donderdag 19 november 2009 @ 21:27:25 #6
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_74865132
Leidinggeven leer je niet.
Dat doe je of je doet het niet.
Als je denkt dat je het misschien zou kunnen ben je (bijna altijd) per definitie ongeschikt.

Eventueel kan je met cursussen wel aan je 'techniek' werken.
Kijk bijvoorbeeld eens op http://www.sn.nl/
http://www.sn.nl/versterk(...)ingsvaardigheden.htm
http://www.sn.nl/versterk(...)met-leidinggeven.htm

Of google eens op 360 graden gebeuren ofLIFO?
Burnt to the core but not broken
pi_74865254
Faalangst training?
pi_74866155
je bent het of niet.. valt niet aan te leren... gene die het niet heeft valt verdomt snel door de mand.. en word heerlijk achter de rug uitgelachen en of totaal niet geacepteerd.

zonde geld om uit te geven voor een cursus....
do you have the guts to smell my nuts?
  donderdag 19 november 2009 @ 21:51:11 #9
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_74866210
psycholoog, je neef van de buurman z'n zus en daar de zwager van zit blijkbaar met wat onzekerheden waardoor die z'n grote muil niet durft open te trekken zodra iemand over de scheef gaat.
  maandag 23 november 2009 @ 12:02:20 #10
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_74935381
Effe kickje. Ik krijg namelijk net een mail binnen met een effectiviteits en een assertiviteitstraining. Bij interesse kun je PM'en.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 23 november 2009 @ 12:44:01 #11
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_74936365
En ik krijg net een mail binnen over penisvergrotingen, misschien word je daar ook zelfverzekerder door
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  maandag 23 november 2009 @ 13:57:17 #12
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_74937715
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:44 schreef 08gnoT. het volgende:
En ik krijg net een mail binnen over penisvergrotingen, misschien word je daar ook zelfverzekerder door
De keerzijde van vergrotingen is dat vrouwen wat onzekerder worden of ze het wel kwijt kunnen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 23 november 2009 @ 15:51:14 #13
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_74939291
kijk is op leren.nl en zoek idd op assertieviteit staan best handige dingen in.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_74941319
quote:
Op maandag 23 november 2009 13:57 schreef sanger het volgende:

[..]

De keerzijde van vergrotingen is dat vrouwen wat onzekerder worden of ze het wel kwijt kunnen
ik ken je probleem alleen dan niet door vergroting uiteraard
pi_74947437
Bij ons bedrijf zijn een aantal mensen hier in het kader van POP mee bezig geweest.
Hebben goede ervaring met "Assertiviteitstraing" en "Persoonlijke uitstraling en presentatie" bij Training4u.
Zelf heb ik de 2e training gevolgd, ik ben er een hoop wijzer van geworden.

Je zit dan in een relatief kleine groep (bij mij was het 5 man) en je geeft van te voren aan waar je het meeste aan wilt werken in die training. Een telefoontje kan nooit kwaad.

Er zijn genoeg toko's die zo'n training geven, maar pas op voor degenen die het in 1 of 2 dagen doen en je voor gaan lezen uit een boek of dat je een film gaat kijken waarna je weer huiswaarts keert en ondertussen 1000 euri lichter bent. Kijk goed rond, er zijn gelukkig ook genoeg fatsoenlijke organisaties
Da gao nie nou!
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:21:30 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74963767
Leidinggeven zit in je, dat leer je niet zomaar. Als vrouw heb je al helemaal een achterstand omdat veel mensen vrouwen gewoon niet serieus nemen.
Maar wat jij nodig hebt is, denk ik, een assertiviteitstraining. Gewoon ff googlen naar zoiets bij jou in de buurt .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')