Ik ben lief!quote:
Reep chcola ligt altijd op zn kop....quote:
Sure, maar waarom?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:53 schreef Metalfrost het volgende:
Ik denk vanwege het productieproces..
Maar zodra je 'm in je fietstas flikkert, breekt ie. Dus het nut ervan ligt nog ver weg.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef zoefschildpad het volgende:
zodat, als je hem breekt zonder de verpakking open te maken, de verpakking niet breekt.
dat heeft uitleg nodig:
Als je de reep op zijn platte kant legt kun je hem breken door hem bol te buigen (als een kom, niet als een boog) het gevolg is dat de chocoladereep aan de onderkant iets groter wordt en dit zou de verpakking scheuren als daar niet de opening zat.
JA! Je hebt verdommetjes helemaal een punt! Gaaf! Thanks!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef zoefschildpad het volgende:
zodat, als je hem breekt zonder de verpakking open te maken, de verpakking niet breekt.
dat heeft uitleg nodig:
Als je de reep op zijn platte kant legt kun je hem breken door hem bol te buigen (als een kom, niet als een boog) het gevolg is dat de chocoladereep aan de onderkant iets groter wordt en dit zou de verpakking scheuren als daar niet de opening zat.
Uitzondering bevestigd de regel?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef Jeej het volgende:
Hoax, ik heb hier een reep chocolade naast me liggen en die zit gewoon zoals hij hoort
Ik wist dat het een groter doel had toen ik vanmiddag zo'n ding kocht, doe ik anders nooitquote:Op donderdag 19 november 2009 20:58 schreef MakeBelieveReality het volgende:
[..]
JA! Je hebt verdommetjes helemaal een punt! Gaaf! Thanks!
Tja, chocolate works in mysterious ways.....quote:Op donderdag 19 november 2009 21:01 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Ik wist dat het een groter doel had toen ik vanmiddag zo'n ding kocht, doe ik anders nooit
Ja hoor, schat.....moet je wel van Butterscotch houden eh!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Mag ik ook een stukkie, TS?
Kom maar opquote:Op donderdag 19 november 2009 21:06 schreef MakeBelieveReality het volgende:
[..]
Ja hoor, schat.....moet je wel van Butterscotch houden eh!
...................................erm..........dank je?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:15 schreef BasementDweller het volgende:
Als chocoladerepen altijd ''verkeerd om'' zitten dan draai je het toch gewoon altijd 180 graden voordat je het openmaakt. Problem solved, slotje.
Rustig maar, hier...neem sjocolaatje.....quote:Op donderdag 19 november 2009 21:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Damn, wat een wereldproblematiek.
Graag gedaanquote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef MakeBelieveReality het volgende:
[..]
...................................erm..........dank je?
Dank.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef MakeBelieveReality het volgende:
[..]
Rustig maar, hier...neem sjocolaatje.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |