abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77890920
Veel schaamhaar
Okselhaar is oke.Als het maar niet te lang is.
Haar op zijn rug.Nee niet echt aantrekkelijk.
Borsthaar.Zolang het maar niet teveel is.Een klein beetje is oke.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 00:09:37 #202
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77906111
dit is overigens een man met redelijk wat lichaamsbeharing die ik absoluut mijn bed niet uit zou schoppen.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_77907983
Rughaar: Gelukkig niet
Borst/buikhaar: wel wat maar niet overdreven veel..
Arm/beenhaar: heb ik maar in in mate..
Okselhaar afwezig
Baard/snor/sik: Ik scheer eens in de week.. gelukkig geen snelle baardgroei
Hoofdhaar: volle bos met wat grijs
Schaamhaar: Zo min mogelijk..

Zo beter?

[ Bericht 12% gewijzigd door ToyoMR2 op 12-02-2010 12:01:19 ]
  vrijdag 12 februari 2010 @ 02:40:52 #204
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_77908371
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 01:50 schreef ToyoMR2 het volgende:
Rughaar: Gelukkig niet
Borst/buikhaar: wel wat maar niet overdreven veel..
Arm/beenhaar: heb ik maar in in mate..
Okselhaar Kaal
Baard/snor/sik: Ik scheer eens in de week.. gelukkig geen snelle baardgroei
Hoofdhaar: volle bos met wat grijs
En nu?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:33:23 #205
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_77910196
nu? vraag ik me af of hij geen schaamhaar heeft

en okselhaar: kaal is ene beetje raar, dan zijn je oksels kaal. Lijkt me
pi_77914509
heb t maar wat aangepast voor de mierenneukers onder ons
  vrijdag 12 februari 2010 @ 16:45:33 #207
201543 FokR
What's it all about?
pi_77924829
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:33 schreef GimmeGore het volgende:

en okselhaar: kaal is ene beetje raar, dan zijn je oksels kaal. Lijkt me
Yep... mijn oksels ook lekker kaal en fris.
You know what I mean?
  zondag 28 maart 2010 @ 13:51:00 #208
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_79668358
http://www.nu.nl/lifestyle/2188419/nerd-stiekem-best-sexy-.html:
quote:
AMSTERDAM – Opgepompte sportschooltypes hebben het nakijken: vrouwen blijken heimelijk vooral te vallen voor het type nerd, liefst met stoppelbaardje en een goede dosis borsthaar.
© ANP

Wie het vrouwen vraagt zal hoogstwaarschijnlijk moeten aanhoren hoe onweerstaanbaar lange, sterke en donkere mannen zijn, maar een rondvraag onder 2500 vrouwen wijst uit dat dit vooral in de publieke arena geldt. In alle eerlijkheid blijken vrouwen zich namelijk vooral aangetrokken voelen tot een wat softer type.

“In het openbaar zullen vrouwen altijd zeggen dat ze een gespierde man willen”, zegt een woordvoerder van OnePoll, de initiatiefnemer van het onderzoek, tegen de Daily Mail. “Liefst één zonder haar en wiens emotionele kant onderbelicht is. Maar uit ons onderzoek blijkt dat dames stiekem eigenlijk iets heel anders willen en dat lijkt me een grote opluchting voor veel mannen.”

Ongeschoren

Ondanks dat het er wat onverzorgd kan uitzien, of dat het niet altijd even fijn aanvoelt, zegt bijna de helft van de vrouwen (41 procent) zich stiekem aangetrokken te voelen tot een ongeschoren gezicht. Een lichtelijk nerderig karakter eindigde op de tweede plaats, een harige borstkas op de derde.

Mannen die graag lezen en die zo nu en dan een traantje wegpinken bij een zielige film deden het eveneens goed en eindigden op de vierde respectievelijk vijfde plek in de lijst geheime pluspunten.

De top-10 werd compleet gemaakt door vetrolletjes, grijs haar, het laten zien van een emotionele kant, een bril en het hebben van een favoriete sportclub.

Zwakke plekken

Bijna één op de vijf geeft echter aan deze heimelijke zwakke plekken nooit aan de buitenwereld kenbaar te zullen maken. Het leeuwendeel van de vrouwen (91 procent) geeft wel toe liever een man met mankementen te hebben dan een perfecte variant.

Ruim de helft wil liever een zacht en knuffelig mannenlijf in bed dan een gestroomlijnd, meer gespierd exemplaar. 58 procent van de ondervraagden moet er dan ook niet aan denken een partner te treffen die calorieën telt of zich anderszins druk maakt om wat hij eet.
.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_79762594
Gerard Butler doe mij er ook maar zo een

Het leeuwendeel van de vrouwen (91 procent) geeft wel toe liever een man met mankementen te hebben dan een perfecte variant.

Amen. Perfectie door imperfectie
  dinsdag 30 maart 2010 @ 23:29:01 #210
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_79771140
Wat verstaan vrouwen onder mankementen dan? Flaporen?
Bedankt Hans.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 23:49:56 #211
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_79771974
Pussywhipped die scherende kerels, moet een beetje denken aan Fight Club : A generation of men raised by women.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_79774908
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oneens. Mannen hebben borsthaar. Punt.
vrouwen hebben ook haar op de doos. de reden dat ze het scheren zelf heb ik geen borsthaar (nou ja als je er een loop bij pakt zul je een paar haartjes vinden) snap ook niet dat vrouwen dat lekker/leuk/geil vinden maar goed ik ben dan ook geen vrouw
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_79777989
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 23:29 schreef bascross het volgende:
Wat verstaan vrouwen onder mankementen dan? Flaporen?
Gewoon geen 'rechtstreeks-uit-een-magazine-too-good-to-be-true'man.
Maarre (im)perfectie is relatief. Ik vind mijn vent helemaal perfect ! Hij zal ongetwijfeld het tegendeel beweren.
pi_79779231
Ik heb een hekel aan mijn konthaar
-
pi_79789904
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:18 schreef nVincible het volgende:
Tja, wat is teveel haar....Ik ben 20 en ik heb (te) veel haar; mijn borst, mijn onderbuik, zelfs een plukje op m'n voeten, m'n kont en m'n onderrug. Maar wat doe je er aan?! Scheren is geen optie, dan loop je rond met stoppels over je hele lijf. Waxen kan, maar waar je zelf niet bij kan heb je hulp bij nodig, en om elke 3-4 weken je halve lichaam laten waxen bij een salon kost je praktisch een maand eten.

Ik heb zelfs al enkele verdwaalde haren op m'n schouders, maar die haalt mijn vriendin graag bij me weg met een pincet. Zij kan gelukkig wel leven met een beetje haar!
'te' veel is volgens mij als de overwegende kleur niet meer de huidskleur is, maar de kleur van het haar.

Wat mij betreft is haar op je borst, onderbuik, plukje op voeten, op je kont en op je onderrug nog niet 'te veel' haar. (tenzij erg dicht op elkaar). Wanneer je baard doorloopt in je schouderbladen, je schouderbladen doorloopt naar je onderrug en kont en wanneer je borsthaar doorloopt naar je schaamstreek en dan zonder verschil naar je benen, dat is teveel haar.

Mijn vriend heeft een paar verdwaalde haartjes op zijn schouders en rond zijn tepels, verder recht borsthaar wat in een smal streepje loopt naar zijn schaamstreek. En ook hij heeft toefjes op zijn tenen. Hij scheert niets, behalve zijn gezicht. Okselhaar is schijnbaar niet zo aanwezig, want ik heb het nooit 'bewust' gezien, maar ik weet zeker dat hij dat niet scheert. Zo vind ik het precies goed, liever krullend schaamhaar dan harde stoppels.
And the druids turn to stone...
pi_79839362
Mannen met haar is toch lekker, ik zeg altijd: echte mannen hebben borsthaar en bakkebaarden!
Als het haar een beetje tot op de schouders is door getrokken vind ik het ook geen probleem, maar zodra de rug+billen 1 groot tapijt is van haar vind ik het niet meer aantrekkelijk.... Maar verder, heerlijk!

Like this:

Iets minder gespierd mag ook wel trouwens...............
It's always different in a dream.
pi_79841377
bah behaarde mannen
Kiek um goan!!!!!!!!!!
pi_79841613
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:18 schreef Flena het volgende:
bah behaarde mannen
Helemaal geen haar is zo jongetjes-achtig! Neh doe mij maar kerels met haar! Iig een lekkere stoppelbaard
pi_79841649
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:24 schreef see-through het volgende:

[..]

Helemaal geen haar is zo jongetjes-achtig! Neh doe mij maar kerels met haar! Iig een lekkere stoppelbaard
ja ok, stoppelbaardje wel...of sikje...

maar verder op t lijf geen haar
Kiek um goan!!!!!!!!!!
pi_79841774
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:25 schreef Flena het volgende:

[..]

ja ok, stoppelbaardje wel...of sikje...

maar verder op t lijf geen haar
Ohhhh borsthaar is toch lekker! Als je dan zo lekker bij elkaar in bed ligt lekker met je vingers door dat borsthaar kroelen hmmmm!

Maar ja ik ben ondertussen alweer anderhalf jaar met een vrouw dus ik heb al tijden geen borsthaar meer gevoeld op die manier! Wel nog even bij een vriend van mij gevoeld
pi_79841809
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:28 schreef see-through het volgende:

[..]

Ohhhh borsthaar is toch lekker! Als je dan zo lekker bij elkaar in bed ligt lekker met je vingers door dat borsthaar kroelen hmmmm!

Maar ja ik ben ondertussen alweer anderhalf jaar met een vrouw dus ik heb al tijden geen borsthaar meer gevoeld op die manier! Wel nog even bij een vriend van mij gevoeld
gatverdamme!!!!
borsthaar vind ik echt zoooo vies he!
Kiek um goan!!!!!!!!!!
pi_79844815
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:29 schreef Flena het volgende:

[..]

gatverdamme!!!!
Dikke trollen
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_79845278
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:42 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Dikke trollen
voel je je aangespoken?
Kiek um goan!!!!!!!!!!
  donderdag 1 april 2010 @ 20:56:48 #224
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_79845444
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:29 schreef Flena het volgende:

[..]

gatverdamme!!!!
Gelukkig zou ik het nooit op je doen. En je zou nooit de kans krijgen en dergelijken.

Borsthaar
Knap zijn
It's you my love, you who are the stranger
  donderdag 1 april 2010 @ 20:57:07 #225
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_79845462
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:42 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Dikke trollen
Dat