En nu?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:50 schreef ToyoMR2 het volgende:
Rughaar: Gelukkig niet
Borst/buikhaar: wel wat maar niet overdreven veel..
Arm/beenhaar: heb ik maar in in mate..
Okselhaar Kaal
Baard/snor/sik: Ik scheer eens in de week.. gelukkig geen snelle baardgroei
Hoofdhaar: volle bos met wat grijs
Yep... mijn oksels ook lekker kaal en fris.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:33 schreef GimmeGore het volgende:
en okselhaar: kaal is ene beetje raar, dan zijn je oksels kaal. Lijkt me
quote:AMSTERDAM – Opgepompte sportschooltypes hebben het nakijken: vrouwen blijken heimelijk vooral te vallen voor het type nerd, liefst met stoppelbaardje en een goede dosis borsthaar.
© ANP
Wie het vrouwen vraagt zal hoogstwaarschijnlijk moeten aanhoren hoe onweerstaanbaar lange, sterke en donkere mannen zijn, maar een rondvraag onder 2500 vrouwen wijst uit dat dit vooral in de publieke arena geldt. In alle eerlijkheid blijken vrouwen zich namelijk vooral aangetrokken voelen tot een wat softer type.
“In het openbaar zullen vrouwen altijd zeggen dat ze een gespierde man willen”, zegt een woordvoerder van OnePoll, de initiatiefnemer van het onderzoek, tegen de Daily Mail. “Liefst één zonder haar en wiens emotionele kant onderbelicht is. Maar uit ons onderzoek blijkt dat dames stiekem eigenlijk iets heel anders willen en dat lijkt me een grote opluchting voor veel mannen.”
Ongeschoren
Ondanks dat het er wat onverzorgd kan uitzien, of dat het niet altijd even fijn aanvoelt, zegt bijna de helft van de vrouwen (41 procent) zich stiekem aangetrokken te voelen tot een ongeschoren gezicht. Een lichtelijk nerderig karakter eindigde op de tweede plaats, een harige borstkas op de derde.
Mannen die graag lezen en die zo nu en dan een traantje wegpinken bij een zielige film deden het eveneens goed en eindigden op de vierde respectievelijk vijfde plek in de lijst geheime pluspunten.
De top-10 werd compleet gemaakt door vetrolletjes, grijs haar, het laten zien van een emotionele kant, een bril en het hebben van een favoriete sportclub.
Zwakke plekken
Bijna één op de vijf geeft echter aan deze heimelijke zwakke plekken nooit aan de buitenwereld kenbaar te zullen maken. Het leeuwendeel van de vrouwen (91 procent) geeft wel toe liever een man met mankementen te hebben dan een perfecte variant.
Ruim de helft wil liever een zacht en knuffelig mannenlijf in bed dan een gestroomlijnd, meer gespierd exemplaar. 58 procent van de ondervraagden moet er dan ook niet aan denken een partner te treffen die calorieën telt of zich anderszins druk maakt om wat hij eet.
vrouwen hebben ook haar op de doos. de reden dat ze het scherenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oneens. Mannen hebben borsthaar. Punt.
Gewoon geen 'rechtstreeks-uit-een-magazine-too-good-to-be-true'man.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:29 schreef bascross het volgende:
Wat verstaan vrouwen onder mankementen dan? Flaporen?
'te' veel is volgens mij als de overwegende kleur niet meer de huidskleur is, maar de kleur van het haar.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:18 schreef nVincible het volgende:
Tja, wat is teveel haar....Ik ben 20 en ik heb (te) veel haar; mijn borst, mijn onderbuik, zelfs een plukje op m'n voeten, m'n kont en m'n onderrug. Maar wat doe je er aan?! Scheren is geen optie, dan loop je rond met stoppels over je hele lijf. Waxen kan, maar waar je zelf niet bij kan heb je hulp bij nodig, en om elke 3-4 weken je halve lichaam laten waxen bij een salon kost je praktisch een maand eten.
Ik heb zelfs al enkele verdwaalde haren op m'n schouders, maar die haalt mijn vriendin graag bij me weg met een pincet. Zij kan gelukkig wel leven met een beetje haar!
Helemaal geen haar is zo jongetjes-achtig! Neh doe mij maar kerels met haar! Iig een lekkere stoppelbaardquote:
ja ok, stoppelbaardje wel...of sikje...quote:Op donderdag 1 april 2010 19:24 schreef see-through het volgende:
[..]
Helemaal geen haar is zo jongetjes-achtig! Neh doe mij maar kerels met haar! Iig een lekkere stoppelbaard
Ohhhh borsthaar is toch lekker! Als je dan zo lekker bij elkaar in bed ligt lekker met je vingers door dat borsthaar kroelen hmmmm!quote:Op donderdag 1 april 2010 19:25 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ok, stoppelbaardje wel...of sikje...
maar verder op t lijf geen haar
gatverdamme!!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 19:28 schreef see-through het volgende:
[..]
Ohhhh borsthaar is toch lekker! Als je dan zo lekker bij elkaar in bed ligt lekker met je vingers door dat borsthaar kroelen hmmmm!
Maar ja ik ben ondertussen alweer anderhalf jaar met een vrouw dus ik heb al tijden geen borsthaar meer gevoeld op die manier! Wel nog even bij een vriend van mij gevoeld
Dikke trollenquote:Op donderdag 1 april 2010 19:29 schreef Flena het volgende:
[..]
gatverdamme!!!!![]()
borsthaar vind ik echt zoooo vies he!
Gelukkig zou ik het nooit op je doen. En je zou nooit de kans krijgen en dergelijken.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:29 schreef Flena het volgende:
[..]
gatverdamme!!!!![]()
borsthaar vind ik echt zoooo vies he!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |