En vrouwen hebben beenhaar en haar op andere plekken waar het ook liever niet wordt gezien. Punt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oneens. Mannen hebben borsthaar. Punt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:49 schreef bascross het volgende:
Borsthaar is mannelijk. Beenhaar is niet vrouwelijk. Punt.
Hoezo? Het groeit er allebei met een reden. Ander voorbeeld dan: schaamhaar is ook vrouwelijk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:49 schreef bascross het volgende:
Borsthaar is mannelijk. Beenhaar is niet vrouwelijk. Punt.
Dat laatste doe ik ook.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo? Het groeit er allebei met een reden. Ander voorbeeld dan: schaamhaar is ook vrouwelijk.
Zonder schaamhaar heb je meer de kenmerken van een meisje.
Ik zie het ook liever kaal hoor, in beide gevallen. Maar kom dan niet met een kul argument dat borsthaar bij mannen "hoort". Dan mag je ook je baard en snor wel laten staan.![]()
ik scheer benen, oksels en schaamhaar, puur omdat ik dat zelf prettiger vind. Wat mannen doen boeit me allemaal niet zo. (al is het bij het pijpen wel prettiger als je geen bek vol met haar hebtquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:57 schreef Waaghals het volgende:
Veel stampvoetende vrouwtjes hier: "maar wij scheren ons wel![]()
boehoe"
Dan hoor jij ook niet bij die vrouwtjesquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:03 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ik scheer benen, oksels en schaamhaar, puur omdat ik dat zelf prettiger vind. Wat mannen doen boeit me allemaal niet zo. (al is het bij het pijpen wel prettiger als je geen bek vol met haar hebt)
Meer de kenmerken van een baby jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo? Het groeit er allebei met een reden. Ander voorbeeld dan: schaamhaar is ook vrouwelijk.
Zonder schaamhaar heb je meer de kenmerken van een meisje.
Ik zie het ook liever kaal hoor, in beide gevallen. Maar kom dan niet met een kul argument dat borsthaar bij mannen "hoort". Dan mag je ook je baard en snor wel laten staan.![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:04 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dan hoor jij ook niet bij die vrouwtjes
Gelukkig doet mijn vriend ook beide.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar kom dan niet met een kul argument dat borsthaar bij mannen "hoort". Dan mag je ook je baard en snor wel laten staan.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |