Ik ben zelf ook best wel behaard. Alleen wel een stuk minder op mijn rug. Eerder schoor ik mijn rug helemaal glad en borsthaar trimde ik. schaamhaar ook helemaal weg. En aan okselhaar deed ik niks.
Maar hier is gewoon geen beginnen aan. Ik was er minimaal een ander half uur per week mee bezig.
En na het douchen had ik nog een paar dagen erna jeuk van achtergebleven haartjes. Geloof me, ik heb er alles aan gedaan. Maar er is gewoon geen beginnen aan als je best veel beharing hebt. Vrouwen die roepen dat mannen zich maar moeten scheren omdat ze het zelf ook doen, hebben wel makkelijk praten, want over het algemeen hebben mannen veel meer last van beharing en er dus ook velen malen meer werk aan! En daar komt bij dat als een meisje mij niet moet omdat ik te behaard ben, moet ik haar ook niet!
Er zijn gelukkig genoeg meiden/vrouwen die niet van die pedo trekjes hebben! En en man/jongen gewoon nemen zoals hij is. Of sterker nog, het zelf mooi en mannerlijk vinden. Er zijn ook genoeg mannen die helemaal geen haar hebben........ Dan moeten die vrouwen daar maar wat mee doen. Maar ik ga me niet aanpassen! Ik ben gewoon zoals ik ben!
Ik wil niet zeggen dat een man helemaal niks aan zijn uiterlijk hoeft te doen, maar er zijn grenzen. En deze moeten ook een beetje rieel zijn.
Nu op het moment scheer ik alleen nog maar mijn schaamhaar en baard. Schaamhaar gaat er helemaal af. En in mijn baard heb ik een model in geschoren. 1 keer per maand of 2 maanden haal ik een keer een tondeuse over mijn rug heen om het haar een heel stuk in te korten. Om te voorkomen dat het zon groot oerwoud wordt. Daardoor zit er altijd wel wat haar op mijn rug, maar is de schade nog best te overzien

En ik vindt persoonlijk dat ik er genoeg aan doe. Ik doe er mijn best voor om het onder controle te houden.
Maar er zijn gewoon grenzen.
Effe een vraag voor de meiden/vrouwen onder ons: Hoe zouden jullie het vinden als je een heel geweldig leuke jongen hebt ontmoet, en je bent er heel erg verliefd op, en hij moet je ineens niet meer omdat je bijv. te kleine borsten hebt of juist te groot, of je haar is wat te lang of kort, of je hebt bruine ogen i.p.v blauwe zoals hij dat graag zou zien?
Een man moet gewoon man kunnen zijn toch? En een homo moet gewoon homo kunnen zijn

En wie zegt dat vrouwen zich wel moeten scheren van mannen? Van mij hoeft het niet hoor! Genoeg vrouwen die het doen omdat ze het zelf gewoon mooier vinden. Ik zeg niet dat ik nu op behaarde vrouwen zou vallen, maar als een vrouw besluit zich niet te scheren moet ze dat zelf weten! Dat is wie zij is! Als ze het wel doet omdat ze het zelf mooier ofzo vindt dan is dat ook wie zij is......!
Ik ken genoeg mannen die het helemaal niet erg vinden als een vrouw een beetje behaard is.
En ook zijn er genoeg mannen, meer zelfs die niet van beharing houden bij vrouwen. Maar dat komt alleen maar goed uit. Want over het algemeen zijn er toch meer vrouwen zonder lichaamsbeharing. Mede omdat het gewoon iets mannerlijks is! En zijn toch ook mannen met borsten omdat ze bijv heel dik zijn.......

En op ieder potje past een deksel..............

P.s Ik lees hier veel vragen over het scheren van je rug, een beetje creative man moet dit op z'n minst met een tondeuse of scheerapparaat kunnen......
Met een scheermes zou ik het niet proberen, dat wordt linke soep. Tenzei jij en je vriendin van SM houden
[ Bericht 8% gewijzigd door Sjorszzz op 08-12-2009 23:11:40 ]