Dat is sowieso erg vaak bij HIMYM de laatste tijd imo..Beetje jammer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:23 schreef Terreros85 het volgende:
Goh, was wel een beetje erg politiek-correct.
Zoals?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is sowieso erg vaak bij HIMYM de laatste tijd imo..Beetje jammer.
Nope, al krijgen we in de 100ste epi wel meer over de moeder te weten dan ooit tevoren, zo werd ons beloofd.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:22 schreef GodHatesUs het volgende:
Is het eigenlijk bekend wanneer de moeder nu een keer langs komt?
En we moeten gewoon nog bijna 3 seizoenen.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nope, al krijgen we in de 100ste epi wel meer over de moeder te weten dan ooit tevoren, zo werd ons beloofd.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:04 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik kreeg zoooo'n zin om te roken van deze aflevering.
Je moet niks.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En we moeten gewoon nog bijna 3 seizoenen.
SPOILER: Foto's 100ste epiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:45 schreef Bragi het volgende:SPOILER: Foto's 100ste epiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:45 schreef Bragi het volgende:SPOILER: Foto's 100ste epiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Doe je toch echt iets verkeerds.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
Een aantal lamballen zet tegenwoordig het bestand met een wachtwoord op slot en via een link moet je het wachtwoord ophalen. Nou nee.
Ik heb geen idee, download gewoon de bestanden van de reguliere nzb sites. Maargoed, ik zoek verder naar een andere.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Doe je toch echt iets verkeerds.
ik had exact hetzelfde hierquote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
Een aantal lamballen zet tegenwoordig het bestand met een wachtwoord op slot en via een link moet je het wachtwoord ophalen. Nou nee.
Gewoon binsearch.info gebruiken en de releases van 'teevee' downloaden.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, download gewoon de bestanden van de reguliere nzb sites. Maargoed, ik zoek verder naar een andere.
Een van de slechtste ep ooitquote:
Raar argument is dat altijdquote:Op woensdag 16 december 2009 22:53 schreef Bragi het volgende:
't Is ook wel lastig om iedere week een comedyserie-aflevering te schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |