quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:37 schreef Bragi het volgende:[..]
Ik heb 'The Bro Code' al een jaar.

En tsja, de moeite... als je echt een superfan bent, wel.

Anders niet. 'Bro on the Go' telt 127 pagina's met hoofdstukken als "A bro at the movies", "A bro at the strip club", "A bro at the office", "A bro in outer space", "A bro at a party", et cetera. Ieder hoofdstukje kent gemiddeld zo'n vier 'wisdom'-zinnetjes. Een paar zijn rechtstreeks uit 'The Bro Code' gehaald, maar het merendeel is nieuw. Echter, waar er bij 'The Bro Code' nog goed werd nagedacht over alle regels die mannen zouden moeten hebben, nu is er iets te geforceerd op zoek gegaan naar dat soort wijsheden en zijn sommige dus net iets te makkelijk of voorspelbaar. D'r zitten ook een paar hele goeie tussen, hoor! Maar al met al moet je blijer zijn wanneer je alleen 'The Bro Code' hebt dan wanneer je alleen 'Bro on the Go' hebt.

Ik ben blij dat ik 'm nu heb, maar 't is niet een boek dat je per se moet hebben.
Bedankt, ik was bang dat het alleen een pocketversie van 'The Bro Code' was, daarom had ik hem nog niet besteld. Hem dubbel hebben lijkt me ook een beetje overdreven, dus ik wacht december nog even af, maar als ik hem dan niet heb gekregen bestel ik hem.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten