abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74861656
Parkeer vanochtend mijn auto langs een doorgaande straat omdat ik vanmiddag met een auto van het werk naar huis ga omdat ik morgen nogal wat zakelijke km's moet rijden.

Na het werk eerst dus even nog met de auto van het werk langs mijn eigen auto rijden om het kinderzitje e.d. over te zetten zodat ik mijn zoon nog even bij opa en oma kan ophalen. Alle verrichtingen worden door een aantal buurtbewoners gadegeslagen vanachter de geraniums.

Komt op een gegeven moment een vrouw naar buiten dat ik op haar plek sta en dat mijn auto ook nog wel een meter naar voren kan. Aangegeven dat het een openbare parkeerplek is, maar daar was ze het niet zo mee eens. Ze was ook al gaan klagen bij de gemeente, maar die dacht er hetzelfde over als ik. Vervolgens beklag doen dat ze geen garage had en dat ik wel op het industrieterrein een paar honderd meter verderop ging staan. Ik gaf aan dat ik dat niet ging doen en toen zei ze dat ze het belachelijk vond dat ze op mijn auto moest gaan letten en dat ook niet ging doen.

Ik ondertussen gewoon doorgaan met het kinderzitje erin zetten toen mevrouw opeens bedacht had dat ik aan het carpoolen was en dat mocht volgens haar niet op die parkeerplek voor haar deur. Wel apart dat je kind ophalen onder het carpoolen valt, maar ik woon in Friesland en daar komen sommige uitdrukkingen wel vaker apart uit de mond. Om haar wat tevreden te stellen een parkeerplekje 50 meter verderop voor mijn bolide gepakt en mevrouw gelijk haar auto 2 meter vooruit zetten zodat ze recht voor haar voordeur stond

Ohja, vergeet ik te melden dat het volgens mevrouw associaal is dat ik op een plek sta voor mensen hun huis omdat die plekken voor de bewoners zijn en niet voor iemand die "carpoolt"
pi_74861670
ku, lang verhaal, maar terechte klacht
pi_74861714
tis wat
pi_74861730
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:04 schreef groteboskabouter het volgende:
ku, lang verhaal, maar terechte klacht
je gaat er zelf mee in discussie. lekker laten zeiken, en voortaan altijd je auto daar neerzetten.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_74861742
Hou op....wat een ellende met die openbare parkeerplekken die geclaimd worden omdat iemand zijn/haar auto voor het raam wil hebben staan....want oh jee ze zouden 10 meter moeten lopen

Edit: maak van die 10 meter maar 5 meter , ze hebben hier voor de zoveelste keer dubbelgeparkeerd omdat iemand anders op "hun" plekje staat (en anders zetten ze de auto wel op de stoep neer ) en nee dat zijn geen oude mensen maar jonge stellen rond de 30.

[ Bericht 21% gewijzigd door trovey op 19-11-2009 20:11:36 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 19 november 2009 @ 20:07:20 #6
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_74861769
ik zou toch nooit m'n auto wegzetten voor zo'n ouwe tang. laat ze mooi de vinketering krijgen
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_74861919
ik heb is ruzie gehad hierom hahaha :p
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
pi_74861938
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:07 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zou toch nooit m'n auto wegzetten voor zo'n ouwe tang. laat ze mooi de vinketering krijgen
Maar jij bent dan ook echt hardcore.
pi_74861943
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
pi_74861993
Terechte klacht maar je riskeert wel krassen op je auto als je geen gehoor geeft aan zeikerds.
pi_74861995
Tja...
allebei wel een beetje een punt.
Hier werd (totdat het vanaf 2 november betaald parkeren werd) altijd in de straat geparkeerd door mensen die in de stad gingen winkelen, of daar aan het werk moesten. Is goedkoper enzo.
Wel een beetje irritant als je in die straat woont en autobezitter bent (ikzelf gelukkig niet) en niet eens in de buurt van je eigen huis kunt parkeren.
  donderdag 19 november 2009 @ 20:14:33 #12
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_74862027
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:03 schreef groteboskabouter het volgende:
Om haar wat tevreden te stellen een parkeerplekje 50 meter verderop voor mijn bolide gepakt
Koop een ruggegraat
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_74862042
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Terechte klacht maar je riskeert wel krassen op je auto als je geen gehoor geeft aan zeikerds.
inderdaad, daarom maar even verderop gezet, ben wel allrisk verzekerd, maar toch... al zie ik een bejaarde dat nog niet zo snel doen.
pi_74862113
Lief dagboek,
De klaagbaak is een machine.
  donderdag 19 november 2009 @ 20:17:33 #15
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_74862129
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:14 schreef groteboskabouter het volgende:
... al zie ik een bejaarde dat nog niet zo snel doen.
Juist bejaarden zijn doorgaans van de 'stille terreur' zoals autootje krassen.
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
  Moderator donderdag 19 november 2009 @ 20:17:40 #16
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_74862137
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:17 schreef Multivitamine het volgende:
Lief dagboek,
Ja?
F.K.A. SuperwormJim
pi_74862198
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:17 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Ja?
quote:
Lief dagboek,

Parkeer vanochtend mijn auto langs een doorgaande straat omdat ik vanmiddag met een auto van het werk naar huis ga omdat ik morgen nogal wat zakelijke km's moet rijden.

Na het werk eerst dus even nog met de auto van het werk langs mijn eigen auto rijden om het kinderzitje e.d. over te zetten zodat ik mijn zoon nog even bij opa en oma kan ophalen. Alle verrichtingen worden door een aantal buurtbewoners gadegeslagen vanachter de geraniums.

Komt op een gegeven moment een vrouw naar buiten dat ik op haar plek sta en dat mijn auto ook nog wel een meter naar voren kan. Aangegeven dat het een openbare parkeerplek is, maar daar was ze het niet zo mee eens. Ze was ook al gaan klagen bij de gemeente, maar die dacht er hetzelfde over als ik. Vervolgens beklag doen dat ze geen garage had en dat ik wel op het industrieterrein een paar honderd meter verderop ging staan. Ik gaf aan dat ik dat niet ging doen en toen zei ze dat ze het belachelijk vond dat ze op mijn auto moest gaan letten en dat ook niet ging doen.

Ik ondertussen gewoon doorgaan met het kinderzitje erin zetten toen mevrouw opeens bedacht had dat ik aan het carpoolen was en dat mocht volgens haar niet op die parkeerplek voor haar deur. Wel apart dat je kind ophalen onder het carpoolen valt, maar ik woon in Friesland en daar komen sommige uitdrukkingen wel vaker apart uit de mond. Om haar wat tevreden te stellen een parkeerplekje 50 meter verderop voor mijn bolide gepakt en mevrouw gelijk haar auto 2 meter vooruit zetten zodat ze recht voor haar voordeur stond

Ohja, vergeet ik te melden dat het volgens mevrouw associaal is dat ik op een plek sta voor mensen hun huis omdat die plekken voor de bewoners zijn en niet voor iemand die "carpoolt"

donderdag 19 november 2009 @ 20:19:16 #18
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_74862200
Onze overbuurman heeft er ook een handje van, als je je auto ook maar net iets te ver voor zijn raam zet, stormt ie al woest naar buiten

Wel grappig
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_74862356
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef Ladidadida het volgende:
Onze overbuurman heeft er ook een handje van, als je je auto ook maar net iets te ver voor zijn raam zet, stormt ie al woest naar buiten

Wel grappig

Een bejaarde vrouw hier op de hoek heeft een plakkaat op haar raam hangen dat ze niet naar buiten kan kijken als er iemand op de parkeerplek voor haar huis gaat staan en ze de hele dag voor het raam wil zitten om te genieten van het verkeer. Staat inimiddels al 2 maand een oude bus voor haar raam waarop ze inmiddels verschillende enveloppen en dergelijke heeft geplakt
  donderdag 19 november 2009 @ 20:23:09 #20
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74862362
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:14 schreef TGVkopper het volgende:

[..]

Koop een ruggegraat
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  donderdag 19 november 2009 @ 20:25:52 #21
242036 Jeej
Elke dag een feest
pi_74862461
Wij hadden ook een keer dat we bij iemand op bezoek gingen en onze auto daar in de straat parkeerden. Ging er ineens een of ander oud wijf op der raam tikken, helemaal pissig omdat wij het waagden haar haar uitzicht te ontnemen. Wij hebben de auto maar even 10 meter verderop gezet en haar een grote gegeven
pi_74862523
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:25 schreef Jeej het volgende:
Wij hadden ook een keer dat we bij iemand op bezoek gingen en onze auto daar in de straat parkeerden. Ging er ineens een of ander oud wijf op der raam tikken, helemaal pissig omdat wij het waagden haar haar uitzicht te ontnemen. Wij hebben de auto maar even 10 meter verderop gezet en haar een grote gegeven
Terwijl zij jullie een grote gaf, dat jullie nog deden wat zij wilde.
  donderdag 19 november 2009 @ 20:27:55 #23
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_74862541
Was dit de straat waarin je zelf woont, trouwens?
pi_74862607
Schop een deuk in d'r auto, dat zal d'r leren
  donderdag 19 november 2009 @ 20:38:08 #25
242036 Jeej
Elke dag een feest
pi_74863007
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:27 schreef Multivitamine het volgende:

[..]

Terwijl zij jullie een grote gaf, dat jullie nog deden wat zij wilde.
Nee, zij kreeg volgens mij bijna een hartaanval vanwege het feit dat er iemand voor haar raam ging staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')