je gaat er zelf mee in discussie. lekker laten zeiken, en voortaan altijd je auto daar neerzetten.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:04 schreef groteboskabouter het volgende:
ku, lang verhaal, maar terechte klacht
Maar jij bent dan ook echt hardcore.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:07 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zou toch nooit m'n auto wegzetten voor zo'n ouwe tang. laat ze mooi de vinketering krijgen
Koop een ruggegraatquote:Op donderdag 19 november 2009 20:03 schreef groteboskabouter het volgende:
Om haar wat tevreden te stellen een parkeerplekje 50 meter verderop voor mijn bolide gepakt
inderdaad, daarom maar even verderop gezet, ben wel allrisk verzekerd, maar toch... al zie ik een bejaarde dat nog niet zo snel doen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Terechte klacht maar je riskeert wel krassen op je auto als je geen gehoor geeft aan zeikerds.
Juist bejaarden zijn doorgaans van de 'stille terreur' zoals autootje krassen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:14 schreef groteboskabouter het volgende:
... al zie ik een bejaarde dat nog niet zo snel doen.
quote:
quote:Lief dagboek,
Parkeer vanochtend mijn auto langs een doorgaande straat omdat ik vanmiddag met een auto van het werk naar huis ga omdat ik morgen nogal wat zakelijke km's moet rijden.
Na het werk eerst dus even nog met de auto van het werk langs mijn eigen auto rijden om het kinderzitje e.d. over te zetten zodat ik mijn zoon nog even bij opa en oma kan ophalen. Alle verrichtingen worden door een aantal buurtbewoners gadegeslagen vanachter de geraniums.
Komt op een gegeven moment een vrouw naar buiten dat ik op haar plek sta en dat mijn auto ook nog wel een meter naar voren kan. Aangegeven dat het een openbare parkeerplek is, maar daar was ze het niet zo mee eens. Ze was ook al gaan klagen bij de gemeente, maar die dacht er hetzelfde over als ik. Vervolgens beklag doen dat ze geen garage had en dat ik wel op het industrieterrein een paar honderd meter verderop ging staan. Ik gaf aan dat ik dat niet ging doen en toen zei ze dat ze het belachelijk vond dat ze op mijn auto moest gaan letten en dat ook niet ging doen.
Ik ondertussen gewoon doorgaan met het kinderzitje erin zetten toen mevrouw opeens bedacht had dat ik aan het carpoolen was en dat mocht volgens haar niet op die parkeerplek voor haar deur. Wel apart dat je kind ophalen onder het carpoolen valt, maar ik woon in Friesland en daar komen sommige uitdrukkingen wel vaker apart uit de mond. Om haar wat tevreden te stellen een parkeerplekje 50 meter verderop voor mijn bolide gepakt en mevrouw gelijk haar auto 2 meter vooruit zetten zodat ze recht voor haar voordeur stond
Ohja, vergeet ik te melden dat het volgens mevrouw associaal is dat ik op een plek sta voor mensen hun huis omdat die plekken voor de bewoners zijn en niet voor iemand die "carpoolt"
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef Ladidadida het volgende:
Onze overbuurman heeft er ook een handje van, als je je auto ook maar net iets te ver voor zijn raam zet, stormt ie al woest naar buiten
Wel grappig
Terwijl zij jullie een grotequote:Op donderdag 19 november 2009 20:25 schreef Jeej het volgende:
Wij hadden ook een keer dat we bij iemand op bezoek gingen en onze auto daar in de straat parkeerden. Ging er ineens een of ander oud wijf op der raam tikken, helemaal pissig omdat wij het waagden haar haar uitzicht te ontnemen. Wij hebben de auto maar even 10 meter verderop gezet en haar een grotegegeven
Nee, zij kreeg volgens mij bijna een hartaanval vanwege het feit dat er iemand voor haar raam ging staanquote:Op donderdag 19 november 2009 20:27 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Terwijl zij jullie een grotegaf, dat jullie nog deden wat zij wilde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |