HET IS EEN KLACHT JA!quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:09 schreef sinadO het volgende:
Het zou verboden moeten worden!
- Inparkeren? Zorg maar dat ze het ver van jouw auto doen.
- Maximum snelheid? Die kennen ze niet. Ze rijden gewoon overal 30.
- Richting aangeven? Die optie was helaas te duur.
- Tijdens het rijden ga je toch géén snoepjes / telefoon / sigaretten / babies / speelgoed / etc zoeken / oprapen / weggooien / slaan jij stomme tutmuts!
- Vul maar aan he, ik weet er ff geen meer.
En dan ook nog verbaasd zijn als mensen commentaar hebben.
Als vrouwen zo nodig achter het stuur willen bouwen we er wel eentje op het aanrecht.
Het is gewoon jullie eigen schuld.quote:Na diverse studies trekken onderzoekers de conclusie dat succes of falen voor een groot deel te maken heeft met stereotype denkbeelden, en veel minder met aangeboren of aangeleerde vaardigheden. Zeg tegen een vrouw dat ze niet kan autorijden en ze verliest spontaan haar aandacht en rijdt een voetganger van z’n sokken, zo bleek uit een Australisch onderzoek. Psychologen van de Universiteit van Queensland toonden aan dat vrouwen die te horen kregen dat mannen betere chauffeurs zijn, twee keer zoveel kans maakten om brokken te maken dan andere vrouwen in een vergelijkbare testsituatie. Dr. Courtney von Hippel, hoofdonderzoeker van dit team, legt uit: “Als mensen worden geconfronteerd met stereotypen over zichzelf, ervaren ze dat als een extra cognitieve belasting. Dat kan ervoor zorgen dat ze slechter gaan presteren.”
Als een vrouw aan het autorijden is, kunnen heel subtiele veranderingen in haar omgeving al effect hebben. Bijvoorbeeld als een man hoofdschuddend naast haar zit, wanneer ze de auto probeert te parkeren. Slechter presteren door een negatief vooroordeel dat bestaat over een bepaalde groep, wordt in de psychologie aangeduid als het zogenoemde stereotype threat. Zodra mensen zich verbonden voelen met een bepaald geslacht of ras, identificeren ze zich ook met het stereotype beeld dat daarover bestaat en gaan zich er ook naar gedragen. Daarmee bevestigen ze hun eigen vooroordeel, waardoor het standaard beeld nog eens wordt bekrachtigd.’
Dr Courtney von Hippel?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is gewoon jullie eigen schuld.
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:09 schreef sinadO het volgende:
Als vrouwen zo nodig achter het stuur willen bouwen we er wel eentje op het aanrecht.
Lekker vooruit inparkerenquote:
Nee, da's gewoon een josti natuurlijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Topic doet me overigens denken aan mijn nieuwe held
Laatst eentje die zat te scherenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:21 schreef MaddoxX het volgende:
Godverdomme zo had ik er laatst ook een.. die der fucking haren ging kammen
Hitler was raised by a single womanquote:Op donderdag 19 november 2009 18:15 schreef Pieter-utd het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:22 schreef deepart het volgende:
Laatst eentje die zat te scheren masturberen
Tvp voor dit filmpje als ik weer thuis benquote:Op donderdag 19 november 2009 18:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Nu scheer je alle vrouwen over 1 kam.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:09 schreef sinadO het volgende:
Het zou verboden moeten worden!
- Inparkeren? Zorg maar dat ze het ver van jouw auto doen.
- Maximum snelheid? Die kennen ze niet. Ze rijden gewoon overal 30.
- Richting aangeven? Die optie was helaas te duur.
- Tijdens het rijden ga je toch géén snoepjes / telefoon / sigaretten / babies / speelgoed / etc zoeken / oprapen / weggooien / slaan jij stomme tutmuts!
- Vul maar aan he, ik weet er ff geen meer.
En dan ook nog verbaasd zijn als mensen commentaar hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:16 schreef eNaSnI het volgende:
- Kaartlezen? Gelukkig hebben we de electronica!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |