ik hoef gelukkig morgen niet in de trein te zittenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi moment om weer aan de spoorkilometers te werken dus
Ik hoop dat het morgen in het Waalse Bracquegnies net zulk mooi weer is als nu hierquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:32 schreef Klonk het volgende:
ik hoef gelukkig morgen niet in de trein te zitten
Ja, in mijn nieuwe huisquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
Fleske is mn held
binnenkort maar weer eens een meet plannen
Heb er in de afgelopen dag zo'n 900 gedaan, en met de snelheden hier is dat best aardig te noemen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi moment om weer aan de spoorkilometers te werken dus
Die kan ik wel even bewerken voor je hoor, wapens zatquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe marc... jezus.. ik proest nu dus echt mn facturen onder de kruimels
peperkoek vlekt
quote:
whehehehequote:Op vrijdag 20 november 2009 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kan ik wel even bewerken voor je hoor, wapens zat
nee joh, ik ben niet verslaaft aan dat spel![]()
Meet? Hoax!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
Fleske is mn held
hoaxquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
Fleske is mn held
Niet de prive-meetsquote:
Niettus dusquote:
Mini-meets dus.quote:
Wokquote:
Wat staat er toch een rotzooi op Internet eigenlijkquote:Catherine Keyl heeft slapeloze nachten van de gedachte dat haar vriendinnen seks hebben gehad met minderjarige Ghanezen.
Oeh een duinmeet moet ik ook nog eens plannenquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Mini-meets dus.
Die zijn tof ja. In de duinen wandelen.
Ehm... tussen de schelp ehmm wandelen jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:03 schreef MPG het volgende:
Mini-meets dus.
Die zijn tof ja. In de duinen wandelen.
Slapeloze nachten omdat ze jaloers is dat zij geen Ghaneesje heeft weten te scoren?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat staat er toch een rotzooi op Internet eigenlijk
Je hebt door dat je vraagt hoe het met jezelf gaat?quote:
Weet ik veel, eoa moreel gelul. Stond op nu.nlquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Slapeloze nachten omdat ze jaloers is dat zij geen Ghaneesje heeft weten te scoren?.
Ja ik moest ook ff 2 keer lezen hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:07 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt door dat je vraagt hoe het met jezelf gaat?
Ik ben zijn lekdoosquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:07 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt door dat je vraagt hoe het met jezelf gaat?
Geildweil tochquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben zijn lekdoos
ben puur voor het plezier
Fles zn geildweil was het toch?quote:
nee, want dat is toch geen doos gekkiequote:Op vrijdag 20 november 2009 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu impliceer je dat hij een druiper heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |