latersquote:Op vrijdag 20 november 2009 02:26 schreef indahnesia.com het volgende:
in de auto kan ik niet naar een scherm kijken, dus straks als ik thuis ben (uurtje, inclusief douchen) weer verder.

dat kun je wel stellenquote:Op vrijdag 20 november 2009 02:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh oke, het is weer eens wat anders hé.

slaap zequote:Op vrijdag 20 november 2009 02:28 schreef griekjeee het volgende:
Maarrrr ik ben slapen slaap lekker.

slaap zequote:Op vrijdag 20 november 2009 04:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ben nou ook naar mijn bedje![]()
laters

ik weet dat de tijd langzamer gaat in Indonesie maar half elf in de middagquote:Op vrijdag 20 november 2009 05:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Belachelijke tijd om op te staan, half elf in de middag.

ja, dat vond ik dus ook. Beetje bijtijds kan geen kwaad. Hoewel het hier wel handig zou zijn, kun je direct door naar het vrijdamiddaggebed.quote:Op vrijdag 20 november 2009 05:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik weet dat de tijd langzamer gaat in Indonesie maar half elf in de middag![]()

het is maar net wat je leuk vindquote:Op vrijdag 20 november 2009 05:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat vond ik dus ook. Beetje bijtijds kan geen kwaad. Hoewel het hier wel handig zou zijn, kun je direct door naar het vrijdamiddaggebed.

Het vrijdagmiddaggebed is niet leuk, maar wordt wel steeds meer opgedrongen. Ben blij dat ik daar niet bij hoor.quote:

haha jij ook al hierquote:Op vrijdag 20 november 2009 05:48 schreef Ben. het volgende:
Crash Test Dummies
[ afbeelding ]
Wat een muziek maken de gasten. (L)

welke fora?quote:Op vrijdag 20 november 2009 06:13 schreef Ben. het volgende:
Op FOK! mag dat. Op andere fora heb je weer van die kut regels.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |