abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:41:38 #76
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_76438119
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:56 schreef Surferboy het volgende:

[..]

Altijd fijn om jezelf terug te vinden op I'net..
Dat hij frequentie wisselt maar niet de juiste frequentie heeft? (kan bijna niet anders natuurlijk ). Ik sta inmiddels ook al op het internet. Zo lang het bij zulke leuke dingen blijft is het nog wat.
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_76442115
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 01:04 schreef Sandyman het volgende:

[..]

Staat dat ook ergens in een uitleg ofzo, of ben je dit door schade en schande wijs geworden?

/edit

Heb het nog maar een keer geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet. 1 staat bij de gate en 1 is onderweg naar de gate en dan gaat er 1 in take off, maar die klapt lachend vol op die kist die nog aan de gate staat... En binnen no-time staan er als je niks doet 5 kisten te wachten..
Als je er één laat vertrekken vanaf 'zuid', en gelijk op dat moment de volgende (eventueel 1 ertussen) laat taxiën, passeren ze elkaar op miraculeuze wijze. Als er al een paar staan te wachten kun je ze niet meer op 'zuid' laten landen, want door die rare draai versperren ze de baan.
pi_76464610
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:41 schreef Sandyman het volgende:

[..]

Dat hij frequentie wisselt maar niet de juiste frequentie heeft? (kan bijna niet anders natuurlijk ). Ik sta inmiddels ook al op het internet. Zo lang het bij zulke leuke dingen blijft is het nog wat.
Correctomundo!
pi_76687943
7 dagen nu en nog steeds geen nieuws de zenuwen
pi_76779145
Gisteren moest ik voor de eerste test naar Human Company komen in Amsterdam. De capaciteitentest is gelukkig goed gegaan. Voor 3 of 4 onderdelen had ik niet genoeg tijd.

Daarna ook de persoonlijkheidstest afgelegd. Ze zouden binnen 10 dagen contact met mij opnemen. Ik heb vanmiddag al telefoon gekregen dat ik door ben en ben ook gelijk uitgenodigd voor een orientatiebezoek op 26 januari en voor het intervieuw op 28 januari. Mijn dag kan niet meer stuk :):)
pi_76780223
Vandaag capaciteiten- en persoonlijkheidstest gehad.

De capaciteitentest was op sommige punten meer een uitdaging dan ik eigenlijk verwacht had, maar ik vond het (misschien ook daardoor) eigenlijk wel leuk om te doen. Er was trouwens maar 1 iemand afgevallen in het groepje waar ik de test mee deed...wat kennelijk best wel bijzonder is.

Nou eens afwachten of ik mentaal geschikt geacht wordt...
pi_76782299
Feli allebei
Ik ben morgen aan de beurt
pi_76782347
Kunnen jullie dit topic volmaken, wil 'm kwijt uit m'n AT

Maar succes voor jullie iig
pi_76783219
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:03 schreef Piles het volgende:
Kunnen jullie dit topic volmaken, wil 'm kwijt uit m'n AT

Maar succes voor jullie iig
Ga je het niet proberen bij Eurocontrol?
pi_76784947
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Of bij de luchtmacht?
Er gaat niets boven Groningen
pi_76786979
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:47 schreef sander-3 het volgende:
Of bij de luchtmacht?
Of Belgocontrol Maar ik wil eerst weten wat er mis met me is
En dan maar eens naar de opties kijken, het moet eigenlijk gewoon LVNL worden
pi_76799355
Of je nu door bent of niet: alle testen zijn momentopnames. Het zou best kunnen dat, als je morgen de test aflegt, alles goed gaat!
pi_76814816
Zojuist het verlossende telefoontje gehad na 9 werkdagen ik mag door naar de grading op 3 en 4 februari, dus op naar de volgende zenuwslopende ronde. Deze ronde heb je gelukkig grootendeels zelf in de hand in tegenstelling tot de andere selectiefases waar een derde partij of een software programma een beeld van je schetst en je maar af moet w8en of zij hetzelfde gevoel hadden als jij bij het gesprek

Maar goed succes weer voor degenen die morgen moeten en feli aan degenen die de cap test zojuist met suc6 heeft afgelegd.
pi_76815935
Ik wil hem ook uit mijn at..
pi_76816356
Ik ben ook niet door dus.
pi_76816360
Dubbel
pi_76816674
Zoo net terug uit Amersfoort. De capaciteitentest gehaald! Het is nu wachten op de uitslag van de persoonlijkheidstest. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik heb hem naar eer en geweten ingevuld. Nu maar hopen dat ze mij doorlaten
pi_76819610
w00t...

Ben mentaal ongeschikt verklaard...

Dwz, emailtje gekregen dat de testresultaten niet aan de norm voldoen. En dat terwijl 80% kennelijk die test haalt. Wel jammer dat je niets weet van de resultaten die je nou eigenlijk gehaald hebt, maar ja dat doen ze natuurlijk zodat je niet de volgende keer daar even tactisch gebruik van kan maken of het gewenste profiel op internet post en iedereen zich daaraan kan aanpassen...

Ik mag wel na 12 maanden nog eens solliciteren maar goed, dan ben ik op dat moment al 25 en waarschijnlijk verzeild in een andere tak van sport. Nog maar eens over nadenken dus...

Tsja zuur, als ik nou bij het interview door een aantal mensen niet geschikt was verklaard is dat nog 1 ding, maar door zo'n paar computerprogramma's is wel erg onbevredigend moet ik zeggen.

Alle anderen nog succes verder...
pi_76819732
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:47 schreef switchblade3000 het volgende:
w00t...

Jij ook al Fokkers zijn mentaal niet helemaal in orde blijkbaar
En je kan feedback krijgen van de psycholoog, maar dat moet je zelf aanvragen
pi_76820001
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:47 schreef switchblade3000 het volgende:
w00t...

Dwz, emailtje gekregen dat de testresultaten niet aan de norm voldoen. En dat terwijl 80% kennelijk die test haalt. Wel jammer dat je niets weet van de resultaten die je nou eigenlijk gehaald hebt, maar ja dat doen ze natuurlijk zodat je niet de volgende keer daar even tactisch gebruik van kan maken of het gewenste profiel op internet post en iedereen zich daaraan kan aanpassen...

Ik mag wel na 12 maanden nog eens solliciteren maar goed, dan ben ik op dat moment al 25 en waarschijnlijk verzeild in een andere tak van sport. Nog maar eens over nadenken dus...

Tsja zuur, als ik nou bij het interview door een aantal mensen niet geschikt was verklaard is dat nog 1 ding, maar door zo'n paar computerprogramma's is wel erg onbevredigend moet ik zeggen.

Alle anderen nog succes verder...
Klote voor je.
Het is idd erg klote dat je door zo'n computertest af kunt vallen en dat je daarna niet eens te horen krijgt waarom je niet door mag. Ik heb die persoonlijkheidstest ingevuld maar ik weet echt niet wat ik er van moet denken.
pi_76822251
"Ik heb die persoonlijkheidstest ingevuld maar ik weet echt niet wat ik er van moet denken."

Tsja ruim 400 vragen...Ik weet het ook niet. Ik kan nog wel herinneren dat de vraag 'Als je spanning voelt presteer je dan beter?' regelmatig in verschillende bewoordingen terugkwam en dat ik die consequent met het equivalent van 'ja' heb beantwoord, wat ik overigens ook echt denk.

Dat is wel iets wat je op meerdere manieren kan uitleggen natuurlijk...

Verder houd ik van felle kleuren en discussiëren over filosofische vraagstukken. Ik heb ook regelmatig 'neutraal' geantwoord maar ook redelijk vaak de extreme antwoorden...dus misschien heb ik te sterke meningen. Het blijft speculeren...

@Piles

Hmm...interessant. Ik zou het op zich wel willen weten want dan kan je tenminste nog iets leren. Heb jij dat al gedaan of niet? Gewoon recruitment mailen?

[ Bericht 5% gewijzigd door switchblade3000 op 14-01-2010 20:50:48 ]
pi_76822359
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 20:44 schreef switchblade3000 het volgende:
@Piles

Kan je ook feedback vragen op die psychologische testen meteen na de capaciteitentest? IIRC ben jij namelijk in een later stadium pas afgevallen. Ik zou het op zich wel willen weten want dan kan je tenminste nog iets leren. Moet je er dan ook voor betalen of niet?
Je kan feedback vragen over de persoonlijkheidstest Daar ben ik ook op afgevallen En als je iets wil weten moet je altijd mailen/bellen, dat moet zo onderhand toch wel duidelijk zijn. Het is geen gewone studie waarbij alles maar komt aanwaaien
pi_76822634
Hmm...Ok.

Ik dacht omdat ze zeggen "we corresponderen niet over testresultaten" dat ze dat ook echt meenden...Heb je ook al feedback op je test gekregen of niet?
pi_76822668
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 20:53 schreef switchblade3000 het volgende:
Hmm...Ok.

Ik dacht omdat ze zeggen "we corresponderen niet over testresultaten" dat ze dat ook echt meenden...Heb je ook al feedback op je test gekregen of niet?
Ging dat niet over de capaciteitentest? Nee, nog niet
pi_76822869
Moet je daar enorm veel achteraan mailen en bellen of niet?

[ Bericht 100% gewijzigd door switchblade3000 op 14-01-2010 21:04:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')