abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74855375
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:44 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Misschien moet de D66 stoppen met valse leugens te verspreiden
Valse leugens? Mogen ze wel goudeerlijke leugens verkopen? Maar, zoals, welke leugens?
quote:
en dus kiezersbedrog te plegen
Hm, ja.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:49:53 #27
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_74855383
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:47 schreef Thomas B. het volgende:
Kan je dan even iets duidelijker zijn in je aantijgingen? Welke D66 leugens bedoel je precies?
Gekozen burgermeesterschap bv.
Was puur verkiezersbedrog, dat ben je toch wel met me eens?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_74855390
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:48 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Dus de zetels van het CDA zullen automatisch letterlijk afsterven?
Dat is goed mogelijk, maar het kan ook zijn dat de babyboomgeneratie veilig CDA gaat stemmen zodra zij met pensioen zijn. En dus verandert er misschien niks.
Signature:
Maximaal 4 regels
pi_74855409
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Kinderachig????
Niks kinderachtig aan. Zo liggen nu eenmaal de feiten mijn beste.
Probeer het niet te ontkennen.
oke
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:47 schreef Thomas B. het volgende:
Kan je dan even iets duidelijker zijn in je aantijgingen? Welke D66 leugens bedoel je precies?
kom met deze "feiten" dan.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_74855411
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:49 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Wat is daar precies over gelogen?
quote:
Absoluut. Puur verkiezersbedrog.
pi_74855417
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:49 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ja leuk was dat. Is geprobeerd. Werkte niet. Ga 's verder.
pi_74855445
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:50 schreef shouta het volgende:

[..]

Dat is goed mogelijk, maar het kan ook zijn dat de babyboomgeneratie veilig CDA gaat stemmen zodra zij met pensioen zijn. En dus verandert er misschien niks.
Je hebt nog steeds niet gereageerd op mn vorige post... met je centrumpartij. De CD was ook een centrumpartij. Die had het zelfs in de naam staan.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:52:01 #33
110987 ErwinRommel
pi_74855455
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:48 schreef Monidique het volgende:

[..]

Eens! Stuitend! Schande! Onwaarheden! Tegen de muur, Pool, dit mag je niet zeggen over Geert "Vrijheidminnende Held" Wilders!!!!!!!!!!!! !!!!!
Stel je niet aan man!!
Doet pijn hè? Doet pijn om te zien dat de mensen eens doorhebben dat er door de linkse kerk enkel verkiezers bedrog wordt gepleegd?
CDA idem!
pi_74855495
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:52 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Stel je niet aan man!!
Ik stel me niet aan!!! Het is puur quatscherig verkiezersbedrog, Geert Wilders IS geen hypocriet!!!!
quote:
Doet pijn hè? Doet pijn om te zien dat de mensen eens doorhebben dat er door de linkse kerk enkel verkiezers bedrog wordt gepleegd?
Hm, ja.
pi_74855518
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Datzijn die oudjes die uit de babyboom eens en voor altijd op CDA gesteld hebben en dit doorgeven aan zoon/dochter. Mag hopen dat de PVV de echte winnaar gaat worden.
De PVV heeft geen realistische voorstellen. Als het aan de PVV ligt, blijft de AOW-leeftijd 65 en gaan alle babyboomers dus (uiterlijk) met 65 met pensioen. En dat wordt dan NIET betaald door de rest van de beroepsbevolking die wat langer moet doorwerken. De kosten voor de AOW gaan als een raket de lucht in als er PVV-beleid zou worden uitgevoerd.

De PVV is verder fel tegen de kilometerheffing, dus daar worden ook geen inkomsten mee gegenereerd. Ook de hypotheekrenteaftrek, die ons jaarlijks miljarden euro's kost, willen ze handhaven. Hoe ze een sluitende begroting denken te krijgen in een tijd dat er zo'n 35 miljard bezuinigd moet worden, is mij een compleet mysterie.

De PVV is kort samengevat irrealistisch en lachwekkend.
pi_74855520
verkiezersbedrog
pi_74855540
whehe, de PVV stemmer begint weer over "de linkse kerk".

het is toch ook een apart volk he.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:54:46 #38
110987 ErwinRommel
pi_74855550
eerlijk om te zien dat de linkse FOK medemensen zich op de kast gejaagd voelen.
Ik vraag me af waarom die angst dat zij, de linkse kerk, terrein aan het verliezen is.
pi_74855558
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:51 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Je hebt nog steeds niet gereageerd op mn vorige post... met je centrumpartij. De CD was ook een centrumpartij. Die had het zelfs in de naam staan.
PvdA zakt naar dieptepunt

Reageer je niet op de verkeerde?
Signature:
Maximaal 4 regels
pi_74855596
Hm, nu moet ik wel opmerken dat toen de Elsevier schreef over de verrechtsing van "de jeugd van tegenwoordig", D66 heel verdacht niet werd gerekend tot 'links'. Dus D66 is niet links!!!! Doet pijn he om zo deductologisch je ONGELIJK via elsevier te zien?!
  donderdag 19 november 2009 @ 16:56:26 #41
110987 ErwinRommel
pi_74855608
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:53 schreef isogram het volgende:

[..]

De PVV heeft geen realistische voorstellen. Als het aan de PVV ligt, blijft de AOW-leeftijd 65 en gaan alle babyboomers dus (uiterlijk) met 65 met pensioen. En dat wordt dan NIET betaald door de rest van de beroepsbevolking die wat langer moet doorwerken. De kosten voor de AOW gaan als een raket de lucht in als er PVV-beleid zou worden uitgevoerd.

De PVV is verder fel tegen de kilometerheffing, dus daar worden ook geen inkomsten mee gegenereerd. Ook de hypotheekrenteaftrek, die ons jaarlijks miljarden euro's kost, willen ze handhaven. Hoe ze een sluitende begroting denken te krijgen in een tijd dat er zo'n 35 miljard bezuinigd moet worden, is mij een compleet mysterie.

Dat is heel simpel op te lossen. Stop OWS, stop hypo-aftrek. Geld over dus. Klaar.
pi_74855616
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
eerlijk om te zien dat de linkse FOK medemensen zich op de kast gejaagd voelen.
Zeker, zeer eerlijk.
quote:
Ik vraag me af waarom die angst dat zij, de linkse kerk, terrein aan het verliezen is.
Hm, ja.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:57:52 #43
110987 ErwinRommel
pi_74855649
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
whehe, de PVV stemmer begint weer over "de linkse kerk".

het is toch ook een apart volk he.
Volk apart ja, wellicht een volk van "Stavast" ipv draaikonterij.
pi_74855651
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zeker, zeer eerlijk.
[..]

Hm, ja.
pi_74855672
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:57 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Volk apart ja, wellicht een volk van "Stavast" ipv draaikonterij.
wat bedoel je precies met "de linkse kerk" dan?
pi_74855733
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:41 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Leuk al die tagjes. Jammer dat het je punt niet versterkt.
Is ook niet de bedoeling.
quote:
CDA is inderdaad een partij in het midden, maar dat feit opzich verklaart de stabiliteit niet. De PvdA is ook een middenpartij maar die komt er minder goed vanaf. Ik vind het een interessant fenomeen. Hoe komt het dat een acherban van christelijke partijen heel anders reageert op slechte prestaties dan bijvoorbeeld de achterban van de PvdA?
Niet de gehele achterban is christelijk. Zie ook de waarden die Pool heeft gepost.
Niet iedereen vindt de prestaties van het CDA 'slecht'. Of anders: niet iedereen ziet het CDA als oorzaak van al het slechte in onze maatschappij.
quote:
Ik denk dat Rommel wel een punt heeft. Op een of andere manier kennen deze partijen een hele trouwe aanhang, maar ik wil dan graag weten hoe dat komt. Is dat politieke desinteresse of apathie?
Of geen van beide en geloof in hetgeen het CDA voor staat.

Ongetwijfeld zal bij een partij als de SGP veel stemgedrag van ouder op kind gaan. Maar goed, dat hoeft niet per definitie fout te zijn.
quote:
Wat is de rol van de politieke leiders op deze waardering? etc etc. Snap dat het teveel van je gevraagd is om soms iets verder te denken over bepaalde processen dan je neus lang is, maar ga niet zo bijdehand lopen doen alsjeblieft.
Jij komt aan met het 'niet zien van de werkelijkheid' door een aantal miljoen Nederlanders. Dat klinkt op z'n minst arrogant en laatdunkend.

Verder heb je zeker gelijk dat het een interessant fenomeen is. Ik zou ook niet direct kunnen zien wat de kracht van het CDA is. Balkenende lijkt op een forum als FOK! collectief uitgekotst te worden. Ik kijk er wat minder negatief tegenaan maar hij kan niet dé reden zijn voor het succes. Het zou een combinatie tussen het centristische, Balkenende, CDA normen & waarden en een sublieme PR afdeling kunnen zijn.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_74855739
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat is heel simpel op te lossen. Stop OWS, stop hypo-aftrek. Geld over dus. Klaar.
De PVV, die jij zo graag wil, gaat niet stoppen met de HRA. Die willen ze handhaven.
Zelfs als je OWS volledig zou afschaffen, kom je daar dus nergens mee. Verdiep je in feiten en doe niet net alsof alle begrotingstekorten in Nederland zijn opgelost door OWS af te schaffen. Dat is maar een fractie van wat AOW en HRA kosten.
pi_74855756
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:53 schreef isogram het volgende:

[..]

Nog een mooie: PVV wil dat migranten de eerste tien jaar geen uitkering kunnen ontvangen. Dat betekent dus dat ze ook geen premies hoeven te betalen, waardoor ze veel goedkoper zijn voor werkgevers
  donderdag 19 november 2009 @ 17:01:25 #49
110987 ErwinRommel
pi_74855802
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

wat bedoel je precies met "de linkse kerk" dan?
De betweters met als achtergrond het sociaal-democratische gedachtegoed +D66.
pi_74855809
how deep is the ocean how deep is the sea do not save theme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')