Valse leugens? Mogen ze wel goudeerlijke leugens verkopen? Maar, zoals, welke leugens?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Misschien moet de D66 stoppen met valse leugens te verspreiden
Hm, ja.quote:en dus kiezersbedrog te plegen
Gekozen burgermeesterschap bv.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:47 schreef Thomas B. het volgende:
Kan je dan even iets duidelijker zijn in je aantijgingen? Welke D66 leugens bedoel je precies?
Dat is goed mogelijk, maar het kan ook zijn dat de babyboomgeneratie veilig CDA gaat stemmen zodra zij met pensioen zijn. En dus verandert er misschien niks.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:48 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dus de zetels van het CDA zullen automatisch letterlijk afsterven?
okequote:Op donderdag 19 november 2009 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kinderachig????
Niks kinderachtig aan. Zo liggen nu eenmaal de feiten mijn beste.
Probeer het niet te ontkennen.
kom met deze "feiten" dan.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:47 schreef Thomas B. het volgende:
Kan je dan even iets duidelijker zijn in je aantijgingen? Welke D66 leugens bedoel je precies?
Wat is daar precies over gelogen?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gekozen burgermeesterschap bv.
Absoluut. Puur verkiezersbedrog.quote:Was puur verkiezersbedrog, dat ben je toch wel met me eens?
Ja leuk was dat. Is geprobeerd. Werkte niet. Ga 's verder.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gekozen burgermeesterschap bv.
Was puur verkiezersbedrog, dat ben je toch wel met me eens?
Je hebt nog steeds niet gereageerd op mn vorige post... met je centrumpartij. De CD was ook een centrumpartij. Die had het zelfs in de naam staan.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:50 schreef shouta het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk, maar het kan ook zijn dat de babyboomgeneratie veilig CDA gaat stemmen zodra zij met pensioen zijn. En dus verandert er misschien niks.
Stel je niet aan man!!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Eens! Stuitend! Schande! Onwaarheden! Tegen de muur, Pool, dit mag je niet zeggen over Geert "Vrijheidminnende Held" Wilders!!!!!!!!!!!! !!!!!
Ik stel me niet aan!!! Het is puur quatscherig verkiezersbedrog, Geert Wilders IS geen hypocriet!!!!quote:
Hm, ja.quote:Doet pijn hè? Doet pijn om te zien dat de mensen eens doorhebben dat er door de linkse kerk enkel verkiezers bedrog wordt gepleegd?
De PVV heeft geen realistische voorstellen. Als het aan de PVV ligt, blijft de AOW-leeftijd 65 en gaan alle babyboomers dus (uiterlijk) met 65 met pensioen. En dat wordt dan NIET betaald door de rest van de beroepsbevolking die wat langer moet doorwerken. De kosten voor de AOW gaan als een raket de lucht in als er PVV-beleid zou worden uitgevoerd.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Datzijn die oudjes die uit de babyboom eens en voor altijd op CDA gesteld hebben en dit doorgeven aan zoon/dochter. Mag hopen dat de PVV de echte winnaar gaat worden.
PvdA zakt naar dieptepuntquote:Op donderdag 19 november 2009 16:51 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet gereageerd op mn vorige post... met je centrumpartij. De CD was ook een centrumpartij. Die had het zelfs in de naam staan.
Dat is heel simpel op te lossen. Stop OWS, stop hypo-aftrek. Geld over dus. Klaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:53 schreef isogram het volgende:
[..]
De PVV heeft geen realistische voorstellen. Als het aan de PVV ligt, blijft de AOW-leeftijd 65 en gaan alle babyboomers dus (uiterlijk) met 65 met pensioen. En dat wordt dan NIET betaald door de rest van de beroepsbevolking die wat langer moet doorwerken. De kosten voor de AOW gaan als een raket de lucht in als er PVV-beleid zou worden uitgevoerd.
De PVV is verder fel tegen de kilometerheffing, dus daar worden ook geen inkomsten mee gegenereerd. Ook de hypotheekrenteaftrek, die ons jaarlijks miljarden euro's kost, willen ze handhaven. Hoe ze een sluitende begroting denken te krijgen in een tijd dat er zo'n 35 miljard bezuinigd moet worden, is mij een compleet mysterie.
De PVV is kort samengevat irrealistisch en lachwekkend.
Zeker, zeer eerlijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
eerlijk om te zien dat de linkse FOK medemensen zich op de kast gejaagd voelen.
Hm, ja.quote:Ik vraag me af waarom die angst dat zij, de linkse kerk, terrein aan het verliezen is.
Volk apart ja, wellicht een volk van "Stavast" ipv draaikonterij.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
whehe, de PVV stemmer begint weer over "de linkse kerk".
het is toch ook een apart volk he.
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zeker, zeer eerlijk.
[..]
Hm, ja.
wat bedoel je precies met "de linkse kerk" dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volk apart ja, wellicht een volk van "Stavast" ipv draaikonterij.
Is ook niet de bedoeling.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:41 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Leuk al die tagjes. Jammer dat het je punt niet versterkt.
Niet de gehele achterban is christelijk. Zie ook de waarden die Pool heeft gepost.quote:CDA is inderdaad een partij in het midden, maar dat feit opzich verklaart de stabiliteit niet. De PvdA is ook een middenpartij maar die komt er minder goed vanaf. Ik vind het een interessant fenomeen. Hoe komt het dat een acherban van christelijke partijen heel anders reageert op slechte prestaties dan bijvoorbeeld de achterban van de PvdA?
Of geen van beide en geloof in hetgeen het CDA voor staat.quote:Ik denk dat Rommel wel een punt heeft. Op een of andere manier kennen deze partijen een hele trouwe aanhang, maar ik wil dan graag weten hoe dat komt. Is dat politieke desinteresse of apathie?
Jij komt aan met het 'niet zien van de werkelijkheid' door een aantal miljoen Nederlanders. Dat klinkt op z'n minst arrogant en laatdunkend.quote:Wat is de rol van de politieke leiders op deze waardering? etc etc. Snap dat het teveel van je gevraagd is om soms iets verder te denken over bepaalde processen dan je neus lang is, maar ga niet zo bijdehand lopen doen alsjeblieft.
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat is heel simpel op te lossen. Stop OWS, stop hypo-aftrek. Geld over dus. Klaar.
Nog een mooie: PVV wil dat migranten de eerste tien jaar geen uitkering kunnen ontvangen. Dat betekent dus dat ze ook geen premies hoeven te betalen, waardoor ze veel goedkoper zijn voor werkgeversquote:Op donderdag 19 november 2009 16:53 schreef isogram het volgende:
[..]
De PVV heeft geen realistische voorstellen. Als het aan de PVV ligt, blijft de AOW-leeftijd 65 en gaan alle babyboomers dus (uiterlijk) met 65 met pensioen. En dat wordt dan NIET betaald door de rest van de beroepsbevolking die wat langer moet doorwerken. De kosten voor de AOW gaan als een raket de lucht in als er PVV-beleid zou worden uitgevoerd.
De PVV is verder fel tegen de kilometerheffing, dus daar worden ook geen inkomsten mee gegenereerd. Ook de hypotheekrenteaftrek, die ons jaarlijks miljarden euro's kost, willen ze handhaven. Hoe ze een sluitende begroting denken te krijgen in een tijd dat er zo'n 35 miljard bezuinigd moet worden, is mij een compleet mysterie.
De PVV is kort samengevat irrealistisch en lachwekkend.
De betweters met als achtergrond het sociaal-democratische gedachtegoed +D66.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met "de linkse kerk" dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |