Dankjewel!quote:
Yep, wekkertje gaat om half 4 en ik begin om half 6quote:Op donderdag 19 november 2009 20:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ga jij nu ook slapen? morgen vroeg werken?
You lucky bastardquote:Op donderdag 19 november 2009 20:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
slaap lekker, ik volg over een uurtje ofzo
Nou ik trek wel iets met lange mouwen aan onder mijn uniform, ben ik verzekerd van warmtequote:Op donderdag 19 november 2009 20:41 schreef Thrust het volgende:
[..]
Slaap lekker(zal vragen of de thermostaat wat hoger voor je willen zetten
)
oww jij hebt je aandacht vandaag al wel gehad dan mevrouw coltruiquote:Op donderdag 19 november 2009 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik zat met 1 secretaresse. Maar wel heel veel mannen.
Hoezo is dat raar?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er twee kaartjes voor, nu nog een liefhebber vinden die mee wil. Moet wel een ECHTE liefhebber zijn, anders vinden ze het vreemd dat ik sta te janken
As we speak zit een collega me te vertellen dat een andere collega me leuk zou vinden.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
oww jij hebt je aandacht vandaag al wel gehad dan mevrouw coltrui
dat is nummer 2 in een korte tijd nu tochquote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
As we speak zit een collega me te vertellen dat een andere collega me leuk zou vinden.
en dat is een stomme collega?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
As we speak zit een collega me te vertellen dat een andere collega me leuk zou vinden.
Is hij een beetje leuk?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gisteren begonnen in het boek! En ik ga zo (als ik mijn volgende filmpje af heb) weer verder lezen!quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
dat is nummer 2 in een korte tijd nu tochJe brengt al die heren hun hoofd op hol
Nee, eigenlijk is ie best leuk.quote:
wanneer heb je dan brown uit?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben gisteren begonnen in het boek! En ik ga zo (als ik mijn volgende filmpje af heb) weer verder lezen!
Sorry lieverd, die krijg je de volgende keer gewoon terug. Het lukt me nietquote:
Gewoon de mysterieuze dame mssquote:Op donderdag 19 november 2009 20:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet, juist omdat ik eigenlijk zelf niks versierderigs onderneem ofzo.
[..]
Nee, eigenlijk is ie best leuk.
En hij woont sinds een maand in Apeldoorn.
En het is sinds 3 maanden uit met zijn vriendin.![]()
![]()
potentieel door je matras trekkertje dus?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet, juist omdat ik eigenlijk zelf niks versierderigs onderneem ofzo.
[..]
Nee, eigenlijk is ie best leuk.
En hij woont sinds een maand in Apeldoorn.
En het is sinds 3 maanden uit met zijn vriendin.![]()
![]()
doozquote:Op donderdag 19 november 2009 21:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sorry lieverd, die krijg je de volgende keer gewoon terug. Het lukt me niet
Ik zie niet in waarom dat een probleem is. Muziek roept nu eenmaal emoties op.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat janken van toffe muziek
Uhuhquote:
Mwah, voordat ik iets met een collega uithaal moet het toch wel relationeel zijn. Niet puur voor sex. Daarvoor ga ik niet allemaal gedonder en stiekem gedoe riskeren.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
potentieel door je matras trekkertje dus?
ik kan het je wel aanraden hoor, sex met een collegaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, voordat ik iets met een collega uithaal moet het toch wel relationeel zijn. Niet puur voor sex. Daarvoor ga ik niet allemaal gedonder en stiekem gedoe riskeren.
Met mijn vorige collega die ik gedate heb, heb ik uiteindelijk 4 jaar samengewoond.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik kan het je wel aanraden hoor, sex met een collega![]()
en nu slapen
bah kluts wat saai en berekend weerquote:Op donderdag 19 november 2009 21:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, voordat ik iets met een collega uithaal moet het toch wel relationeel zijn. Niet puur voor sex. Daarvoor ga ik niet allemaal gedonder en stiekem gedoe riskeren.
En jij bent dat nooit?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
bah kluts wat saai en berekend weer
Meer simpel weg verstandigquote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
oehquote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met mijn vorige collega die ik gedate heb, heb ik uiteindelijk 4 jaar samengewoond.
Dat wist ik nog dat het een collega van jou wasquote:Op donderdag 19 november 2009 21:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oeh
ik rotzooi nu bijna een half jaar met een collega
Ohh! Wat onverstandig!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oeh
ik rotzooi nu bijna een half jaar met een collega
Soms wel he?quote:
Denk dat het 't veiligste is om 't naar een stomerij of iets dergelijks te brengen.. Als dat kan met leer tenminste, met suede (ofzo?) kan 't wel..quote:Op donderdag 19 november 2009 21:29 schreef Kluts het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je een vetvlek uit leer krijgt?
Hoe bedoel je " weer" ? I am just gettin' the hang of it.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee, er zit frituurvet op mn laars.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Denk dat het 't veiligste is om 't naar een stomerij of iets dergelijks te brengen.. Als dat kan met leer tenminste, met suede (ofzo?) kan 't wel..
oma weet dat !quote:Op donderdag 19 november 2009 21:29 schreef Kluts het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je een vetvlek uit leer krijgt?
Ja, heb ik al gekeken, maar ik heb geen talkpoeder, wat ze adviseren. En op andere sites krijg je allemaal van die enge dingen, zoals terpentine.quote:
Zou het eerst met dreft proberen bv dat schuimspul voor over te gaan naar drastische middelen, Als het kan wachten kan ik het zondag ff aan zus vragen die mode muts heeft vast wel een ideequote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, heb ik al gekeken, maar ik heb geen talkpoeder, wat ze adviseren. En op andere sites krijg je allemaal van die enge dingen, zoals terpentine.
kan wel goed gaan hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, heb ik al gekeken, maar ik heb geen talkpoeder, wat ze adviseren. En op andere sites krijg je allemaal van die enge dingen, zoals terpentine.
Ja, ik heb natuurlijk vanavond bedacht dat ik morgen een rokje aan wil doen met die laarzen.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:35 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zou het eerst met dreft proberen bv dat schuimspul voor over te gaan naar drastische middelen, Als het kan wachten kan ik het zondag ff aan zus vragen die mode muts heeft vast wel een idee
Het zijn laarzen.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
kan wel goed gaan hooreerst op een klein stukkie proberen wat het effect is
Toch zonde van die leren broek
Terpetine is niet eng!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Boxje wou ze leren pijpen grapje maken sommige mensen hebben nou eenmaal een aanloopje nodigquote:
Ik geef box toch wel wat meer credit dan dat hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:42 schreef Thrust het volgende:
[..]
Boxje wou ze leren pijpen grapje maken sommige mensen hebben nou eenmaal een aanloopje nodig
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik geef box toch wel wat meer credit dan dat hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |