HBS= Hold Bagage Screeningquote:Op donderdag 19 november 2009 18:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik gokte maar wat. Maar waar staan alle afkortingen voor?
klopt, maar dit is al iets duidelijker dan alleen afkortingen... nou lijkt het nog ergens over te gaanquote:Op donderdag 19 november 2009 18:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
HBS= Hold Bagage Screening
HRF= High Risk Flight
niet dat je nu weet wat het werk inhoud
hahaquote:Op donderdag 19 november 2009 18:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
klopt, maar dit is al iets duidelijker dan alleen afkortingen... nou lijkt het nog ergens over te gaan
Ja. Apollo is geen afkorting en visitatie ook niet, voor het geval we daar zometeen over beginnenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Durf duidelijke taal te vragen: Jullie hebben het overduidelijk over werk op een vliegveld?
ja echt bizar, mag geen apollo doen omdat ik niet kan cabinnen maar mag morgen wel clean area makenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja. Apollo is geen afkorting en visitatie ook niet, voor het geval we daar zometeen over beginnen![]()
.
En skaai staat onder jou? Visitatie is toch strip search?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hahaIk ben dus HRF-agent
(klinkt heul spannend he) en Skaai is Visiteur die niet naar HBS wilt lol
Serieus... ik snap hier helemaal niks van...quote:Op donderdag 19 november 2009 18:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja echt bizar, mag geen apollo doen omdat ik niet kan cabinnen maar mag morgen wel clean area maken
Wij staan niet onder elkaar, zegmaarquote:Op donderdag 19 november 2009 18:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En skaai staat onder jou? Visitatie is toch strip search?
Cabinnen is een toestel van top tot teen controleren op wapens/bommen/granaten (veel bukken onder stoelen enzo)quote:Op donderdag 19 november 2009 18:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Serieus... ik snap hier helemaal niks van...
alleen jammer dat sommige van jouw collega's (en een aantal van mij ) denken dat wij elite zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 18:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wij staan niet onder elkaar, zegmaar. Liggen ook niet
.
We hebben ieder ons eigen functie en andere werkzaamheden.
Ik krijg al last van mijn rug met opzetten, laat staan een gate cleanenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:33 schreef Skaai het volgende:
Ohja ik haat cleanen. Vooral de bankjes, ik word altijd duizelig.
Ik heb tot nu toe 4 keer op de lane van I-Sec moeten staan. En echt dat opzetten daar is zo kansloos, ik voelde me een aanstellerig gepijnigd vogeltje naderhand, 2,5 uur op een HRF vlucht staan doe ik met gemak, maar dit was slopend. Ik hoop echt niet dat je naar het vertrek filter wordt gestuurd zegquote:Op donderdag 19 november 2009 18:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hi auto, Hi murm
[..]
Ik krijg al last van mijn rug met opzetten, laat staan een gate cleanen
He, wij zijn allemaal collega's van elkaar he.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
alleen jammer dat sommige van jouw collega's (en een aantal van mij ) denken dat wij elite zijnEr is nog steeds een oranje pasjes nijd
ze krijgen de *@(!@ maarquote:Op donderdag 19 november 2009 18:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe 4 keer op de lane van I-Sec moeten staan. En echt dat opzetten daar is zo kansloos, ik voelde me een aanstellerig gepijnigd vogeltje naderhand, 2,5 uur op een HRF vlucht staan doe ik met gemak, maar dit was slopend. Ik hoop echt niet dat je naar het vertrek filter wordt gestuurd zeg.
Mensen lastig vallen met irritante kut vragen en betaald krijgen ook en als ze niet meewerken mag je ze selectee checkenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
He, wij zijn allemaal collega's van elkaar he.. Ik maak geen onderscheid, alleen in werkzaamheden
.
Maar jullie zijn toch ook elite, beetje geld verdienen met ouwehoeren. Het is jaloezie!
DE SLMquote:Op donderdag 19 november 2009 18:47 schreef Skaai het volgende:
You go girlll
Ik wil de Royal Air Maroc doen, of de El Al. Zodat ik kan meepraten over hoe vervelend die vluchten schijnen te zijn
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:52 schreef Skaai het volgende:
Die had ik als optie als ik vandaag had gewerkt, volgens mij vliegt die morgen niet vandaar.
Waarom ben je een workaholic als je er over praat?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:03 schreef Thrust het volgende:
Kan er niet beter uit [schiphol] topic van gemaakt worden![]()
Stelletje workaholics
Oh nou dan hou ik mijn mond maar en post ik niks meer in het singles topic.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:03 schreef Thrust het volgende:
Stelletje workaholics
Vergeet wat ik gepost heb! Singles topic kan niet zonder Skaaiquote:Op donderdag 19 november 2009 19:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh nou dan hou ik mijn mond maar en post ik niks meer in het singles topic..
Als ik samen met D_K slijmerig mag doen in het topic, dan mogen jullie het ook over Schiphol hebben in jullie geheimtaal!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh nou dan hou ik mijn mond maar en post ik niks meer in het singles topic..
subwayquote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef dawg het volgende:
een subwaybroodje namaken is best simpel. en lekker.
je bent jaloers op onze ubercoole werkplek en onze ubercoole manier van pratenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:03 schreef Thrust het volgende:
Stelletje workaholics
Slijm een end weg, ik stoor me er niet aan hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ik samen met D_K slijmerig mag doen in het topic, dan mogen jullie het ook over Schiphol hebben in jullie geheimtaal!
Het heeft toch anders aardig stand gehouden voordat ik er kwamquote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef Thrust het volgende:
[..]
Vergeet wat ik gepost heb! Singles topic kan niet zonder Skaai
Waar het hart van vol is... Als je er veelvuldig over praat laat je het werk niet helemaal los lijkt mijquote:Op donderdag 19 november 2009 19:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom ben je een workaholic als je er over praat?
Inderdaaaaad, puur omdat het incrowd is komt er jaloezie bij kijken!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
je bent jaloers op onze ubercoole werkplek en onze ubercoole manier van praten
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Inderdaaaaad, puur omdat het incrowd is komt er jaloezie bij kijken!
Daarom. Ik dus ook niet. Neem het alleen even voor je op (ja, je bent een stoere chick, is niet eens nodig)quote:Op donderdag 19 november 2009 19:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Slijm een end weg, ik stoor me er niet aan hoor
Ik ben de laatste die iemand gaat vertellen wat ze wel en niet moeten posten
[..]
Het heeft toch anders aardig stand gehouden voordat ik er kwam
Dat hoeft geen nadelig iets te zijn hoor, als iemand het fijn heeft en gepassioneerd is in wat hij doet is er niks verkeerds aan.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:09 schreef Thrust het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is... Als je er veelvuldig over praat laat je het werk niet helemaal los lijkt mij
Ik volg het even niet meer? Waar ben ik nog geen jaar weg van?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:11 schreef Thrust het volgende:
[..]
je bent nog geen jaar weg en ze weten niet meer wie je bent
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom. Ik dus ook niet. Neem het alleen even voor je op (ja, je bent een stoere chick, is niet eens nodig)
zij wel, ik niet... ik kan achter P.I. schuilen als iets eng wordtquote:Op donderdag 19 november 2009 19:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom. Ik dus ook niet. Neem het alleen even voor je op (ja, je bent een stoere chick, is niet eens nodig)
luna aast op mijn ben en jerry ijs lolquote:
Nou als het achter een leuke P.I is heb ik er geen probleem meequote:Op donderdag 19 november 2009 19:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zij wel, ik niet... ik kan achter P.I. schuilen als iets eng wordt(incrowd taal
)
Ik zie alleen de symptomen doe niet gelijk de uitslagquote:Op donderdag 19 november 2009 19:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat hoeft geen nadelig iets te zijn hoor, als iemand het fijn heeft en gepassioneerd is in wat hij doet is er niks verkeerds aan.
Zolang ik of mijn omgeving er niet onder gaat lijden praat ik over mijn werk zo vaak en graag ik maar wil
Van schipholquote:Op donderdag 19 november 2009 19:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik volg het even niet meer? Waar ben ik nog geen jaar weg van?
Poezelsquote:Op donderdag 19 november 2009 19:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
luna aast op mijn ben en jerry ijs lol
Maar ik werk nog steeds op Schiphol dus ik snap niet wat je bedoeld met 'Nog geen jaar weg en...'quote:Op donderdag 19 november 2009 19:16 schreef Thrust het volgende:
Van schipholer lopen wel meer mensen rond waaronder ik zo af en toe
hij is er denk ik zelf nog geen jaar weg en wordt niet meer herkend ofzoiets.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maar ik werk nog steeds op Schiphol dus ik snap niet wat je bedoeld met 'Nog geen jaar weg en...'
Oh zo ver dacht ik niet eensquote:Op donderdag 19 november 2009 19:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hij is er denk ik zelf nog geen jaar weg en wordt niet meer herkend ofzoiets.
zijn die er dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou als het achter een leuke P.I is heb ik er geen probleem mee
Het ging over afkortingen en termen die sommige niet begrepen omdat ik er wel veel werk(te) snapte ik wel wat jullie bedoeldequote:Op donderdag 19 november 2009 19:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maar ik werk nog steeds op Schiphol dus ik snap niet wat je bedoeld met 'Nog geen jaar weg en...'
geen hrf voor skaaiquote:
Die lange Surinamer, Robert ofzo. Knappe lange man, hij moet alleen niet te veel pratenquote:
Hey ik ben al de hele dag lui ja, ik heb een excuus!quote:
wat heb jij daar dan gedaan?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:20 schreef Thrust het volgende:
[..]
Het ging over afkortingen en termen die sommige niet begrepen omdat ik er wel veel werk(te) snapte ik wel wat jullie bedoelde
Zorgen dat je de s'winters warmpjes bij zit en zomers lekker koel, lampjes wisselen kleine verbouwingen van allesquote:Op donderdag 19 november 2009 19:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat heb jij daar dan gedaan?
Je mag het beestje ook bij de naam noemen hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 19:26 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zorgen dat je de s'winters warmpjes bij zit en zomers lekker koel, lampjes wisselen kleine verbouwingen van alles
Op papier staat er Service technicus dat vraagt vaal ook enige uitlegquote:Op donderdag 19 november 2009 19:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je mag het beestje ook bij de naam noemen hoor. Of is er geen naam voor jouw functie?
dan heb je je werk kut gedaan..... zomers is het tering heet op de gates en in de winter vries ik me tieten erafquote:Op donderdag 19 november 2009 19:26 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zorgen dat je de s'winters warmpjes bij zit en zomers lekker koel, lampjes wisselen kleine verbouwingen van alles
Moesten werken met de middelen voor handen en die waren niet veel... overmacht ik hen me best gedaanquote:Op donderdag 19 november 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan heb je je werk kut gedaan..... zomers is het tering heet op de gates en in de winter vries ik me tieten erafen das al jaren zo
Ik ookquote:
Bruiloft van mijn nichtje!quote:
DLM in Hedonquote:Op donderdag 19 november 2009 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ookIk ga dan naar The gathering en jij?
zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 19 november 2009 19:56 schreef Thrust het volgende:
[..]
Moesten werken met de middelen voor handen en die waren niet veel... overmacht ik hen me best gedaan
Moeten wij eens proberen, hoeven we niet meer terug te komenquote:
Ook leukquote:
hoop niet dat je op de golf staat morgen hoor.... gister had ik blauwe vingers na dubbeltje op de goldquote:Op donderdag 19 november 2009 20:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Moeten wij eens proberen, hoeven we niet meer terug te komen
Draait allemaal om de euro's die zien ze liever binnen komen dan dat ze moeten investeren kan niet van water wijn maken. Ben niet van de wonderen als dat wel zo was gebruikte ik het wel ergens andersquote:
Ik heb er twee kaartjes voor, nu nog een liefhebber vinden die mee wil. Moet wel een ECHTE liefhebber zijn, anders vinden ze het vreemd dat ik sta te jankenquote:
Het is toch eigenlijk te arrogant voor woorden?quote:Bedankt voor het opsturen van je foto's!
Binnen een uur hopen we je via een mailtje te laten weten of je aan de MooieMensen.com criteria voldoet. Ben je mooi genoeg bevonden? Dan voegen we er een persoonlijke link naar de MooieMensen.com aanmeldingspagina aan toe!
Je zult begrijpen dat het soms (met name in het weekend, 's avonds of 's nachts) wat langer kan duren (maximaal 12 uur), alvast bedankt voor je begrip!
Met vriendelijke groet,
Team MooieMensen.com
Bad date ?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Deuk in auto en dader foetsie!
Toch kan ik dat plaatje nog steeds waarderen!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:28 schreef Kluts het volgende:
http://img75.imageshack.us/img75/4919/attentionwhorebeachwi1.jpg
Oftewel: Ja hoi.
Awww wat klotequote:Op donderdag 19 november 2009 20:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Deuk in auto en dader foetsie!
Ja, ik moet het hoe dan ook zelf betalen, maar dat is vrij duur! Het is alleen cosmetisch dus misschien blijf ik er maar mee rondrijden.quote:
Beetje aandacht nodig meis ? ja zo'n hele dag alleen nog met een vrouw op kantoor zitten geeft natuurlijk niet je d.a.h. aandacht nietquote:
Ik had zin om even heeeel flauw te doen.quote:
Murmpje!!quote:
quote:
Waar en hoe laat gaan we meeten maandagavond?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had zin om even heeeel flauw te doen.
Nee, ik zat met 1 secretaresse. Maar wel heel veel mannen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beetje aandacht nodig meis ? ja zo'n hele dag alleen nog met een vrouw op kantoor zitten geeft natuurlijk niet je d.a.h. aandacht niet
Slaap lekker!quote:
slaap lekker, ik volg over een uurtje ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |