oehquote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met mijn vorige collega die ik gedate heb, heb ik uiteindelijk 4 jaar samengewoond.
Dat wist ik nog dat het een collega van jou wasquote:Op donderdag 19 november 2009 21:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oeh
ik rotzooi nu bijna een half jaar met een collega
Ohh! Wat onverstandig!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oeh
ik rotzooi nu bijna een half jaar met een collega
Soms wel he?quote:
Denk dat het 't veiligste is om 't naar een stomerij of iets dergelijks te brengen.. Als dat kan met leer tenminste, met suede (ofzo?) kan 't wel..quote:Op donderdag 19 november 2009 21:29 schreef Kluts het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je een vetvlek uit leer krijgt?
Hoe bedoel je " weer" ? I am just gettin' the hang of it.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
bah kluts wat saai en berekend weer
Nee, er zit frituurvet op mn laars.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Denk dat het 't veiligste is om 't naar een stomerij of iets dergelijks te brengen.. Als dat kan met leer tenminste, met suede (ofzo?) kan 't wel..
oma weet dat !quote:Op donderdag 19 november 2009 21:29 schreef Kluts het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je een vetvlek uit leer krijgt?
Ja, heb ik al gekeken, maar ik heb geen talkpoeder, wat ze adviseren. En op andere sites krijg je allemaal van die enge dingen, zoals terpentine.quote:
Zou het eerst met dreft proberen bv dat schuimspul voor over te gaan naar drastische middelen, Als het kan wachten kan ik het zondag ff aan zus vragen die mode muts heeft vast wel een ideequote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, heb ik al gekeken, maar ik heb geen talkpoeder, wat ze adviseren. En op andere sites krijg je allemaal van die enge dingen, zoals terpentine.
kan wel goed gaan hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, heb ik al gekeken, maar ik heb geen talkpoeder, wat ze adviseren. En op andere sites krijg je allemaal van die enge dingen, zoals terpentine.
Ja, ik heb natuurlijk vanavond bedacht dat ik morgen een rokje aan wil doen met die laarzen.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:35 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zou het eerst met dreft proberen bv dat schuimspul voor over te gaan naar drastische middelen, Als het kan wachten kan ik het zondag ff aan zus vragen die mode muts heeft vast wel een idee
Het zijn laarzen.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
kan wel goed gaan hooreerst op een klein stukkie proberen wat het effect is
Toch zonde van die leren broek
Terpetine is niet eng!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Boxje wou ze leren pijpen grapje maken sommige mensen hebben nou eenmaal een aanloopje nodigquote:
Ik geef box toch wel wat meer credit dan dat hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:42 schreef Thrust het volgende:
[..]
Boxje wou ze leren pijpen grapje maken sommige mensen hebben nou eenmaal een aanloopje nodig
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik geef box toch wel wat meer credit dan dat hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |