Nee maar het is zo irritant als je het de hele dag moet horen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:12 schreef griekjeee het volgende:
Neem je die opmerkingen niet een beetje te serieus?
Mensen zeggen echt werkelijk de hele dag? Verder is het wel een beetje traditie hoor, wees blij dat ze het kunnen zeggen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:12 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nee maar het is zo irritant als je het de hele dag moet horen.
Ja. Wees blij dat ze nog leven TS. Dat kan morgen anders zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 16:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mensen zeggen echt werkelijk de hele dag? Verder is het wel een beetje traditie hoor, wees blij dat ze het kunnen zeggen.
Ach, ik heb op het werk ooit een gloednieuwe auto net niet total loss gereden. Na een paar jaar hoor je ze er niet meer zo vaak overquote:Op donderdag 19 november 2009 16:21 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb nog niks geraakt, ik haal mijn auto zaterdag pas op. Ik weet wel dat het traditie is maar ik werk hier dus tussen de mannen en die vinden het fijn om het te blijven herhalen.
Nou ja, misschien heeft dat meer te maken met hoe je op andere mensen overkomt. Je geeft een baby ook geen mes. Wellicht zijn ze oprecht bezorgd en angstig, als jij nu legaal een gigantisch metalen apparaat van een paar ton met een snelheid tot 33.3m/s over de aarde mag laten suizen en daarmee bijvoorbeeld zomaar een groep overstekende kleuters in een onherkenbare brij van menselijke resten kan transformeren. Om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:10 schreef CyclingGirl het volgende:
Klacht: Mensen die je niet vertrouwen als je net je rijbewijs hebt.
De 1e keer dat je met de auto naar je werk gaat, in paniek naar een willekeurige collega rennen en glashard beweren dat je net z'n wagen volledig aan kaf hebt gereden. Ik denk dat je er dan wel vanaf bent.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:21 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb nog niks geraakt, ik haal mijn auto zaterdag pas op. Ik weet wel dat het traditie is maar ik werk hier dus tussen de mannen en die vinden het fijn om het te blijven herhalen.
OP-lees-fail.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:13 schreef Hetiszover het volgende:
Dat je je rijbewijs hebt, wil niet zeggen dat je kan rijden. Integendeel.![]()
jij hebt liever sexueel getinte opmerkingen als: buk eens lekker voorover schatjuh?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:21 schreef CyclingGirl het volgende:
Oh dit is geweldigquote:Op donderdag 19 november 2009 16:25 schreef Apuleius het volgende:
[..]
De 1e keer dat je met de auto naar je werk gaat, in paniek naar een willekeurige collega rennen en glashard beweren dat je net z'n wagen volledig aan kaf hebt gereden. Ik denk dat je er dan wel vanaf bent.
serieus waarquote:Op donderdag 19 november 2009 16:12 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nee maar het is zo irritant als je het de hele dag moet horen.
Dat is wel leuk ja. "Die Rode Ferrari Enzo is toch van jou? Ooohhh sorry! Ik dacht dat het parkeren wel paste, het leek zo ruim, oohhh wat erg!!"quote:Op donderdag 19 november 2009 16:25 schreef Apuleius het volgende:
De 1e keer dat je met de auto naar je werk gaat, in paniek naar een willekeurige collega rennen en glashard beweren dat je net z'n wagen volledig aan kaf hebt gereden. Ik denk dat je er dan wel vanaf bent.
Wat?!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:10 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik word er zo moe van. Eindelijk heb ik dat felbegeerde roze pasje krijg ik van die opmerkingen van collega's, familieleden en ander tuig:
Vertel even waar en wanneer je gaat rijden, dan blijf ik thuis.
Heb je al een een rubberen band om je auto, net zoals bij een botsautootje
Wil je de auto maandag niet in de kleine parkeergarage bij het pand parkeren, het is daar nogal smal
En nog meer van dat soort dingen.
Ik weet dat het leren rijden pas begint als je het roze pasje hebt maar dit is wel erg irritant.
Klacht: Mensen die je niet vertrouwen als je net je rijbewijs hebt.
Anti-Klacht: Ik heb mijn rijbewijs
en datquote:Op donderdag 19 november 2009 16:34 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Wat?!Je bent 28 en je hebt je rijbewijs nu pas?
Al 10 jaar achter elkaar gezakt ofzo?
Whehe, ja, zoiets dergelijks roepen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:30 schreef Pikhoofd het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja. "Die Rode Ferrari Enzo is toch van jou? Ooohhh sorry! Ik dacht dat het parkeren wel paste, het leek zo ruim, oohhh wat erg!!"
Inparkeren bleef gewoon echt lastigquote:Op donderdag 19 november 2009 16:34 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Nee hoor in 2x gehaald.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:34 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
2x met 200 lessen voor elk examen?quote:
Nee iets van 30. Maar wat loop je nou moeilijk te doen. Sommige mensen die halen hun rijbewijs wat later. Weet jij veel wat daar de reden van is. Dus even geen aannames meer doen anders moet ik daar weer een topic over openen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:46 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
2x met 200 lessen voor elk examen?
30 lessen van 24 uur?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:49 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nee iets van 30. Maar wat loop je nou moeilijk te doen. Sommige mensen die halen hun rijbewijs wat later. Weet jij veel wat daar de reden van is. Dus even geen aannames meer doen anders moet ik daar weer een topic over openen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |