zo makkelijkquote:
Ik hou ze liever in mijn bek als het ff kan... maar die peroxideshizzlequote:
Ja dat kan ie goed, al sla ik hem helemaal kapot als ie met mijn vriendin gaat flirtenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:14 schreef Garisson72 het volgende:
Laat ze door Michielos uit je bek vechtkampen.
Je zou wensen dat je nooit geboren was, heb ik gehoord.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:22 schreef caspervc het volgende:
Ja dat kan ie goed, al sla ik hem helemaal kapot als ie met mijn vriendin gaat flirten
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:11 schreef caspervc het volgende:
[..]
Ik hou ze liever in mijn bek als het ff kan... maar die peroxideshizzle![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:41 schreef Rafelbaard het volgende:
Ik hoor dat waterstofcyanide goed ontsmet maar pin me er niet op vast.
Ik hou ook van jouquote:Op donderdag 19 november 2009 16:59 schreef tho_Omas het volgende:
HAHAHA IEMAND DIE CASPER HEET MET VERSTANDSKIEZEN HAHAHAHAH DE IRONIE MAN JE BENT NIET GOED IN JE HOOFD HEHEHEHHE
quote:
Ah nee tochquote:Op vrijdag 27 november 2009 02:03 schreef winka het volgende:
Ik heb nu hetzelfde, kan er niet van slapen
Vertel!quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:01 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Met dat spul kan je ook je anus bleken.
Ik heb had 6 ibuprofentabletten genomen en dat hielp ook nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 02:59 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ah nee toch![]()
Heb je wel paracetamol genomen ?Je mag er best 2 tegelijk nemen .
Sterkte ermee ,
Voor nu evenquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:14 schreef winka het volgende:
[..]
Ik heb had 6 ibuprofentabletten genomen en dat hielp ook nietNu heb ik dat spul op mijn tandvlees gesmeerd wat ook bij baby's wordt gebruikt bij doorkomende tandjes. Dat helpt nu gelukkig
Hehe...oen!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:05 schreef caspervc het volgende:
Klote gebit ook van mij!
Verstandskies komt weer een stukje door, sloopt daarbij allemaal fijn en gezond tandvlees, en nu gaat de zooi nog ontsteken ook.. Ik naar de tandarts bellen: "ga maar spoelen met 3% waterstofperoxide" zei de assistente......
Ik zo die waterstofperoxide zooi kopen en gebruiken.
Vieze gore smaak in mijn bek nu, alles brandt en tinteltKan wel kotsen! Mag gelukkig wel 4x per dag
![]()
![]()
Klacht
- Verstandskiezen![]()
- Ontsteken![]()
- Spoelen met waterstofperoxide
Antiklacht
- Bellen met de tandartsassistente
Gaat dit over mij of TSquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:07 schreef RaXz het volgende:
Of een doorverwijzing naar de kaakchirurg, ik had begin dit jaar een ontstoken verstandskies. En de zwelling werd zo erg dat m'n tanden zowat op zij werden geduwd. De tandarts keek nog even voordat ik weg ging of m'n gebit nog symmetrisch was, ik kon toen geeneens m'n kaken op elkaar doen en een pijn!
Ik zou er maar snel achteraan gaan als ik jou was, hoe groter de ontsteking is, hoe slechter de verdovingen werken. Ik kreeg rond de 6 prikken bij die kies, en de operatie was evengoed bijzonder pijnlijk. Ik kon bijna alles nog voelen.
En als je eigenwijs bent en het maar afwacht, veel plezier!
Goed doorkomen is wel ideaal, maar je moet dan toch wel rekening houden met het feit dat onze kaken met de tijd smaller zijn geworden. Het gevaar met het doorkomen is dan vooral dat de doorkomende kiezen de rest van de tanden opzij gaan duwen, dat is vooral het geval bij dwarsliggende verstandkiezen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:48 schreef Angelcakes het volgende:
Je kunt ook met zout water spoelen ( theelepeltje zout oplossen in warm water )
Dat spoelen is ook alleen maar een lapmiddeltje om het te kunnen rekken tot de kies
helemaal door is. Hoe schoner het onder het lapje tandvlees blijft wat er nog overheen zit,
hoe minder last je hebt. Als je hem nu al kwijt zou willen moet je naar de kaakchirurg die hem
er dan uitsnijdt maar het kan best zijn dat hij gewoon goed doorkomt en kan blijven zitten.
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:11 schreef Hetiszover het volgende:
Mijn tandarts is nogal ruw. Ik word liever getrokken door de assistente dan door de tandarts zelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |