nee dat "moet" niet. Als je een echte killingmachine bent, heb je aan 1 klap genoeg. De wedtsrijdvechter ligt ook om na 1 klap zonder bokshandschoenen op de adamsappel en/of een trap tegen de lulquote:Op donderdag 19 november 2009 20:24 schreef Nikmans het volgende:
Er zit wel wat in, als je een echte killing machine wil zijn moet je ook kunnen incasseren. Lijkt me sterk dat dat bij Krav Maga echt veel gebeurt? Tuurlijk, je krijgt wat van die situaties voorgeschoteld maar er is een verschil tussen iemand die met een schuimrubberen mes naar je steekt en iemand die uit het niks een vuist op je neus plaatst.
Ik denk dat als je ervaring hebt in contactsporten als Muay Thai je minder snel schrikt als je opeens een (pijnlijke) klap krijgt, incasseert en terugslaat, al dan niet met andere technieken.
Gelukkig bezit Michielos deze vaardigheden 14.gif
Maar wat dan als iemand opeens flipt en je op je kop slaat met een flesje? Beetje incasseringsvermogen lijkt me dan wel gepast.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee dat "moet" niet. Als je een echte killingmachine bent, heb je aan 1 klap genoeg. De wedtsrijdvechter ligt ook om na 1 klap zonder bokshandschoenen op de adamsappel en/of een trap tegen de lul
en ja.. ik bezit die skills
dan sta je niet meer op(glasscherven, paniek grote gapende wonden en verblind door bloed). Als ik Remi bonjaski onverwachts voor zijn noten trap kan het nog remi bonjaski zijn. Hij staat dan niet meer op.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:56 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar wat dan als iemand opeens flipt en je op je kop slaat met een flesje? Beetje incasseringsvermogen lijkt me dan wel gepast.
Daar mik ik gelukkig niet op. Ik zie alles al vanaf afstand aankomen. Het is alsof de andere zich in slowmotion voortbewegen. Ik hou veilige afstand en als ze uithalen, i'm in. BANG , in the zone. Daarna is het snel finished.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:04 schreef Nikmans het volgende:
Een vuist op je gezicht danIk kan me best indenken dat als je het niet gewend bent een beetje te sparren dat je eerder verbaasd/geschrokken bent als je opeens een knal krijgt, of je nu KO gaat of niet en dat kan nooit helpen.
Omgquote:
Ik moest wederom hard lachen. Bedankt TSquote:De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen.
Emimich - Michielosquote:Op donderdag 19 november 2009 21:23 schreef de_boswachter het volgende:
Nu nog de foto's van Michielos.
Ws. type Emimich
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef MASD het volgende:
[..]
Emimich - Michielos
Ik zie een verband!
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef MASD het volgende:
[..]
Emimich - Michielos
Ik zie een verband!
DIT KAN GEEN TOEVAL ZIJN !!!quote:
Zou ik ook zeggen van mezelf.quote:
Komt de oude bok ook weerquote:Op donderdag 19 november 2009 23:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen van mezelf.
Maaruh, jullie zaten gisterenavond toch naar die zaadwedstrijd te kijken? Of was je (waren jij en je holmaatje Michielos)nu in de kroeg? Je begint vervelend te worden Mr. M.T. te S. En blijf vooral doorzeiken over fatsoensnormen. Deed je nu maar eens een keer datgene waar je de hele dag aan loopt te denken en hier dan neerplempt. Dan zou het gauw een stuk rustiger zijn, want het lijkt me zo dat één veldwachter meer dan genoeg is om jou eens een poosje op te bergen.
Ga toch eens lekker gauw weer terug naar Chiang Mai om daar voor een filmsterren salaris de leraar/nerd vreemde talen uit te hangen man!
HAHAHHAhAquote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
Nou Michielos die vriendin van je mag er wezen![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
Nou Michielos die vriendin van je mag er wezen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |