Play.com dondert meestal alles zelf in losse zendingen. Alleen kan en mag de douane bundelen als het gaat om dezelfde verzender. Dan maar los bestellen op diverse data, kleine kans dat het allemaal tegelijk bij de douane ligt.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:42 schreef TeleluvR het volgende:
En anders gewoon zoveel mogelijk splitsen, verzendkosten betaal je toch niet!
Neuh, die zetten er Toy, Gift en $20 opquote:Op donderdag 19 november 2009 18:48 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Buiten de EU dus je kan net zo goed gepakt worden
Ik bestel altijd via amazon UK
De douane hoeft ook niet te controleren, de vervoerder naait je er gewoon aan omdat deze gezellig de inklaringskosten mag doorberekenen. Lucratieve business sinds enkele jaren, voor 2005 was pakkans veel kleiner.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:39 schreef Yurithemaster het volgende:
De douane controleert pakketjes onder de ¤150 meestal niet dus volgens mij had je gewoon pech gehad.
Hier ook een briefje liggen van TNT, of ik 19 euro nog wat wil betalen voor een pakketje van 36,50 euro. Dat maakt het slechts een paar euro goedkoper als in de winkel. Maar ik ga hem weigeren, verlies nog liever die 36,50 euro dan dat ik betaal. TNT meldt:quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
De douane hoeft ook niet te controleren, de vervoerder naait je er gewoon aan omdat deze gezellig de inklaringskosten mag doorberekenen. Lucratieve business sinds enkele jaren, voor 2005 was pakkans veel kleiner.
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:48 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Buiten de EU dus je kan net zo goed gepakt worden
Ik bestel altijd via amazon UK
De BTW is maar 6 euro ofzo, daar gaat het me niet om. Het zijn die idiote inklaringskosten van 12,50 euro. Als ik 23 euro had besteld had ik ook die 12,50 moeten betalen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:49 schreef Sorella het volgende:
Is het niet zo dat play de btw retourneert ?
Volgnes mij heb ik dat ergens gelezen op hun site.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |