quote:Op donderdag 19 november 2009 14:52 schreef sc00p het volgende:
Misschien moet je wat clearasil en gel kopen.
Ik heb het gesprek even weg-gepaintquote:Op donderdag 19 november 2009 14:54 schreef Garisson72 het volgende:
Jullie hadden elkaar een hoop te melden zie ik.
Had je hoofd ook gelijk gedaan.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek even weg-gepaint
Heb ik bewust laten staan. Anders is het zo zielig voor al die KLB'ertjes die dan niets hebben om over te klagen.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:04 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Had je hoofd ook gelijk gedaan.
Uh-huh. Je zat gewoon wanhopig te wachten tot er zou staan 'James is iets aan het typen' omdat je zelf niks beschofts kon verzinnen en terwijl je daar op focuste, viel je die Bing-tekst op.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef joepie91 het volgende:
"Laatste bericht ontvangen op [..]"quote:Op donderdag 19 november 2009 15:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Uh-huh. Je zat gewoon wanhopig te wachten tot er zou staan 'James is iets aan het typen' omdat je zelf niks beschofts kon verzinnen en terwijl je daar op focuste, viel je die Bing-tekst op.
edit laat maarquote:Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef joepie91 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ach ja. Hij post die rotkop teminste nog. Het is makkelijk iemand lelijk noemen terwijl jouw eigen krater face verhuld zit achter een internetverbinding.
Reclame van clearasil.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:16 schreef de_boswachter het volgende:
Wtf als ik dit topic open op mijn mobiel staat er een of andere alien in mijn scherm van boven tot beneden.
Meer mensen hier last van?!?
Bug?
Virus?
WTF zijn er tegenwoordig ook al adds op de mobiel. Het moet niet gekker wordenquote:
2) Nou, dacht het dus even niet... ik heb gewoon een erg hoge resolutie ingesteld staanquote:Op donderdag 19 november 2009 20:46 schreef Wielewagen het volgende:
1) MSN/Live messenger
2) Dan ook nog bijna fullscreen
3) Zelfkennis van MS dat ze zelf ook weten dat niemand Bing gebruikt![]()
quote:I am Sven Slootweg, an 18 year old webdesigner and programmer, living in the Netherlands. Since I learned basic HTML at the age of 10, I have been developing my skills in webdesign and webcoding to be able to build good websites. I currently master HTML, PHP, and CSS, and I'm familiar with JavaScript and AJAX. My first non-web programming was done in Game Maker, using the built in language GML. From there, I moved on to VB.net, and developed several very useful applications, of which a few under the nickname of joepie91. I am currently working on C++, and I expect to finish my first decent program for the Nintendo DS before the end of 2009.
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:52 schreef Droomert het volgende:
TS denkt nu stiekem dat hij achter loopt.
Vergeet niet een paar linkjes naar deze "good websites":quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:44 schreef Barcaconia het volgende:
Backfire topicWat is Fok! toch heerlijk
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:47 schreef C.Mongler het volgende:
Fucking hell man, kan je ook niet-myspace-hoek foto's maken van jezelf?
Je hebt duidelijk wat te verbergen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |