Ah, dankjewel. Eens kijken wat er gezegd wordt.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik had het blijkbaar vaudt... Hij heeft eigenlijk alleen op de FP gereageerd...
Celstraf bij kapot rekeningrij-kastje
De SP heeft trouwens gereageerd op mijn mail:
[..]
Zie mijn postquote:Op donderdag 19 november 2009 14:38 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik heb die user nog steeds niet gevonden maar een verhaal van Iblis.
[..]
Ben vooral benieuwd naar de reactie van de voorstandersquote:Op donderdag 19 november 2009 14:38 schreef RvLaak het volgende:
De SP heeft trouwens gereageerd op mijn mail:
[..]
YouNaiveHuman krijgt wel een keiharde piemel van het rekening rijden zeg.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie mijn post
Ennuh, wellicht beter leesbare versie van zijn verhaal kun je op Onzeprivacy vinden
Ik heb alle partijen het volgende mailtje verstuurd:quote:Op donderdag 19 november 2009 14:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar de reactie van de voorstanders
Tot nu toe heeft enkel Mark Rutte gereageerd met het heel erg nietszeggende "Je mail is doorgestuurd naar de juiste persoon". Dus afwachten & mail vooral zelf ookquote:Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van de volgende nieuwsberichten, zou ik graag de mening van uw partij horen over de privacy van de automobilist mbt de kilometerheffing en het GPS-kastje wat hier mee verband houdt.
Gevangenis dreigt bij kapot km-kastje
Staat bespiedt automobilist via kastje
Met vriendelijke groeten,
10% minder automobilisten betekend een verdubbeling van het OV (als ze allemaal naar het OV gaan natuurlijk)quote:Op donderdag 19 november 2009 13:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Je kan straks geen kant meer uit. Het OV is ook slecht qua structuur. Te korte treinen, treinen die vaak te laat zijn door blaadjes op het spoor of wind. Het is altijd wat. Je zit al hutje mutje op elkaar in een trein en dat wordt dan nog veel erger als er 10% reizigers bij komen. Het spoornet trekt dit niet.
Ik vind het schandalig dat je als werkende zo wordt genaaid, zeker als ze ook nog een speciaal spitstarief willen maken. Ik kan nu eenmaal niet thuis werken en zal dan toch naar mijn werk moeten gaan. Mijn baas heeft er overigens ook niets aan dat ik in de file staat. Het is deels eigen tijd maar je komt ook nog wel eens te laat dus dan ben je in de baas zijn tijd.
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:53 schreef DiRadical het volgende:
[..]
10% minder automobilisten betekend een verdubbeling van het OV (als ze allemaal naar het OV gaan natuurlijk)
Ik vraag me af naar welk land de huidige kabinetsleden naar toe zijn gevlucht, als blijkt dat door hun toedoen Nederland economisch helemaal de grond hebben ingeboord.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:57 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, al zouden ze maar de helft daarvan krijgen. Dus 25% extra reizigers, dan wordt het doffe ellende
Beetje gezond verstand zou inderdaad ook wel eens mogen in de politiek.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:31 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ik vraag me af naar welk land de huidige kabinetsleden naar toe zijn gevlucht, als blijkt dat door hun toedoen Nederland economisch helemaal de grond hebben ingeboord.
Vervoer duurder waardoor alle producten duurder zijn of mensen gedwongen ontslagen worden.
20% werkloosheid.
OV werkt ook voor geen meter meer, omdat de OV-chipkaart ervoor zorgt dat het OV ook tientallen procenten duurder worden.
Lekker iedereen thuisblijven.
Zou wat zijn... Na de vingerafdrukken, kentekenregistratie, camera's in de binnenstad, het meest getapte land, de ID-plicht überhaupt, het EPD, de opslag internetverkeer, etc, etc, etc... Dat we om de heilige koe gaan demonstreren...quote:Op donderdag 19 november 2009 16:02 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou thuisblijven, waarom gaan we niet met zijn allen de straat op?
Misschien gaat dat dan nou eindelijk eens gebeuren.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:02 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou thuisblijven, waarom gaan we niet met zijn allen de straat op?
Precies, en dat is ook het hele probleem.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:55 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja en dan gelijk voor alles niet alleen voor die KMH maar ook voor de zorgverzekering en al die andere dingen. In andere landen had er al gelijk een revolutie geweest. Wij zeuren maar werken er wel met hangende pootjes aan mee.
Ik voel er wel wat voor om het binnenhof in lichterlaaien te zetten, het liefste met al die prutsers er nog in.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:57 schreef McKillem het volgende:
[..]
Precies, en dat is ook het hele probleem.
En maar afkeurend kijken naar die Fransozen die de halve stad in de hens steken om ergens een statement tegen te maken. Ik zou haast willen zeggen doe dat ook hier maar.
Laat ze maar merken dat ze nou echt te ver aan het gaan zijn.
Dat vind ik dan wel weer zonde voor dat toch wel monumentale pand.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik voel er wel wat voor om het binnenhof in lichterlaaien te zetten, het liefste met al die prutsers er nog in.
quote:Meldpunt KM-heffing
19 november 2009 Bron: Spitsnieuws
De PVV start vandaag op haar site een meldpunt tegen de kilometerheffing. Partijleider Geert Wilders wil de zorgen en klachten die daarop gemeld worden, bundelen en volgende week aan minister Eurlings (Verkeer) aanbieden.
Het laten doorgaan van de kilometerheffing is de slechtste beslissing die Eurlings in zijn carrière genomen heeft’’, aldus Wilders. De PVV is dan ook een van de partijen die het voorstel van tafel wil. Er is volgens de PVV-voorman geen draagvlak voor de heffing. ‘Dat zie je terug in de reacties en enquêtes.’ Daarnaast kost de invoering miljoenen. ‘We kunnen dat geld nu wel beter gebruiken.’ Bovendien lost het de files niet op.
‘Het kabinet wil in 2020 terug naar het aantal auto’s dat we in 1992 hadden. Dat is onhaalbaar en onzinnig.’ Alleen het aanleggen van nieuwe wegen is een echte oplossing, vindt hij. Ook kan de auto zo makkelijk een nieuwe melkkoe worden. Dat de prijs, eerst 3 cent, oplopend tot gemiddeld 6,7 per kilometer, in een wet wordt vastgelegd, maakt op Wilders weinig indruk. ‘De overheid kun je met dit soort dingen niet vertrouwen. Als er straks ineens 35 miljard euro per jaar nodig is, heb je kans dat een volgend kabinet de kilometerprijs laat oplopen tot 15 of 20 cent.’
http://www.elsevierfiscaa(...)/meldpunt-km-heffing
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:18 schreef Tism het volgende:
Kilometerheffing #4: Waar we wachten op politiek reacties
[..]
quote:De Partij voor de Vrijheid is fel tegenstander van de invoering van de kilometerheffing.
Dit onzalige plan van CDA-Minister Eurlings is de zoveelste manier van het kabinet om de hardwerkende burger geld uit de zak te kloppen. Daarom opent de PVV nu een meldpunt tegen de kilometerheffing. Wij willen weten wat u vindt van deze zoveelste lastenverzwaring.
Mail uw reactie daarom naar: geenkilometerheffing@pvv.nl
PVV-Kamerlid Richard de Mos zal Minister Eurlings volgende week tijdens het debat hierover in de Tweede Kamer met de ingezonden reacties confronteren.
Tja, de reichstag was ook een statement, misschien een beetje historie opofferen om de toekomt zeker te stellen.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer zonde voor dat toch wel monumentale pand.
wie denk je ?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:26 schreef Dulk het volgende:
wie gaat eigenlijk die 6 miljoen (dacht ik) gprs-sim abbo's betalen?
het zou eerlijk zijn als de staat dat gaat betalen, met geld wat ze uit de inkomsten halen van de heffing, maar ik heb zo'n gevoel dat je daar zelf ¤10,-- p.m. voor moet gaan betalen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |