Dat wou ik zeggenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:35 schreef error_404 het volgende:
Kun je wel mooi zacht op je collega's aflopen en ze laten schrikken (degene die oordoopjes inhebben...)
daar dacht ik ook al aan jaquote:Op donderdag 19 november 2009 11:35 schreef error_404 het volgende:
Kun je wel mooi zacht op je collega's aflopen en ze laten schrikken (degene die oordoopjes inhebben...)
Auto binnen + electrische garagedeurquote:Op donderdag 19 november 2009 11:37 schreef Broekpaling het volgende:
En je had buiten toen je naar je auto niet iets van dat de grond erg hobbelig en koud was en laat staan dat je tenen zo losjes om je pedalen heen hingen?
*plaatje van sherlock*.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:37 schreef ynuhh het volgende:
Iemand heeft het over je.![]()
Irritante collega
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:38 schreef UnderSiege het volgende:
[..]
Auto binnen + electrische garagedeur
Geen gevoel in mn benen 's ochtends
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:35 schreef error_404 het volgende:
als dit een lemming is is die erg geslaagquote:Op donderdag 19 november 2009 11:35 schreef error_404 het volgende:
verbeterdquote:Op donderdag 19 november 2009 11:35 schreef FCZwolleZuid het volgende:
's avonds een ventvrouw, s'ochtens een man!!
Ze zien je aankomen op je witte sportsokkenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:08 schreef UnderSiege het volgende:
Ik HAD geluk bij een ongeluk dat ik namelijk de hele dag op kantoor kon zijn. Nu krijg ik net een mailtje dat ik over 20 minuten bij de directie moet zijn (het gebouw is een eind verderop). Dat wordt natte sokken
Meerdere redenen:quote:Op donderdag 19 november 2009 12:10 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe kan je nou je schoenen vergeten?![]()
![]()
[..]
Ze zien je aankomen op je witte sportsokken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |