Abonnement. Derhalve abo en niet abbo.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:05 schreef cherrycoke het volgende:
effe test of me abbo het doet
mij usernotes zijn geniaal![]()
ja hij doet het![]()
Oke, dus zargon moet met een hoofdletter 'z' en de 'g' niet?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Abonnement. Derhalve abo en niet abbo.
M'n abo of mijn abo, niet me abbo.
Mijn usernotes.
'Vonne??quote:Op donderdag 19 november 2009 10:05 schreef cherrycoke het volgende:
effe test of me abo het doet
mijn usernotes zijn geniaal![]()
ja hij doet het![]()
wtf is vonne?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'Vonne??
Doe es de shredder testen
Je bent het puntje na Metalfrost vergeten.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:09 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Oke, dus zargon moet met een hoofdletter 'z' en de 'g' niet?
maki-maki een kloon van zargon?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:13 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Je bent het puntje na Metalfrost vergeten.
Happen met je kloon...quote:Op donderdag 19 november 2009 10:13 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Abonnement. Derhalve abo en niet abbo.
M'n abo of mijn abo, niet me abbo.
Mijn usernotes.
Ja want ze weet het natuurlijk ook meteen wanneer haar naam ergens word geroepen.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:13 schreef NBT het volgende:
Loveless roept altijd maatje Yvonne erbij voor een slotje.........
Welk puntje? Je bedoelt het stof op je beeldscherm?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:13 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
De broer van TS heeft zich gemeld?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:38 schreef smiksmaksmek het volgende:
gefeliciteert met je aboneerschap
oh en trouwens ferkapt sie-mij-een-aboneerschap-hebben-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |