Echt geen mogelijkheid om op te halen?quote:Op maandag 23 november 2009 20:31 schreef kevin33 het volgende:
Tis voor mij jeugdsentiment, mijn vrouw schudt nu al haar hoofd, jammer dat het verzenden bijna net zo duur is als je vraagprijs.
In het wonderschone almeloquote:Op maandag 23 november 2009 20:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Echt geen mogelijkheid om op te halen?
Mag ik vragen waar je woont?
Ulvenhout, ligt vlak naast het Ginnekenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:56 schreef 08gnoT. het volgende:
Waar woon je? (evt pm'men) Je zegt omgeving Breda, ikzelf ook maar als het aan de andere kant is, vind ik het nog te ver
nog interesse?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:56 schreef 08gnoT. het volgende:
Waar woon je? (evt pm'men) Je zegt omgeving Breda, ikzelf ook maar als het aan de andere kant is, vind ik het nog te ver
Het is ook te ver wegquote:
Die stripboeken hoef ik nietquote:Op maandag 11 januari 2010 20:04 schreef bobbiedaboo het volgende:
3 donald duck pockets (twv 5euro per stuk) + 4 weekbladen voor de ipod dock
en 20 fist of the north star strippen voor jouw verzamling PU
deal
waar kan ik ze ophale?
Ik bedoel niet voor het dock, maar voor de pu's zoals je eerst zei.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:54 schreef bobbiedaboo het volgende:
ik heb nooit geld geboden alleen donald ducks
dus 3 pockets voor de ipod dock?
en mag ik weten welke dock PRECIES?
fotos van de dock ook graag
Vandaar dat ik zei dat je hem dan gelijk mee kon nemen voor ¤14,-quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |