Geert Wilders opent meldpunt tegen kilometerheffingquote:
trés sad.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:41 schreef zovty het volgende:
Ik heb dit gemaild:
Ik ben voor de plannen om een kilometerheffing in te voeren omdat het een goede manier is om iets aan de co2 uitstoot de doen. Op deze manier gaan mensen wel 2 keer nadenken voor ze weer voor een klein boodschapje in de auto stappen of zomaar wat gaan rijden omdat er niks op tv is. Dat het wat meer kost neem ik voor lief, een betere leefomgeving voor mij en m'n (klein) kinderen is me heel wat waard.
Ook zal het een goed middel zijn tegen files en ongelukken.
Ik hoop dat u het kabinet confronteert met mijn reaktie.
zovty!
Leef je in een droomwereld ofzo?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:41 schreef zovty het volgende:
Ik heb dit gemaild:
Ik ben voor de plannen om een kilometerheffing in te voeren omdat het een goede manier is om iets aan de co2 uitstoot de doen. Op deze manier gaan mensen wel 2 keer nadenken voor ze weer voor een klein boodschapje in de auto stappen of zomaar wat gaan rijden omdat er niks op tv is. Dat het wat meer kost neem ik voor lief, een betere leefomgeving voor mij en m'n (klein) kinderen is me heel wat waard.
Ook zal het een goed middel zijn tegen files en ongelukken.
Ik hoop dat u het kabinet confronteert met mijn reaktie.
zovty!
Ja. Er komt chocolade melk uit de kraan en alle vrouwen hebben mooie kontjes.quote:
Geen bier uit de kraan?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja. Er komt chocolade melk uit de kraan en alle vrouwen hebben mooie kontjes.
Kom er ook wonen!
wat een kut geloof!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik mag geen bier van mijn geloof.
Wat een kutwereld zeg.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik mag geen bier van mijn geloof.
Nou nou, jij moet wel de gelukkigste man op (jouw) aarde zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Heroine mag dan weer wel. Want dat is gewoon zuiver ipv afval van een vieze bacterie.
heroine is mij íets te hardcore.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Heroine mag dan weer wel. Want dat is gewoon zuiver ipv afval van een vieze bacterie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |