Lijkt me wat kort door de bocht? Wat nu als de service gebrekkig is/blijft? Je betaald toch niet voor een nietwerkende dienstquote:Op donderdag 19 november 2009 09:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
nee alleen als Vodafone tarieven wijzigt mag je je abo opzeggen omdat je contract niet meer overeenkomt met de werkelijkheid.
Ik heb helemaal niet het grootste gedeelte van mijn leven zonder telefoon geleefd, Graham Bell patenteerde de telefoon reeds in 1876, dus wat bazel jequote:Op donderdag 19 november 2009 09:22 schreef Ps2K het volgende:
Je moet niet zo zeiken, je hebt het grootste gedeelte van je leven geleefd zonder telefoon en nu zit je eens twee daagjes zonder?
Als je niet zonder telefoon kunt dan moet jij je eens laten nakijken.
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:22 schreef Ps2K het volgende:
Je moet niet zo zeiken, je hebt het grootste gedeelte van je leven geleefd zonder telefoon en nu zit je eens twee daagjes zonder?
Als je niet zonder telefoon kunt dan moet jij je eens laten nakijken.
Je 24 uur is wel erg ruim rekenen, gisteren om 13.00 pas begonnen... dus vandaag om 13.00 ben je pas een werkdag kwijt :Squote:Op donderdag 19 november 2009 09:19 schreef bijderechter het volgende:
Ik kan nu al (bijna) 24 uur (twee werkdagen) geen gebruik maken van mijn mobiele telefoon. Geen sms en geen belverkeer (ondanks dat Vodafona zegt dat het na een paar keer proberen moet lukken).
Ik heb geen vaste tel. aansluiting, dus ik ben afhankelijk van mijn mobiele telefoon. Ik wil kunnen rekenen op een stabiele service.
Kan ik mijn contract laten ontbinden op basis van deze gegevens? Zijn er mogelijkheden?
Een werkdag is 8 uur kerelquote:Op donderdag 19 november 2009 09:26 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Je 24 uur is wel erg ruim rekenen, gisteren om 13.00 pas begonnen... dus vandaag om 13.00 ben je pas een werkdag kwijt :S
Dan wil je dus van één van de betere aanbieders overschakelen naar... ja, naar wie eigenlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 09:19 schreef bijderechter het volgende:
Kan ik mijn contract laten ontbinden op basis van deze gegevens? Zijn er mogelijkheden?
Werk je elke dag 14,5 uur?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:28 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Een werkdag is 8 uur kerelGisteren dus 8 uur gemist, vandaag alweer 3 uur.
Maar goed laten we niet teveel neuzelen over details, het gaat nu even om het principe.
Ik ga echt niet meteen proberen op te zeggen, maar ik wil wel graag verkennen wat de mogelijkheden eventueel zijn
Nee, maar ik heb wisselende diensten, dus eindig soms laat en begin dan soms weer vroeg.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:32 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Werk je elke dag 14,5 uur?
(gisteren 8 uur gemist: 13:00 + 8 = 21:00, vandaag al drie uur: 09:30 - 3 = 06:30, van 06:30 tot 21:00 = 14,5)
Het spreekt niet expliciet over het ontbinden van je contract, maar hieruit valt enigzins af te leiden dat je je contract pas kunt laten ontbinden als je aannemelijk kunt maken dat Vodafone niet "binnen de grenzen van de redelijkheid" probeert de storingen te verhelpen/voorkomen.quote:3 Het is een natuurkundig gegeven dat bij elektronische communicatiediensten zoals de Mobiele
telecommunicatiediensten de mogelijkheid om een verbinding op te bouwen of in stand te houden en de
kwaliteit van de verbinding niet op iedere plaats en op elk moment gelijk of toereikend is. Vodafone spant zich in
om het Vodafone Netwerk zodanig in te richten, dat de Diensten zo min mogelijk door beperkingen en storingen
worden beïnvloed.
4 Contractant en Eindgebruiker onderkennen dat Diensten negatief kunnen worden beïnvloed en (tijdelijk) niet
beschikbaar kunnen zijn door fysieke factoren (zoals gebouwen, tunnels, bergen, enzovoorts), atmosferische omstandigheden, aanpassingen of onderhoud aan het netwerk van Vodafone of een andere aanbieder van
elektronische communicatiediensten, storingen in de interconnectie of andere oorzaken. Vodafone spant zich in binnen de grenzen van de redelijkheid deze omstandigheden tot het uiterste te beperken.
5 Indien Contractant, mede in het licht van hetgeen is opgemerkt in artikel 6.3 en 6.4, op enig moment geen of
geen ongestoord gebruik kan maken van de Aansluiting, leidt dit niet tot een recht op verlaging van de tarieven
voor de Diensten of tot een recht op restitutie van betaalde vergoedingen.
Betere ws niet, maar een nieuw abonnement met bijbehorend flits toestel zal TS niet afwijzen, dunkt mij.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:28 schreef 49R het volgende:
[..]
Dan wil je dus van één van de betere aanbieders overschakelen naar... ja, naar wie eigenlijk
Ah, je denkt dat TS zo'n figuur is wat zich een duur abbonnement laat aansmeren om met een toestel te kunnen zwaaien wat hij eigenlijk niet kan betalen?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:06 schreef CaLeX het volgende:
Betere ws niet, maar een nieuw abonnement met bijbehorend flits toestel zal TS niet afwijzen, dunkt mij.
Wie nietquote:Op donderdag 19 november 2009 11:30 schreef 49R het volgende:
[..]
Ah, je denkt dat TS zo'n figuur is wat zich een duur abbonnement laat aansmeren om met een toestel te kunnen zwaaien wat hij eigenlijk niet kan betalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |