abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74841855
Ik kan nu al (bijna) 24 uur (twee werkdagen ) geen gebruik maken van mijn mobiele telefoon. Geen sms en geen belverkeer (ondanks dat Vodafona zegt dat het na een paar keer proberen moet lukken).

Ik heb geen vaste tel. aansluiting, dus ik ben afhankelijk van mijn mobiele telefoon. Ik wil kunnen rekenen op een stabiele service.

Kan ik mijn contract laten ontbinden op basis van deze gegevens? Zijn er mogelijkheden?
pi_74841873
nee alleen als Vodafone tarieven wijzigt mag je je abo opzeggen omdat je contract niet meer overeenkomt met de werkelijkheid.
  donderdag 19 november 2009 @ 09:22:04 #3
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_74841896
Je moet niet zo zeiken, je hebt het grootste gedeelte van je leven geleefd zonder telefoon en nu zit je eens twee daagjes zonder?
Als je niet zonder telefoon kunt dan moet jij je eens laten nakijken.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_74841916
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
nee alleen als Vodafone tarieven wijzigt mag je je abo opzeggen omdat je contract niet meer overeenkomt met de werkelijkheid.
Lijkt me wat kort door de bocht? Wat nu als de service gebrekkig is/blijft? Je betaald toch niet voor een nietwerkende dienst

Nu chargeer ik een klein beetje natuurlijk, omdat de storing relatief kort is nog, maar om zomaar te zeggen dat een contract alleen ontbonden kan worden na een tariefwijziging lijkt me stug
pi_74841963
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:22 schreef Ps2K het volgende:
Je moet niet zo zeiken, je hebt het grootste gedeelte van je leven geleefd zonder telefoon en nu zit je eens twee daagjes zonder?
Als je niet zonder telefoon kunt dan moet jij je eens laten nakijken.
Ik heb helemaal niet het grootste gedeelte van mijn leven zonder telefoon geleefd, Graham Bell patenteerde de telefoon reeds in 1876, dus wat bazel je

En jij bent niet van deze tijd als je denkt dat iedereen zonder telefoon kan..
pi_74841999
M'n Pokkie, m'n Pokkie
pi_74842002
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:22 schreef Ps2K het volgende:
Je moet niet zo zeiken, je hebt het grootste gedeelte van je leven geleefd zonder telefoon en nu zit je eens twee daagjes zonder?
Als je niet zonder telefoon kunt dan moet jij je eens laten nakijken.
pi_74842006
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:19 schreef bijderechter het volgende:
Ik kan nu al (bijna) 24 uur (twee werkdagen ) geen gebruik maken van mijn mobiele telefoon. Geen sms en geen belverkeer (ondanks dat Vodafona zegt dat het na een paar keer proberen moet lukken).

Ik heb geen vaste tel. aansluiting, dus ik ben afhankelijk van mijn mobiele telefoon. Ik wil kunnen rekenen op een stabiele service.

Kan ik mijn contract laten ontbinden op basis van deze gegevens? Zijn er mogelijkheden?
Je 24 uur is wel erg ruim rekenen, gisteren om 13.00 pas begonnen... dus vandaag om 13.00 ben je pas een werkdag kwijt :S
All management is Strategic Management.
pi_74842047
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:26 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Je 24 uur is wel erg ruim rekenen, gisteren om 13.00 pas begonnen... dus vandaag om 13.00 ben je pas een werkdag kwijt :S
Een werkdag is 8 uur kerel Gisteren dus 8 uur gemist, vandaag alweer 3 uur.

Maar goed laten we niet teveel neuzelen over details, het gaat nu even om het principe.
Ik ga echt niet meteen proberen op te zeggen, maar ik wil wel graag verkennen wat de mogelijkheden eventueel zijn
pi_74842049
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:19 schreef bijderechter het volgende:
Kan ik mijn contract laten ontbinden op basis van deze gegevens? Zijn er mogelijkheden?
Dan wil je dus van één van de betere aanbieders overschakelen naar... ja, naar wie eigenlijk
pi_74842117
Pokkie kaput, alles kaput
Ik kan sinds gisteravond half 12 weer bellen en sms'en; gelukkig is data het altijd blijven doen. Niet gebeld (kunnen) worden is heerlijk rustig, maar niet kunnen werken (data) zou een klein drama zijn.
pi_74842121
Hmmm kon ik daarom gister niet smssen en duurde het heel lang voordat de telefoon over ging.
  donderdag 19 november 2009 @ 09:32:18 #13
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_74842124
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:28 schreef bijderechter het volgende:

[..]

Een werkdag is 8 uur kerel Gisteren dus 8 uur gemist, vandaag alweer 3 uur.

Maar goed laten we niet teveel neuzelen over details, het gaat nu even om het principe.
Ik ga echt niet meteen proberen op te zeggen, maar ik wil wel graag verkennen wat de mogelijkheden eventueel zijn
Werk je elke dag 14,5 uur?

(gisteren 8 uur gemist: 13:00 + 8 = 21:00, vandaag al drie uur: 09:30 - 3 = 06:30, van 06:30 tot 21:00 = 14,5)
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_74842194
Hier op het werk ligt de telefooncentrale er ook al sinds gisteren uit...lijkt rustig is het ook maar er zijn toch een hoop mensen afhankelijk van de telefoon. Gelukkig doet internet het wel
pi_74842211
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:32 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Werk je elke dag 14,5 uur?

(gisteren 8 uur gemist: 13:00 + 8 = 21:00, vandaag al drie uur: 09:30 - 3 = 06:30, van 06:30 tot 21:00 = 14,5)
Nee, maar ik heb wisselende diensten, dus eindig soms laat en begin dan soms weer vroeg.

Maar nogmaals, het gaat om het principe, niet om de details.

Hoe lang 'moet' de service onderbroken worden voor je eventueel kan laten ontbinden..
  donderdag 19 november 2009 @ 09:40:50 #16
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_74842306
In de voorwaarden staat:
quote:
3 Het is een natuurkundig gegeven dat bij elektronische communicatiediensten zoals de Mobiele
telecommunicatiediensten de mogelijkheid om een verbinding op te bouwen of in stand te houden en de
kwaliteit van de verbinding niet op iedere plaats en op elk moment gelijk of toereikend is. Vodafone spant zich in
om het Vodafone Netwerk zodanig in te richten, dat de Diensten zo min mogelijk door beperkingen en storingen
worden beïnvloed.
4 Contractant en Eindgebruiker onderkennen dat Diensten negatief kunnen worden beïnvloed en (tijdelijk) niet
beschikbaar kunnen zijn door fysieke factoren (zoals gebouwen, tunnels, bergen, enzovoorts), atmosferische omstandigheden, aanpassingen of onderhoud aan het netwerk van Vodafone of een andere aanbieder van
elektronische communicatiediensten, storingen in de interconnectie of andere oorzaken. Vodafone spant zich in binnen de grenzen van de redelijkheid deze omstandigheden tot het uiterste te beperken.
5 Indien Contractant, mede in het licht van hetgeen is opgemerkt in artikel 6.3 en 6.4, op enig moment geen of
geen ongestoord gebruik kan maken van de Aansluiting, leidt dit niet tot een recht op verlaging van de tarieven
voor de Diensten of tot een recht op restitutie van betaalde vergoedingen.
Het spreekt niet expliciet over het ontbinden van je contract, maar hieruit valt enigzins af te leiden dat je je contract pas kunt laten ontbinden als je aannemelijk kunt maken dat Vodafone niet "binnen de grenzen van de redelijkheid" probeert de storingen te verhelpen/voorkomen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_74844482
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:28 schreef 49R het volgende:

[..]

Dan wil je dus van één van de betere aanbieders overschakelen naar... ja, naar wie eigenlijk
Betere ws niet, maar een nieuw abonnement met bijbehorend flits toestel zal TS niet afwijzen, dunkt mij.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_74845173
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:06 schreef CaLeX het volgende:
Betere ws niet, maar een nieuw abonnement met bijbehorend flits toestel zal TS niet afwijzen, dunkt mij.
Ah, je denkt dat TS zo'n figuur is wat zich een duur abbonnement laat aansmeren om met een toestel te kunnen zwaaien wat hij eigenlijk niet kan betalen?
pi_74845285
ik vind het ook knap lastig ja. helemaal niets meer te kunnen doen. iemand al een idee wanneer het weer allemaal gaat werken. en is er nog een beetje geld uit te slepen
would be nice
pi_74845353
Ik hoef echt geen nieuw toestel, ik wil gewoon een betrouwbaar netwerk. Al vaker problemen gehad met Vodafone, vandaar.
pi_74845718
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:30 schreef 49R het volgende:

[..]

Ah, je denkt dat TS zo'n figuur is wat zich een duur abbonnement laat aansmeren om met een toestel te kunnen zwaaien wat hij eigenlijk niet kan betalen?
Wie niet

Iedereen wil toch voor een duppie op de eerste rang zitten?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_74861093
Ontbinden van het contract zal niet zomaar kunnen. Als de storing nu een week zou aanhouden, dan maak je waarschijnlijk wel een aardige kans omdat vodafone haar kant van de contractsverplichtingen niet nakomt.

Wel vind ik de houding van Vodafone erg arrogant. Uitspraken als "mensen hebben geen schade geleden" zijn maar zeer te betwijfelen. Bedrijven met veel buiten-personeel wat veelvuldig gebruik maakt van mobiele telefonie voor de aansturing van en communicatie tussen het personeel hebben ongetwijfeld een aanzienlijk lagere productiviteit gehad gisteren en vandaag. En dan de sneltram die in Utrecht niet reed. Daardoor hebben duizenden mensen extra reistijd gehad. Tijd=geld. Bij een telecombedrijf weten ze daar alles van.
En vandaag ook al telkens roepen dat klanten weinig hinder meer ondervonden. Hoe kan het dan dat ik keer op keer geen verbinding krijg met mijn collega's?
I
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')