Blouhoeeesssssseeee heeft een terugslag?quote:
nu weer fijn in de trein ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:11 schreef Vlarp het volgende:
inmiddels al weer op de bus aan het wachten aan de snelweg, vol in de wind
nee die maakt juist progressie en is zijn aantal uren aan het afbouwen. Maar de unit heeft last van eindejaarsstress. Het lijken wel kippen zonder kopquote:Op vrijdag 20 november 2009 07:56 schreef Baltar het volgende:
[..]
Blouhoeeesssssseeee heeft een terugslag?
Anders zijn het enkel uitdagingen
Nee, ze hebben dan vannacht wel genoeg personeel gehad om al het materieel op de goede plek te stallenquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:08 schreef Stroekie het volgende:
en ns lurkt hier ook. Vandaag gelukkig weer een trein met normale cappaciteit
Wat een luxequote:Op vrijdag 20 november 2009 08:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zit alleen in een 4 zits ding. Rijd door Delft nu.
Ga je via Eindhoven naar huis?quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:37 schreef Vlarp het volgende:
En een ontregelde dienstregeling richting leiden lammenschans. Wat gaat het deze week toch heerlijk bij de NS
.
Het is maar goed dat ik vanavond niet direct naar huis ga
quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm nee... Ik ga vanavond naar die vriend waar botkanker is geconstateerd
Uhm.. 45 als ik het goed heb. Te jong in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:07 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Owh, solly. Dat is minder. Hoe oud is ie?
Dat is zeker te jong ja. Kut zegquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. 45 als ik het goed heb. Te jong in ieder geval
edit: Sterktequote:Op vrijdag 20 november 2009 08:37 schreef Vlarp het volgende:
En een ontregelde dienstregeling richting leiden lammenschans. Wat gaat het deze week toch heerlijk bij de NS
.
Het is maar goed dat ik vanavond niet direct naar huis ga
dat is zeker waar. Wat is prognose qua verloop?quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, verder weinig aan te doen. Goed ondersteunen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |